Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Hmm, daarnet een filmpje gezien van de Photo mode in gt4 (knap trouwens) en die foto's werden opgeslagen op een USB flash memory...
    Is dat hetzelfde als een USB stick?
    Kheb anders daarnet mijn USB stick aangesloten op de PS2, maar 'ie herkende 'em blijkbaar niet
    als ik mijn usb stick in pc draai, zegt hij " HIGH SPEED USB FLASH DRIVE FOUND ". Ik denk dat usb flash mem en usb stick hetzelfde zijn

P.s. 1) Waarvoor dienen die USB poorten op een ps2?

2) Een vriend van me heeft een ps2 en die wil geen dvd's meer spelen en games draait hij nog 10minuten en valt dan uit. Iemand een idee?
    Last edited by ; 01/03/2005, 19:55.

Comment

• Die USB poorten dienen voor bijvoorbeeld het stuur (met force feedback)

Mijn idee: mss zit bij GT4 een update ingebouwd zodat 'ie wel USB sticks kan lezen?

Daarnet nog even een VX220 gekocht en getuned (365PK) en afgesteld naar mijn goesting...Fok man wat een funcar!
      Zalig gecontroleerd driften, een lekkere speelse wegligging, maar toch plakt hij werkelijk aan de weg
      Je voelt gewoon de auto perfect aan, totdat je denkt iets sneller te kunnen gaan en het dan volledig verliest...ZALIG!!!
      Super auto, hetzelfde speelse karakter als de GT40, maar dan minder krachtig (ook best wel een leuk geluid in de hoge toeren)

*droomt al over de nordschleiffe en de VX220 turbo...*

Nog 9 keer slapen (en nog een paar keer eer het geleverd is, waarschijnlijk, hopelijk nog voor het weekend)

Comment

• het zal niet direct voor mij zijn, kan mijn geld nu beter gebruiken dan een ps2 te kopen met spel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
          als ik mijn usb stick in pc draai, zegt hij " HIGH SPEED USB FLASH DRIVE FOUND ". Ik denk dat usb flash mem en usb stick hetzelfde zijn

2) Een vriend van me heeft een ps2 en die wil geen dvd's meer spelen en games draait hij nog 10minuten en valt dan uit. Iemand een idee?
          Moet eens luisteren of de koeling nog werkt. Heb dat ook al eens gehad, had mijn ps2 verticaal staan, let niet goed op, loop hem omver, en daarna wil hij nog maar 10minuten spelen. op den duur bleek dat de koeling kapot was. heb toen ff gespeeld met een ventilator erachter die koele lucht erin blies, maar heb me toen toch maar een nieuw modelleke ps2 gekocht.

Comment

• Ik ben ook al benieuwd... Ik hoop dat er dat spel snel is...

Comment

die usb poorten dienen om bepaalde spelletjes.

Ik heb die nodig om men revolvers op aan te sluiten. (de vroegere analoge gaan daar niet meer mee)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                die usb poorten dienen om bepaalde spelletjes.

Ik heb die nodig om men revolvers op aan te sluiten. (de vroegere analoge gaan daar niet meer mee)
                Als je nu gezegd zou hebben, om een Race-stuur op aan te sluiten....

Maar ik begrijp niet wat Revolvers in dit topic komen doen.....

Ik kan ook niet meer wachten op GT4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                  Als je nu gezegd zou hebben, om een Race-stuur op aan te sluiten....

Maar ik begrijp niet wat Revolvers in dit topic komen doen.....

Ik kan ook niet meer wachten op GT4
                  Waarschijnlijk voor bepaalde stuurtjes ook.

Nu tevreden
                  Dan ben ik eens beleefd en antwoord op een vraag, is het weer niet goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    Waarschijnlijk voor bepaalde stuurtjes ook.

