Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
    Ik denk dus dat het aan mijn Memory Card ligt! Als ik gewoon in het playstation-menu ben, dan detecteerd hij ze niet...
    tzal idd dat zijn ! Dikke merde, die MC's, kheb het u al gezegd
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• "WRC 3 data on Memory Card (8MB) (For Playstation 2) In Memory Card is corrupt. Please delete the file with console's internet browser."

Dit is dus wat ik telkens opnieuw krijg... ik weet dus niet wat ik er aan kan doen...

Comment

"WRC 3 data on Memory Card (8MB) (For Playstation 2) In Memory Card is corrupt. Please delete the file with console's internet browser."

Dit is dus wat ik telkens opnieuw krijg... ik weet dus niet wat ik er aan kan doen...
        bestand deleten zeker ? maar hoe je dat doet ?
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

"WRC 3 data on Memory Card (8MB) (For Playstation 2) In Memory Card is corrupt. Please delete the file with console's internet browser."

Tja, ik weet niet wat je daaraan kunt doen. Bij mij gebeurt het saven automatisch na de race, of manueel maar er zijn geen problemen. Ik zou een andere Memory-card kopen.

Comment

• Ik speel af en toe eens Project Gotham Racing 2 op X-Box

echt zalig met X-Box Live

Comment

• Mannen heb besloten dat ik wagens voor nfs hp2 ga downloaden op www.nfscars.com . Kan iemand mij daarbij helpen ?

Comment

• awel dus je download de wagen.
                Meestal zit er een uitleg bij hoe je hem moet installeren,anders laat je het even weten.
                Let wel voor NFS HP2e wagen die je download zal in tegenstelling tot andere NFS games een originele wagen vervangen,maar die kan je terugkrijgen als je de gedowloade wagen uninstalleerd

Comment

• Aan iedereen die WRC3 heeft: Kun je eigenlijk alleen maar evoluties hebben op je auto door kampioenschappen te rijden? Of kun je dat ook door gewone rally's te rijden? Zoja welke?

Comment

• Ik denk dat ik de vrijdag (heb dan verlof)eens NFS HP2 ga kopen,is nu veel goedkoper (Omdat nu NFS Undeground uit is ) en ik verlang naar een racespel met recente sportwagens,degelijke graphics,de nodig,moeilijk doende cops en beestige circuits.

Comment

Aan iedereen die WRC3 heeft: Kun je eigenlijk alleen maar evoluties hebben op je auto door kampioenschappen te rijden? Of kun je dat ook door gewone rally's te rijden? Zoja welke?
                      Hoe meer kilometers je maakt, hoe meer evoluties je krijgt met een wagen. Je kan ook meer kilometers maken door gewoon een single-race te doen in het WRC-onderdeel. Weet jij eigenlijk hoe je Duitsland enzo unlockt? Moet je dan in prof het wereldkampioenschap winnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                        Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        Aan iedereen die WRC3 heeft: Kun je eigenlijk alleen maar evoluties hebben op je auto door kampioenschappen te rijden? Of kun je dat ook door gewone rally's te rijden? Zoja welke?
                        Hoe meer kilometers je maakt, hoe meer evoluties je krijgt met een wagen. Je kan ook meer kilometers maken door gewoon een single-race te doen in het WRC-onderdeel. Weet jij eigenlijk hoe je Duitsland enzo unlockt? Moet je dan in prof het wereldkampioenschap winnen?
                        Ah dus gewoon voortdurend rally's rijden met dezelfde wagen? Oké dan snap ik het!

Nja, ik denk dat je pas de de rally's vanaf Duitsland kunt unlocken nadat je het professioneel wereldkampioenschap hebt gedaan! Allez dat denk ik toch, want hoe zou je het anders kunnen oplossen? Ik heb geprobeerd op amateurs niveau, maar die rally's blijven 'locked' !

Comment

• Ja, ik ben nu ook aan het wereldkampioenschap bezig, maar dat duurt nog wel even. Momenteel rij ik met de Ford Focus RS van Duval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                            Ja, ik ben nu ook aan het wereldkampioenschap bezig, maar dat duurt nog wel even. Momenteel rij ik met de Ford Focus RS van Duval.
                            Ja, ik ben van 0 moeten herbeginnen! Ge weet wel dak een probleempje had hé, wel ik heb alles moeten wissen en opnieuw beginnen! Ik heb het amateurswereldkampioenschat gereden met de Impreza van Solberg en nu rij ik wat professionele rally's met de Focus WRC.

Maxime

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                              Ik denk dat ik de vrijdag (heb dan verlof)eens NFS HP2 ga kopen,is nu veel goedkoper (Omdat nu NFS Undeground uit is ) en ik verlang naar een racespel met recente sportwagens,degelijke graphics,de nodig,moeilijk doende cops en beestige circuits.
                              zoudje nie beter ne keer wat geld sparen, een PS2 kopen, en deftige spellekes kopen ? NFS HP2 is kinderspeelgoed
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nee Alex,NFS is de langst lopende racegame en veruit de beste arcaderacer op de PC.
                                Heb hem nu gekocht voor €10

Trouwens,zo kan ik ook beginnen:
                                Grand Turismo ?
                                Och ja,dat ken ik.25 miljoen andere jongetjes hebben dat ook

Comment

• GT4 zou pas in de zomer uitkomen.
                                  Maar dat stuur van GT4 moet echt zalig zijn.

Ik heb GT3 nu 99.0% uitgespeeld, maar ik weet niet hoe je het verder moet uitspelen. Zijn er mensen die dat wel weten???

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                    Nee Alex,NFS is de langst lopende racegame en veruit de beste arcaderacer op de PC.
                                    Heb hem nu gekocht voor €10

Trouwens,zo kan ik ook beginnen:
                                    Grand Turismo ?
                                    Och ja,dat ken ik.25 miljoen andere jongetjes hebben dat ook
                                    NFS vind ik verre van't beste spel ze op pc!
                                    De gameplay is soms zonder meer triestig! Zoals Porsche Challenge voorbeeld, dat vond ik echt een slecht spel kwa gameplay echt waar. Het waren allemaal onderstuurde Porsches, zelfs in de regen kon je met moeite je Porsche doen uitbreken...

Wat graphics betreft is NFS wel één van de betere spelen, vroeger toch! Ik herinner me dat ik NFS3 Hor Porsuit had en dat was echt wel schitterend! Vergeleken met andere games van die periode was dit ongelooflijk! Zelfs nu worden er nog games gemaakt die niet aan de beelden van NFS 3 kunnen tippen! :o

Comment

• In NFS Porsche kon je best wel leuke truukjes uitalen vond ik.
                                      Zoals 360 en zelfs 720s

En zeker met een iets krachtigere wagen, kon je gemakkelijk uitbreken en sliden ed.

Het was (is) zeker niet het beste racegame maar het was toch een echte topper vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door samgm
                                        In NFS Porsche kon je best wel leuke truukjes uitalen vond ik.
                                        Zoals 360 en zelfs 720s

En zeker met een iets krachtigere wagen, kon je gemakkelijk uitbreken en sliden ed.

Het was (is) zeker niet het beste racegame maar het was toch een echte topper vind ik.
                                        Je kon inderdaad wel powerslides doen vanuit stilstand ofzo, maar een oude Porsche met zoveel brute kracht zonder ESP ofzo zou in bepaalde situaties zeker moeten oversturen en in het game waren ze altijd meer geneigd van over de neus te schuiven!

Comment

• Ik kan niet wachten.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X