Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet, ik heb mijn USB Stick een paar maand geleden overgedragen aan mijn zus, ik gebruikte hem niet. Maar in het boekje staat dat je het inderdaad zou kunnen opslaan op een USB stick.
Ik ga dan nu ff over de nurburgring scheuren
(of heb je liever andere wagen en circuit, er zit ook Circuit de la Sartre in (Le Mans)
Ik zit met een dilemma. Om een betere wegligging te hebben zou ik een taartschep op mijn SL moeten zetten. Maar heb daar eerlijk gezegd niet veel zin in, mijn M3 zijn looks zijn daardoor ook al naar de knoppen
Ik weet niet, ik heb mijn USB Stick een paar maand geleden overgedragen aan mijn zus, ik gebruikte hem niet. Maar in het boekje staat dat je het inderdaad zou kunnen opslaan op een USB stick.
Ik ga dan nu ff over de nurburgring scheuren
(of heb je liever andere wagen en circuit, er zit ook Circuit de la Sartre in (Le Mans)
Ik zit met een dilemma. Om een betere wegligging te hebben zou ik een taartschep op mijn SL moeten zetten. Maar heb daar eerlijk gezegd niet veel zin in, mijn M3 zijn looks zijn daardoor ook al naar de knoppen
ik zei dat ik gt4 ging kopen als het 30€ koste
wel ik heb me bedacht, een klasgenoot heeft het gisteren gekregen en nu wil ik het ook
maar ik wacht wel tot na de examens
zou ik nog moeten reserveren dan?
Bwa, olie verversen alleen. Je merkt duidelijk dat er op een bepaald moment minder en minder PK's komen.
Je wagen kan wel gaan vervormen, en dan kan je het rechten, alleen kost dat rechten stukken van mensen (90.000Cr). Je kan ook een rolkooi inbouwen (30.000Cr) en dan heb je minder snel vervorming. Bij mijn M3 (514pk) merk je het duidelijk dat mijn chassis niet meer 100% rechtstaat, hij trekt constant naar rechts als je stuur loslaat op rechte lijn. Is wel spijtig, want dan rijdt hij niet meer zo goed.
Comment