Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe releases Autoart

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die 190... komt binnen 8 maanden nog es terug tegen dan zal die misschiens ver gaan opduiken in de winkels...
    als ze uitkomen zullen we't wel zien en dan kan je die kopen waar je alle andere auto's ook kunt kopen... afwachten eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borg
      die 190... komt binnen 8 maanden nog es terug tegen dan zal die misschiens ver gaan opduiken in de winkels...
      als ze uitkomen zullen we't wel zien en dan kan je die kopen waar je alle andere auto's ook kunt kopen... afwachten eh.
      het enige voordeel is dat de modellen die AA verleden jaar in Nurnberg hedden, ook allemaal zijn uitgekomen dit jaar! De ene al wa vroeger dan de andere!

Comment

• we are developing the Mazda 787B in 1/18. It will be made under AUTOart Millennium series, with full openings and highly detailed

deze dus

ik vraag me wel af hoelang het gaat duren vooraleer AA al zijn aangekondigde modellen gaat uitbrengen! de lijst is nu al ongeloofelijk lang!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
          [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDKAncWOUrWDheIk*LdkNhVTkABkmBVeDtSwDm9!nWPMC1mZ ih*4FWq8eXZPVj2p5RYLWimHl81PLq8wtPUJGLHFOY3dfTTMn1 ZhxNnu1YbJ3RFvSasjw/015%252EJPG0.jpg?dc=4675458677933097074[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDaAngWgkp7S93iOGGi9OzuClVTn9QoDdoqOJWpyFl*1xXP3 0aOUMrtFvTN3mY22jhhVzodaANWvof0T*ULgq40zTgTG4hkcHV 9LdaUThcn3VlIXAGHHw/016%252EJPG0.jpg?dc=4675458677939757454[/img]
          deze komt erbij!

Comment

• wel mooi dat de lichten kunnen geopend worden!

Comment

• amaai die 190 is zalig die willik wel
              volgende maand verjaarik
              of miss de slr int zwart
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke
                amaai die 190 is zalig die willik wel
                volgende maand verjaarik
                of miss de slr int zwart
                dan zou ik toch gaan voor die 190!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke
                  amaai die 190 is zalig die willik wel
                  volgende maand verjaarik
                  of miss de slr int zwart

erzijn plannen dat AA de slr ook zou maken!

Comment

• Ik zit te wachten op de niet-dealer Maisto SLR.
                    Prachtig model,maar véél te duur voor een Maisto (€89 )

Comment

• nog nooit gezien

Comment

• WOW!! Die staat zelfs niet op de website van AA, weten ze het zelf wel dat die bestaat ??
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• als ik vergelijk met de foto van den echte sta die percies toch wa hoog.

Comment

• Auto Art heeft wel meer raceversies gemaakt die ik nog nooit gezien had. Zoals vb. Holden commodore raceversie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 635csi
                              Auto Art heeft wel meer raceversies gemaakt die ik nog nooit gezien had. Zoals vb. Holden commodore raceversie.

das dan eerder voor de Australische markt he! Spreken mij eigenlijk totaal ni aan, maar daar zijn ze wel enorm populair!

Comment

• Bart V Geplaatst: Di Feb 10, 2004 8:23 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

635csi schreef:
                                Auto Art heeft wel meer raceversies gemaakt die ik nog nooit gezien had. Zoals vb. Holden commodore raceversie.

das dan eerder voor de Australische markt he! Spreken mij eigenlijk totaal ni aan, maar daar zijn ze wel enorm populair!
                                Ik vind die hsv gts 300 wel schoon.

Comment

• ik dacht ook al dit iets van Biante zou zijn, de Australische invoerder van Auto-art waarvoor veel speciale modellen worden gemaakt, maar dit is iets voor de Amerikaanse markt... iemand een idee wie er daar de invoerder van is of wie deze modellen laat maken?

Comment

• het gaat hier dus ni over de audi, maar de rode mitsubishi daaronder! is dat geen evo 8

Comment

• Ik denk het wel ja

Comment

• Die ziet er precies heel mooi uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V

het gaat hier dus ni over de audi, maar de rode mitsubishi daaronder! is dat geen evo 8
                                          jazeker !

Iemand een idee wat dat links ervan is ? Ik dacht aan een TT 3.2DSG maar ik kan mis zijn ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X