Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goh, geen idee hoeveeel de 1/43 moet gaan kosten, maar hij is ook op 2000 stuks gelimiteerd.
De 1/18's kostten indertijd zo'n €100 en gaan nu voor meer dan €200...
Pffff, op sommige sites kan je zijn prijs al zien: 500 euro. Ze profiteren er weeral van, een gele murcielago 1:12 kan je kopen voor 350 euro, waarom moet zo'n vuilgroene dan 150 euro meer kosten .
Pffff, op sommige sites kan je zijn prijs al zien: 500 euro. Ze profiteren er weeral van, een gele murcielago 1:12 kan je kopen voor 350 euro, waarom moet zo'n vuilgroene dan 150 euro meer kosten .
Ik ben op zoek naar een Porsche Cayenne Turbo S in schaal 1:18 maar voorlopig heb ik hem nog nergens gezien of gevonden. De turbo overal maar de Turbo S niet. Soms iemand een idee ?
Ik ben op zoek naar een Porsche Cayenne Turbo S in schaal 1:18 maar voorlopig heb ik hem nog nergens gezien of gevonden. De turbo overal maar de Turbo S niet. Soms iemand een idee ?
Niet beschikbaar !
Bij mijn weten is er ook geen opkomst.
AUTOart gaat wel de Cayenne S en de Turbo maken over een aantal maanden, misschien volgt later de Turbo S nog.
Comment