Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
euh... Robby... dat was op de Spielwarenmesse van Nurnberg in Februari. Meegevlogen met de Spirit en den Opportunity naar de rode planeet of zo? het salon is hier wel genoeg in geuren en kleuren ter sprake gekomen dacht ik... Raar dat je die foto's gemist hebt. je zult dus wat geduld moeten hebben
het gaat hier dus ni over de audi, maar de rode mitsubishi daaronder! is dat geen evo 8
jazeker !
Iemand een idee wat dat links ervan is ? Ik dacht aan een TT 3.2DSG maar ik kan mis zijn ...
prachtig waar is die winkel
en dan zeggen dat ge een EVO gekocht hebt zeker...
Allez, 't is te zeggen; hij heeft een Ford Orion 1.0D gekocht maar hij dacht dat het nen Evo was omdat de eigenaar er een strijkplank op gemonteerd had vanachter. Ferm in de zak gezet hoor
Oorspronkelijk geplaatst door robby
Ja gaste ferm sorry ik zen in d zak gezet want ik hem een orion aan mijn been ik dacht echt dat het een evo viii was sorry gasten ferm echt waar zene sorry
voor fotos kunt ge zoeken op google sorry gasten
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ja gaste ferm sorry ik zen in d zak gezet want ik hem een orion aan mijn been ik dacht echt dat het een evo viii was sorry gasten ferm echt waar zene sorry
voor fotos kunt ge zoeken op google sorry gasten
?!? que?!? ik ben nie mee denk ik... is er hier enen die nen auto heeft gekocht (nen echten?!?)... en die dacht met nen Evo thuis te komen maar 't was nen Orion?!?
heb het gelezen... het hele verhaal hangt wel met haken en ogen aan elkaar... maar enfin soit, de knobheads zijn de wereld nog nie uit zo te zien
sorry, on topig nu:
zijn er nog mannen die vandaag naar Houten geweest zijn en iets gekocht hebben? Ik had ook bij Modelissimo die daar ook staan ne 308 gekocht...om bij het buitenstappen te merken dat de voorruit was losgekomen... en heb m'n 50euro mooi terug gehad, tof van die mannen, want voor 't zelfde geld hadden ze kunnen zeggen dat het mijn schuld was.
wat bedoel je met goed merk? Minichamps? de Minichampsmodellen die ik vandaag heb gekocht zijn allemaal 1/43 en tussen de 25 en 30euro.
was er trouwens eentje vergeten:
BAR Honda 03 Villeneuve van Minichamps.(wel slechts 9.95) betaald.
Comment