Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nieuwe releases Autoart
Collapse
X
-
Aston Martin DBR9 is trouwens officieel uit nu, 't is dus wachten op de eerste exemplaren.
Grr, dat geldtekort he.
Ik zit echt met een dilemma nu waar een mens bijna depressief van zou worden.
Koop ik nog een Viper GTS/R of die Corvette C6R plain body of de Viper Competition Coupé of een DBR9.
Comment
-
Ik snap het nut van die sealed body versions toch niet hoor. Ze zijn even duur als die met opening parts (meestal rond de 65€ of zo) en de motor, kofferbak e.d. zijn niet zichtbaar.
Waarom brengen ze dan niet een sealed body versie naast een versie met opening parts. Die laatste dan iets duurder (sealed body voor 55€, opening parts voor 65€ bvb)
En het stomme is dat de miniaturen die ik per se wil hebben alleen maar met sealed body worden uitgebracht: de C6R, de DBR9, Viper Competition Coupe, BMW 320i WTCC, M3 GTR (ok hier bestaat ook de minichamps versie van, maar niet de nieuwe). Ik ben serieus aan het twijfelen om te stoppen en mijn huidige, beginnende verzameling al terug te verkopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beIk snap het nut van die sealed body versions toch niet hoor. Ze zijn even duur als die met opening parts (meestal rond de 65€ of zo) en de motor, kofferbak e.d. zijn niet zichtbaar.
Waarom brengen ze dan niet een sealed body versie naast een versie met opening parts. Die laatste dan iets duurder (sealed body voor 55€, opening parts voor 65€ bvb)
En het stomme is dat de miniaturen die ik per se wil hebben alleen maar met sealed body worden uitgebracht: de C6R, de DBR9, Viper Competition Coupe, BMW 320i WTCC, M3 GTR (ok hier bestaat ook de minichamps versie van, maar niet de nieuwe). Ik ben serieus aan het twijfelen om te stoppen en mijn huidige, beginnende verzameling al terug te verkopen...
Edit: Ik zou uw huidige verzameling niet weg doen hoor. Zitten enkele héél knappe modellen bij, die iemand anders maar al te graag zou willen. Ge gaat er uw broek misschien aan scheuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beIk snap het nut van die sealed body versions toch niet hoor. Ze zijn even duur als die met opening parts (meestal rond de 65€ of zo) en de motor, kofferbak e.d. zijn niet zichtbaar.
En het stomme is dat de miniaturen die ik per se wil hebben alleen maar met sealed body worden uitgebracht: de C6R, de DBR9, Viper Competition Coupe, BMW 320i WTCC, M3 GTR (ok hier bestaat ook de minichamps versie van, maar niet de nieuwe). Ik ben serieus aan het twijfelen om te stoppen en mijn huidige, beginnende verzameling al terug te verkopen...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Driver, niet doen jong, ge gaat daar enorm hard spijt van hebben.
Enkele wagens die je hebt zijn niet meer zo makkelijk te vinden hoor.
Over de sealed body's wordt veel gezegd en geschreven, iedereen denkt er het zijne van.
Persoonlijk vind ik het niet echt erg dat de modellen dicht zijn.Meestal doe ik de modellen een keer open als ik ze pas heb, maar daarna haast nooit.Voor mij gaat het meer om de buitenkant van het model.Wat inderdaad niet correct is, is dat de prijzen min of meer dezelfde blijven als die met open parts.Maar in feite is dat een kwestie van connecties, met wat zoekwerk kan je ze voor +/- 40 vinden.
En een tweede raadsel is waarom bvb de Porsche GT3 wel met opening parts komt en de DBR9 dan weer niet.
Ik ben allesinds van plan om de C6-R plain body, de Viper Competition Coupé en drie DBR9's in huis te halen.(aiai )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CedrickKomaan, voor wat onnozele sealed body's?
Interieur is zo erg nog niet: zo komt er geen stof binnen en het interieur is toch wel het moeilijkste om zuiver te houden.
Eerst was er trouwens toch sprake om de sealed versie uit te brengen voor de ongeduldige verzamelaar en dat de opening versie dan een half jaar later volgt?
Ik vind het echter een zeer spijtige evolutie
Comment
-
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment