Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die BMW en die Lotus zou ik nog wel willen, maar dan wel beiden in een ander kleurtje, hou niet zo van opvallende kleuren in mijn collectie, juist als het niet anders kan.
die bmw is er ook in het zwart he
Is dat geen Minichamps E30 M3 ? Deze is wel een AA E30 Supersport
De Lotus en BMW komen er zeker bij !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Die BMW en die Lotus zou ik nog wel willen, maar dan wel beiden in een ander kleurtje, hou niet zo van opvallende kleuren in mijn collectie, juist als het niet anders kan.
AA 70562 BMW E30 M3 SPORT EVOLUTION ( BLACK) ? [/u]
AA 70562 BMW E30 M3 SPORT EVOLUTION ( BLACK) ? [/u]
Sorry, niet gezien ! Ik kijk alleen naar de plaatjes
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Ah, voila ze, die BMW in het zwart en die Lotus in da blauw
over fouten gesproken.. bji AA kennen ze er wat van. zijn er hier per ongeluk nog heerschappen die de Diable GTR hebben in het geel? die zijdelingens luchtinlaten zijn daar compleet verkeerd bij de eerste reeksen, ze lopen dar nl. naar voor,ipv naar achter
Auto art:
Hotwheels (wel goed gedaan):
en de originele:
de afwerking van AA mag dan wel goed zijn, maar bij Hothweels doen ze wel beter hun huiswerk.Soit, nadien is bij de oranje en zwarte reeks de fout wel hersteld.. bij de gele weet ik het niet zeker.
How ja, dat is toch wel een duidelijke fout
Ik heb nochtans nog niks te klagen gehad over AA
Nu je het zegt, toch een zware fout, zeker voor AA!
Ik zie het niet
De zijdelingse luchtinlaten, evenwijdig met de grond, hebben het inlaatstuk zelf vlak voor de achterwielen. Bij de originele en de hotwheels loopt dit schuin naar linksboven, bij de Autoart loopt dit schuin naar rechtsboven.
Nochtans is dit de fout van Lamborghini en niet van AutoArt ... als zij een licensie krijgen moet de controle nog door Lamborghini gebeuren, het is dus Lamborghini die z'n huiswerk niet goed heeft gedaan .. en niet AA !
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
How ja, dat is toch wel een duidelijke fout
Ik heb nochtans nog niks te klagen gehad over AA
Nu je het zegt, toch een zware fout, zeker voor AA!
Ik zie het niet
De zijdelingse luchtinlaten, evenwijdig met de grond, hebben het inlaatstuk zelf vlak voor de achterwielen. Bij de originele en de hotwheels loopt dit schuin naar linksboven, bij de Autoart loopt dit schuin naar rechtsboven.
Nochtans is dit de fout van Lamborghini en niet van AutoArt ... als zij een licensie krijgen moet de controle nog door Lamborghini gebeuren, het is dus Lamborghini die z'n huiswerk niet goed heeft gedaan .. en niet AA !
Ah ja ik zie het!
Als je het niet weet, merk je het niet denk ik ..
sorry, maar BMW dealer modellen worden wel degelijk gecontroleerd door BMW zelf!! Zo werd de 5 serie teruggestuurd omdat ze ipv een 530, de 545 moesten hebben!
op mijn AA 40th anni Murcielago zit ook een vrij grote fout ; de remklauwen zijn in het echt speciaal in het zilver omdat dat mooi uitkomt met de antraciete velg , AA schrijft dit zelfs op de doos maar het model heeft zwarte remklauwen
Comment