Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In het foldertje dat je telkens krijgt bij aankoop van een AA, staan de "new releases" telkens schuin. In Edition 9, de recentste dus, staat 'ie al in profiel, wat wil zeggen dat hij al uit zou moeten zijn ... 't is al het model dat je kan zien in de brochure, en hij ziet er WOOOOOOW uit
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
In het foldertje dat je telkens krijgt bij aankoop van een AA, staan de "new releases" telkens schuin. In Edition 9, de recentste dus, staat 'ie al in profiel, wat wil zeggen dat hij al uit zou moeten zijn ... 't is al het model dat je kan zien in de brochure, en hij ziet er WOOOOOOW uit
ja, das echt een prachtig model! waarschijnlijk ergens eind dit jaar verkrijgbaar!
Ik dacht op 5000 of 2500. Ik heb hem in ieder geval, maar het zal voorlopig mijn enige Porsche blijven. Ik wacht nu op de Bentley met opening parts.
Ik ga nu in ieder geval beginnen met de GT1's te verzamelen: Audi R8, Toyota GT-One, BMW V12 LMR...
Ik dacht op 5000 of 2500. Ik heb hem in ieder geval, maar het zal voorlopig mijn enige Porsche blijven. Ik wacht nu op de Bentley met opening parts.
Ik ga nu in ieder geval beginnen met de GT1's te verzamelen: Audi R8, Toyota GT-One, BMW V12 LMR...
Ik heb nog een R8, R8R, Porsche GT1 ('99, Zakspeed), V12LMR, CLK-GTR staan die ik wegdoe. Heb wel niet van elk stuk nog de doos ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
5000stuks is echt veeeel te veeeel om exclusief te zijn. Zelfs 2000 is veel te veel.
Was dit jaar in de US op vakantie en ze smeten er de lim.ed. van de lambo letterlijk naar je kop.
Zeldzaam zijn modellen van 100 stuks en minder. MR heeft zo bv de murcielago anniv gemaakt op 200 stuks. Dat is exclusief, en wie nu niet koopt vangt binnen drie weken achter het net en dan beginnen de prijzen op te lopen.
Ik dacht niet dat de prijs hoger lag als andere race-AA's. Nu staat hij op 70€.
Maar er is ook nog de Yokohama versie en die is ook gelimiteerd op 5000
Comment