idd, die graphics, die rij-ervaring......AAaaaaaarhg! *orgasm*(zie alex)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZeOorspronkelijk geplaatst door alex69alexallez jeanetten
ik heb indertijd mijn PS2 speciaal gekocht voor GT3 en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad !!!
deze GT4 is gewoon ... *orgasm*
enfin, we zullen wel zien hè1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Speed catde nieuwe nfs is ook cool maar spijtig dat het alleen maar jappen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Speed catde nieuwe nfs is ook cool maar spijtig dat het alleen maar jappen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZeOorspronkelijk geplaatst door alex69alexallez jeanetten
ik heb indertijd mijn PS2 speciaal gekocht voor GT3 en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad !!!
deze GT4 is gewoon ... *orgasm*
enfin, we zullen wel zien hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Speed catde nieuwe nfs is ook cool maar spijtig dat het alleen maar jappen zijn
Comment
-
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooow jong
Heeeeeeeeeeeeeerlijk gewoon die GT4. Daar alleen al voor zoud ge ne PS2 kopen!
Ik heb er gene, maar heb ne hoop spellekes op pc. Zo vind ik NFS Hot Persuit 2 tot nu toe het beste wat er op pc te krijgen is..
Ik kijk zooooooooo hard uit naar de nieuwste NFS! Inderdaad alleen ma jappen, die ottos daar, ma as ge dat promofilmke hebt gezien dan krijgt ge er zin in! Heerlijk... Zelf uwe auto volledig uitbouwen, en naar het schijnt echt realistisch...
Weet er al iemand iets over releasedatum of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jose_audiloverWooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooow jong
Ik heb er gene, maar heb ne hoop spellekes op pc. Zo vind ik NFS Hot Persuit 2 tot nu toe het beste wat er op pc te krijgen is..
Ik kijk zooooooooo hard uit naar de nieuwste NFS! Inderdaad alleen ma jappen, die ottos daar, ma as ge dat promofilmke hebt gezien dan krijgt ge er zin in! Heerlijk... Zelf uwe auto volledig uitbouwen, en naar het schijnt echt realistisch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Speed catde nieuwe nfs is ook cool maar spijtig dat het alleen maar jappen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door Speed catde nieuwe nfs is ook cool maar spijtig dat het alleen maar jappen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed catOorspronkelijk geplaatst door Jose_audiloverWooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooow jong
Comment
Comment