Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, maar mijne wordt verzonden, dus stel het is officieel op 9 maart daar (woensdag), dan wordt het verstuurd en dan kan het nog een paar dagen duren, hopelijk nog vóór het weekend...
Hoewel ik dat weekend veel te doen heb
Die screenshots zijn dus weldegelijk foto's van photomode in GT4, opgeslagen op een USB apparaat.. blijkbaar moet je echt geluk hebben zodat je usb stick/camera geaccepteerd wordt...
Daarnet een filmpje gezien van de Sauber op de nordschleiffe.... getver, dat was snel
Die screenshots zijn dus weldegelijk foto's van photomode in GT4, opgeslagen op een USB apparaat.. blijkbaar moet je echt geluk hebben zodat je usb stick/camera geaccepteerd wordt...
Daarnet een filmpje gezien van de Sauber op de nordschleiffe.... getver, dat was snel
Enorm erg, wetende dat ik hier 1533 MHz onder de kap heb en zo ne PS2 maar iets van een 300... Frustrerend, dat wel!
Maar een PS2 is 128-bits, terwijl zo goed als alle processors 32-bits (behalve de AMD 64, die heeft dus 64 bits)
Er is trouwens al nieuws over GT5: wel schade, maar is bestemd voor PS3.
Er zijn altijd geruchten geweest dat er geen schade in gt4 is omdat de constructeurs dat niet wilden. Volledig fout: de PS2 is gewoon niet in staat om op dit niveau van graphics voor 650 wagens een realistisch schademodel te berekenen. Het ging dus gewoon niet.
Er zijn altijd geruchten geweest dat er geen schade in gt4 is omdat de constructeurs dat niet wilden. Volledig fout: de PS2 is gewoon niet in staat om op dit niveau van graphics voor 650 wagens een realistisch schademodel te berekenen. Het ging dus gewoon niet.
En bijkomend dat in 99% van de gevallen de auto toch perte totale zou zijn
De droomland folder lag hier toevallig voor mijn neus ( mijn zus is druk op zoek naar een i pod ), ik draai de pagina om en wat zie ik daar staan?? een PS2 GT4 pack voor 189 €. valt nog mee.
De droomland folder lag hier toevallig voor mijn neus ( mijn zus is druk op zoek naar een i pod ), ik draai de pagina om en wat zie ik daar staan?? een PS2 GT4 pack voor 189 €. valt nog mee.
op welke consoles komt ie uit?
ben nl. zoals zeer velen onder ons geïnteresseerd maar heb een X-BOX.
Comment