Nu tevreden
                    Dan ben ik eens beleefd en antwoord op een vraag, is het weer niet goed
                    Niets van aantrekken iedereen doet wel eens domme dingen

(ps: ik zat in de les toen ik dat schreef, kan je zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                      Niets van aantrekken iedereen doet wel eens domme dingen

(ps: ik zat in de les toen ik dat schreef, kan je zeggen dat ik ontoerekeningsvatbaar was)

Excuseer

dat was wel een gemeend en serieus antwoord dat ik gaf hoor.

Er vraagt iemand waarvoor die USB-poorten dienen in zijn PS2.
                      En ik antwoord dat deze gebruikt worden om bepaalde controllers op aan te sluiten. (zoals men revolvers )

Wat is daar dan dom aan?

Comment

• Daarnet een nieuwe functie in GT3 ontdekt die niet in de handleiding staat, denk ik

De automatische versnellingsbak heeft blijkbaar ook een semi automatische functie, normaal schakelt hij aan de redline meteen omhoog, maar sommige auto's hun begrenzer slaat soms 1000 toeren later ofzo aan, en dan laat die automaat natuurlijk veel verliezen, maar....
                        Als je de R2 of L2 knop inhoudt, dan blijft de versnellingsbak in die versnelling zitten waar de auto zich op dat moment in bevindt, je kan dus afremmen of optrekken zoveel je wilt, hij blijft in die versnelling zitten tot je de knop loslaat!

Handig dus als je wat extra toeren wilt benutten of je bandjes wilt sparen door in lage toeren te blijven rijden

Comment

Daarnet een nieuwe functie in GT3 ontdekt die niet in de handleiding staat, denk ik

De automatische versnellingsbak heeft blijkbaar ook een semi automatische functie, normaal schakelt hij aan de redline meteen omhoog, maar sommige auto's hun begrenzer slaat soms 1000 toeren later ofzo aan, en dan laat die automaat natuurlijk veel verliezen, maar....
                          Als je de R2 of L2 knop inhoudt, dan blijft de versnellingsbak in die versnelling zitten waar de auto zich op dat moment in bevindt, je kan dus afremmen of optrekken zoveel je wilt, hij blijft in die versnelling zitten tot je de knop loslaat!

Handig dus als je wat extra toeren wilt benutten of je bandjes wilt sparen door in lage toeren te blijven rijden
                          Deze ken ik al lang hoor

Comment

Sulleuh we dan enkele tijd uitdagingen houden?
                            Met de M3 CSL (of SLR, of Pagani, of Ford GT, of...) op de nurburgring ofzo!
                            Een Autowereld Nurburgring hotlap board. Time to awake my inner Stig.

Comment

Daarnet een nieuwe functie in GT3 ontdekt die niet in de handleiding staat, denk ik

In GT4 is het niet zo slim om in het rood te gaan aangezien de motor daardoor schade oploopt. En je komt er niet van af door simpelweg de olie te verversen, je moet de motor reviseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                Een Autowereld Nurburgring hotlap board. Time to awake my inner Stig.
                                Goed idee!

Gaan we een nieuwe onderverdeling van het forum vragen?

(en dan niet alleen voor de nurburgring, want als je daar 10 rondjes op rijdt ben je al een heuse endurance race bezig )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                                  In GT4 is het niet zo slim om in het rood te gaan aangezien de motor daardoor schade oploopt. En je komt er niet van af door simpelweg de olie te verversen, je moet de motor reviseren.
                                  Ja???

De max!

*huppelt*

Nog een weekje....

Comment

Met die usb poort kunt ge in GT4 de fotos uit "photo mode" overzetten naar de pc, wss ook replays enzo.

Ah dan zal zijn lens kapot zijn zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                      Met die usb poort kunt ge in GT4 de fotos uit "photo mode" overzetten naar de pc, wss ook replays enzo.

Ah dan zal zijn lens kapot zijn zeker ?
                                      dat dacht ik ook, was ook mijn eerste gedacht, maar dan zou die toch in het geheel niets meer moeten kunnen draaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                        Gewoon via een USB kabel dan?

Comment

• Voila, ben vandaag ook GT4 gaan reserveren... Ik brand van verlangen!

Comment

Working...
                                          X