Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
volledig mee eens! alleen spijtig misschien dat het zoveel Porsches zijn! Er zijn nog genoeg andere merken en hedendaagse sportwagens die nog gemaakt moeten worden!
het is een indrukwekkend lijstje! Maar waar ik mij vragen bij stel is wanneer ze met de reeds aangekondige modellen zullen komen! Sommige modellen zijn al meer dan een jaar aangekondigd en tot nu toe nog niets gezien!
het is een indrukwekkend lijstje! Maar waar ik mij vragen bij stel is wanneer ze met de reeds aangekondige modellen zullen komen! Sommige modellen zijn al meer dan een jaar aangekondigd en tot nu toe nog niets gezien!
idd
BMW M3 E30
Mercedes 190 Cosworth
Ford Sierra Cosworth
...
o.a. de BMW M3 CSL: die is al +/- 1,5 jaar aangekondigd.
en nog vele andere
dit is de volledige lijst van nieuwe releases
BMW E30 M3 Evolution 'Cecotto Edition'
BMW 600 (3 colours)
BMW 700 (3 colours)
BMW 700 Cabriolet (1 colour)
BMW 1600-2 BMW Dixi 1930 'Teile in Eile'
Komt de BMW Dixi dan ook van Auto Art? Wanneer dan?
Normaal zou ik de BMW Dixi van Ricko kopen, maar die van Auto Art gaat mooier zijn?
dit is de volledige lijst van nieuwe releases
BMW E30 M3 Evolution 'Cecotto Edition'
BMW 600 (3 colours)
BMW 700 (3 colours)
BMW 700 Cabriolet (1 colour)
BMW 1600-2 BMW Dixi 1930 'Teile in Eile'
Komt de BMW Dixi dan ook van Auto Art? Wanneer dan?
Normaal zou ik de BMW Dixi van Ricko kopen, maar die van Auto Art gaat mooier zijn?
idd de dixie komt ook van AA! wanneer juist: geen idee!
Comment