Lotus Elan:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nieuwe releases Autoart
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
Zalig, kga mijn anderen (minichamps is dat zeker ?) wegdoen voor dezen denkek
hopelijk gaan die nog wa geld ... ns zien op eBay
Edith zegt: rond de 60€, zaligLast edited by Alexanderr; 07/06/2006, 18:59.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaBij Coming Soon stonden ze al een aantal maanden, de eerste exemplaren zijn een week of twee in de US, nog nergens anders.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaZeker dat je niet de DB9 van Minichamps of de V8 Vantage van Hotwheels vasthad ?
't Kan altijd via één of ander kanaal natuurlijk.
Er stonden ook een aantal "previews" die je nog niet kon kopen zoals de Alpinaversie van de vroegere BMW 6
daar heb ik een foto van ... je zult wel minstens tot donderdag moeten wachten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexNeen, was op de stand van AutoArt zelf ...
Er stonden ook een aantal "previews" die je nog niet kon kopen zoals de Alpinaversie van de vroegere BMW 6
daar heb ik een foto van ... je zult wel minstens tot donderdag moeten wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airstrikerals ge een DBR9 koopt moet het wel eentje met stikkers zijn he,, deze vind ik minder
Deze zou mooi staan met de BMW M3 GTR plain body, Viper Competition Coupé plain body en Corvette C6R plain body.
Comment
Comment