Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
"WRC 3 data on Memory Card (8MB) (For Playstation 2) In Memory Card is corrupt. Please delete the file with console's internet browser."
Dit is dus wat ik telkens opnieuw krijg... ik weet dus niet wat ik er aan kan doen...
Tja, ik weet niet wat je daaraan kunt doen. Bij mij gebeurt het saven automatisch na de race, of manueel maar er zijn geen problemen. Ik zou een andere Memory-card kopen.
awel dus je download de wagen.
Meestal zit er een uitleg bij hoe je hem moet installeren,anders laat je het even weten.
Let wel voor NFS HP2e wagen die je download zal in tegenstelling tot andere NFS games een originele wagen vervangen,maar die kan je terugkrijgen als je de gedowloade wagen uninstalleerd
Aan iedereen die WRC3 heeft: Kun je eigenlijk alleen maar evoluties hebben op je auto door kampioenschappen te rijden? Of kun je dat ook door gewone rally's te rijden? Zoja welke?
Ik denk dat ik de vrijdag (heb dan verlof)eens NFS HP2 ga kopen,is nu veel goedkoper (Omdat nu NFS Undeground uit is ) en ik verlang naar een racespel met recente sportwagens,degelijke graphics,de nodig,moeilijk doende cops en beestige circuits.
Aan iedereen die WRC3 heeft: Kun je eigenlijk alleen maar evoluties hebben op je auto door kampioenschappen te rijden? Of kun je dat ook door gewone rally's te rijden? Zoja welke?
Hoe meer kilometers je maakt, hoe meer evoluties je krijgt met een wagen. Je kan ook meer kilometers maken door gewoon een single-race te doen in het WRC-onderdeel. Weet jij eigenlijk hoe je Duitsland enzo unlockt? Moet je dan in prof het wereldkampioenschap winnen?
Hoe meer kilometers je maakt, hoe meer evoluties je krijgt met een wagen. Je kan ook meer kilometers maken door gewoon een single-race te doen in het WRC-onderdeel. Weet jij eigenlijk hoe je Duitsland enzo unlockt? Moet je dan in prof het wereldkampioenschap winnen?
Nja, ik denk dat je pas de de rally's vanaf Duitsland kunt unlocken nadat je het professioneel wereldkampioenschap hebt gedaan! Allez dat denk ik toch, want hoe zou je het anders kunnen oplossen? Ik heb geprobeerd op amateurs niveau, maar die rally's blijven 'locked' !
Ik denk dat ik de vrijdag (heb dan verlof)eens NFS HP2 ga kopen,is nu veel goedkoper (Omdat nu NFS Undeground uit is ) en ik verlang naar een racespel met recente sportwagens,degelijke graphics,de nodig,moeilijk doende cops en beestige circuits.
zoudje nie beter ne keer wat geld sparen, een PS2 kopen, en deftige spellekes kopen ? NFS HP2 is kinderspeelgoed
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Nee Alex,NFS is de langst lopende racegame en veruit de beste arcaderacer op de PC.
Heb hem nu gekocht voor €10
Trouwens,zo kan ik ook beginnen:
Grand Turismo ?
Och ja,dat ken ik.25 miljoen andere jongetjes hebben dat ook
NFS vind ik verre van't beste spel ze op pc!
De gameplay is soms zonder meer triestig! Zoals Porsche Challenge voorbeeld, dat vond ik echt een slecht spel kwa gameplay echt waar. Het waren allemaal onderstuurde Porsches, zelfs in de regen kon je met moeite je Porsche doen uitbreken...
In NFS Porsche kon je best wel leuke truukjes uitalen vond ik.
Zoals 360 en zelfs 720s
En zeker met een iets krachtigere wagen, kon je gemakkelijk uitbreken en sliden ed.
Het was (is) zeker niet het beste racegame maar het was toch een echte topper vind ik.
Je kon inderdaad wel powerslides doen vanuit stilstand ofzo, maar een oude Porsche met zoveel brute kracht zonder ESP ofzo zou in bepaalde situaties zeker moeten oversturen en in het game waren ze altijd meer geneigd van over de neus te schuiven!
Comment