Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe releases Autoart

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    WOW, die M3!

Prijs :
    60-70-80€
    Zalig! Zouden ze die hebben in Normaquette tegen dat wij eens gaan?
    Met een beetje geluk wel ... Probleem is dat ze daar meestal maar ééntje hebben van de auto's die er uitgestald staan Dus 't is vooral geluk hebben dat je op het juiste moment komt ... Want ze hebben er misschien duizend leuke op zolder staan, terwijl je in 't winkeltje zelf niks interessants ziet ... 't is misschien maar best, anders kocht ik nóg meer
    Hehe fijn!

Ik leg alvast een budget aan de kant! Want ik heb echt nood aan enkele nieuwe modellen! Wanneer zou het voor u eens passen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      WOW, die M3!

Prijs :
      60-70-80€
      Met een beetje geluk wel ... Probleem is dat ze daar meestal maar ééntje hebben van de auto's die er uitgestald staan Dus 't is vooral geluk hebben dat je op het juiste moment komt ... Want ze hebben er misschien duizend leuke op zolder staan, terwijl je in 't winkeltje zelf niks interessants ziet ... 't is misschien maar best, anders kocht ik nóg meer
      Hehe fijn!

Ik leg alvast een budget aan de kant! Want ik heb echt nood aan enkele nieuwe modellen! Wanneer zou het voor u eens passen?
      Hangt af van het schoolresultaat hè ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

WOW, die M3!

Prijs :
        60-70-80€
        Hehe fijn!

Hangt af van het schoolresultaat hè ...
        Ik zal PM-en, moeten we niet langer offtopic gaan!

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQCbHBwWPkMj7mroEcaipSFIBfDfkwCTHTD0C5ULFeoxr0ZDa wqHOGDIS*C2gO1p3IWFgQjuFmW8H9sj47BfO9JhZu5KrD9e2x1 Z0YyZo5JD10FL16rXGA/post-9-1090954124.jpg?dc=4675482423686174070[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDVAiUWV0Uj7mroEcaipSFIBfDfkwCTIaas3rbScOvhWNJW1 lkfH2Ehc9qhKHMy07JJWDGN1fNjEdRd*ARNHHvo8hsUKrr6sR* a51cPFk5xqwSgQKeciA/post-9-1090954187.jpg?dc=4675482423709319172[/img]

niet slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
            [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQCbHBwWPkMj7mroEcaipSFIBfDfkwCTHTD0C5ULFeoxr0ZDa wqHOGDIS*C2gO1p3IWFgQjuFmW8H9sj47BfO9JhZu5KrD9e2x1 Z0YyZo5JD10FL16rXGA/post-9-1090954124.jpg?dc=4675482423686174070[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDVAiUWV0Uj7mroEcaipSFIBfDfkwCTIaas3rbScOvhWNJW1 lkfH2Ehc9qhKHMy07JJWDGN1fNjEdRd*ARNHHvo8hsUKrr6sR* a51cPFk5xqwSgQKeciA/post-9-1090954187.jpg?dc=4675482423709319172[/img]

niet slecht
            YAMMIE WRC zonder bestickering????

Ok, ik herzie mening: WRX STI + WRC n°1 + WRC zonder bestickering moeten erbij

Comment

• Is er al nieuws van de MB 190' EVO's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv
                Is er al nieuws van de MB 190' EVO's?
                In het foldertje dat je telkens krijgt bij aankoop van een AA, staan de "new releases" telkens schuin. In Edition 9, de recentste dus, staat 'ie al in profiel, wat wil zeggen dat hij al uit zou moeten zijn ... 't is al het model dat je kan zien in de brochure, en hij ziet er WOOOOOOW uit
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv
                  Is er al nieuws van de MB 190' EVO's?
                  In het foldertje dat je telkens krijgt bij aankoop van een AA, staan de "new releases" telkens schuin. In Edition 9, de recentste dus, staat 'ie al in profiel, wat wil zeggen dat hij al uit zou moeten zijn ... 't is al het model dat je kan zien in de brochure, en hij ziet er WOOOOOOW uit
                  ja, das echt een prachtig model! waarschijnlijk ergens eind dit jaar verkrijgbaar!

Comment

• deze zou AutoArt maken speciaal voor T2M (franse importeur van minichamps en Autoart)

Model zou gelimiteerd zijn op 750 of 1000 stuks.

wie hem te pakken kan krijgen, doen

Comment

• En die GT3R "recaro", op hoeveel was die gelimiteerd ? Of niet gelimiteerd ?
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik dacht op 5000 of 2500. Ik heb hem in ieder geval, maar het zal voorlopig mijn enige Porsche blijven. Ik wacht nu op de Bentley met opening parts.
                        Ik ga nu in ieder geval beginnen met de GT1's te verzamelen: Audi R8, Toyota GT-One, BMW V12 LMR...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                          Ik dacht op 5000 of 2500. Ik heb hem in ieder geval, maar het zal voorlopig mijn enige Porsche blijven. Ik wacht nu op de Bentley met opening parts.
                          Ik ga nu in ieder geval beginnen met de GT1's te verzamelen: Audi R8, Toyota GT-One, BMW V12 LMR...
                          Ik heb nog een R8, R8R, Porsche GT1 ('99, Zakspeed), V12LMR, CLK-GTR staan die ik wegdoe. Heb wel niet van elk stuk nog de doos ...
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Interessant
                            Op welke schaal? Welke fabrikanten? Prijs?
                            Misschien beter verder doen via pm

Comment

En die GT3R "recaro", op hoeveel was die gelimiteerd ? Of niet gelimiteerd ?
                              op 5000 stuks!

Comment

• niet echt gelimiteerd dus. Hij staat in ieder geval nog regelmatig te koop op modelissimo.
                                Ik vind 5000 voor schaal 1/18 teveel.

Comment

• Idd, maar toch ... de prijs zal er wel ietsje hoger mee liggen dan bij een gewone AA, toch ?

De Murcie 40th is gelimiteerd op 2000 stuks ... is ook niet ZO zeldzaam hè.
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 5000stuks is echt veeeel te veeeel om exclusief te zijn. Zelfs 2000 is veel te veel.

Was dit jaar in de US op vakantie en ze smeten er de lim.ed. van de lambo letterlijk naar je kop.

Zeldzaam zijn modellen van 100 stuks en minder. MR heeft zo bv de murcielago anniv gemaakt op 200 stuks. Dat is exclusief, en wie nu niet koopt vangt binnen drie weken achter het net en dan beginnen de prijzen op te lopen.

Comment

• Ik dacht niet dat de prijs hoger lag als andere race-AA's. Nu staat hij op 70€.
                                      Maar er is ook nog de Yokohama versie en die is ook gelimiteerd op 5000

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
                                          En die GT3R "recaro", op hoeveel was die gelimiteerd ? Of niet gelimiteerd ?
                                          op 5000 stuks!
                                          Joepie, ik heb er eentje van!

Comment

Working...
                                          X