Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe releases Autoart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts


  • Comment


    • Aston Martin DBR9 is trouwens officieel uit nu, 't is dus wachten op de eerste exemplaren.

      Grr, dat geldtekort he.
      Ik zit echt met een dilemma nu waar een mens bijna depressief van zou worden.
      Koop ik nog een Viper GTS/R of die Corvette C6R plain body of de Viper Competition Coupé of een DBR9.

      Comment


      • ik zit nu eindelijk financieel goed, vind mijn moeder dat ik 80 euro mee moet nemen op vakantie, dan heb ik thuis nog maar 90.. waarvan ik al zeker een minichamps M3 GTR ga bestellen (€65 incl. verz.)

        Comment


        • Maar €80, maar €90,... Ge moogt blij zijn dat ge zoveel geld hebt ze.
          Maar volgend jaar mag ik eindelijk vakantiejobs gaan doen, zal veel helpen.
          Ondetussen nog eens een Presto kopen, is alweer een halfjaar geleden.

          Comment


          • maar als ik minder meeneem op vakantie hou ik meer over om mijn collectie uit te breiden..

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker
              maar als ik minder meeneem op vakantie hou ik meer over om mijn collectie uit te breiden..
              Tja...keuzes maken.
              Ik zou het wel weten.

              Comment






              • Comment


                • Ik snap het nut van die sealed body versions toch niet hoor. Ze zijn even duur als die met opening parts (meestal rond de 65€ of zo) en de motor, kofferbak e.d. zijn niet zichtbaar.

                  Waarom brengen ze dan niet een sealed body versie naast een versie met opening parts. Die laatste dan iets duurder (sealed body voor 55€, opening parts voor 65€ bvb)

                  En het stomme is dat de miniaturen die ik per se wil hebben alleen maar met sealed body worden uitgebracht: de C6R, de DBR9, Viper Competition Coupe, BMW 320i WTCC, M3 GTR (ok hier bestaat ook de minichamps versie van, maar niet de nieuwe). Ik ben serieus aan het twijfelen om te stoppen en mijn huidige, beginnende verzameling al terug te verkopen...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                    Ik snap het nut van die sealed body versions toch niet hoor. Ze zijn even duur als die met opening parts (meestal rond de 65€ of zo) en de motor, kofferbak e.d. zijn niet zichtbaar.

                    Waarom brengen ze dan niet een sealed body versie naast een versie met opening parts. Die laatste dan iets duurder (sealed body voor 55€, opening parts voor 65€ bvb)

                    En het stomme is dat de miniaturen die ik per se wil hebben alleen maar met sealed body worden uitgebracht: de C6R, de DBR9, Viper Competition Coupe, BMW 320i WTCC, M3 GTR (ok hier bestaat ook de minichamps versie van, maar niet de nieuwe). Ik ben serieus aan het twijfelen om te stoppen en mijn huidige, beginnende verzameling al terug te verkopen...
                    De sealed body versions zullen meer verkocht worden, zeker aan verzamelaars die minder aandacht schenken aan de inhoud van hun model (zoals ik ) , waardoor de prijs even hoog zal liggen dan die met opening parts. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden (ik zet mijn modellen nooit open, anders komt er te veel stof aan).

                    Edit: Ik zou uw huidige verzameling niet weg doen hoor. Zitten enkele héél knappe modellen bij, die iemand anders maar al te graag zou willen. Ge gaat er uw broek misschien aan scheuren...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                      Ik snap het nut van die sealed body versions toch niet hoor. Ze zijn even duur als die met opening parts (meestal rond de 65€ of zo) en de motor, kofferbak e.d. zijn niet zichtbaar.

                      Waarom brengen ze dan niet een sealed body versie naast een versie met opening parts. Die laatste dan iets duurder (sealed body voor 55€, opening parts voor 65€ bvb)

                      En het stomme is dat de miniaturen die ik per se wil hebben alleen maar met sealed body worden uitgebracht: de C6R, de DBR9, Viper Competition Coupe, BMW 320i WTCC, M3 GTR (ok hier bestaat ook de minichamps versie van, maar niet de nieuwe). Ik ben serieus aan het twijfelen om te stoppen en mijn huidige, beginnende verzameling al terug te verkopen...
                      Komaan, voor wat onnozele sealed body's?
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

                      2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

                      Comment


                      • Driver, niet doen jong, ge gaat daar enorm hard spijt van hebben.
                        Enkele wagens die je hebt zijn niet meer zo makkelijk te vinden hoor.

                        Over de sealed body's wordt veel gezegd en geschreven, iedereen denkt er het zijne van.
                        Persoonlijk vind ik het niet echt erg dat de modellen dicht zijn.Meestal doe ik de modellen een keer open als ik ze pas heb, maar daarna haast nooit.Voor mij gaat het meer om de buitenkant van het model.Wat inderdaad niet correct is, is dat de prijzen min of meer dezelfde blijven als die met open parts.Maar in feite is dat een kwestie van connecties, met wat zoekwerk kan je ze voor +/- 40 vinden.
                        En een tweede raadsel is waarom bvb de Porsche GT3 wel met opening parts komt en de DBR9 dan weer niet.

                        Ik ben allesinds van plan om de C6-R plain body, de Viper Competition Coupé en drie DBR9's in huis te halen.(aiai )

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Oreca







                          Dat is toch gene nieuwe,ik heb die hier waarschijnlijk al 10 jaar staan,wel Kyosho denk ik.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                            Dat is toch gene nieuwe,ik heb die hier waarschijnlijk al 10 jaar staan,wel Kyosho denk ik.
                            Awel, dan is het toch wel een nieuwe.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                              Komaan, voor wat onnozele sealed body's?
                              Ja ik zie graag de motor, toch het hart van de auto. Als ge de motor niet kunt zien...

                              Interieur is zo erg nog niet: zo komt er geen stof binnen en het interieur is toch wel het moeilijkste om zuiver te houden.

                              Eerst was er trouwens toch sprake om de sealed versie uit te brengen voor de ongeduldige verzamelaar en dat de opening versie dan een half jaar later volgt?

                              Ik vind het echter een zeer spijtige evolutie

                              Comment


                              • 1/18 Honda NSC JGTC Testcar


                                Comment


                                • Comment


                                  • Nog nooit gezien met zo'n spoiler, niet lelijk.

                                    Comment


                                    • AM DBR9

                                      http://cgi.benl.ebay.be/1-18-AUTOart...QQcmdZViewItem
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

                                      2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

                                      Comment


                                      • Prachtig he.
                                        Ik denk dat ik er eentje ga meebrengen van Spa eind juli.

                                        Comment


                                        • damn das idd prachtig

                                          das 1tje die hier altijd mag afgezet worden zulle

                                          Comment

                                          Working...
                                          X