Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik koop hem waarschijnlijk toch niet. Tegen dat hij betaalbaar is heb ik (hopelijk) al werk en geen tijd om games te spelen. Ik gebruik mijn PS2 tegenwoordig ook enkel om GT4 te spelen en om DVD's te zien.
Ik koop hem waarschijnlijk toch niet. Tegen dat hij betaalbaar is heb ik (hopelijk) al werk en geen tijd om games te spelen. Ik gebruik mijn PS2 tegenwoordig ook enkel om GT4 te spelen en om DVD's te zien.
Da's waar
Maar er zijn ook mensen die in heel zijn leven nog verder gamen. Mss ik
Da's waar
Maar er zijn ook mensen die in heel zijn leven nog verder gamen. Mss ik
Mss . Maar ga eerst die ps3 eens bekijken en testen in een winkel hier in de buurt en dan zal ik zien of ik het ga kopen of niet ! Want de xbox is me dik tegengevalllen en is de deur weer uitgevlogen na een week !
Mss . Maar ga eerst die ps3 eens bekijken en testen in een winkel hier in de buurt en dan zal ik zien of ik het ga kopen of niet ! Want de xbox is me dik tegengevalllen en is de deur weer uitgevlogen na een week !
Comment