Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    die screenshots als ge van niet beter weet zou je bijna denken dat het echt foto's zijn!

Van welk spel zijn die BTW?
    tja, ge zijt gene gamer zéker? tgaat over Gran Turismo 4

Comment

• ik heb mijne ps2 ook gekocht voor gt3
      ik vind wel dat de races te lang zijn in prof league 10 en 15 ronden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Es-eller
        Oorspronkelijk geplaatst door den brakke

let op de details , die stoelen, die kerk :o
        Deze is echt wel

Vraag me af of ze het echt zoooo mooi gaan krijgen op de ps2...

Misschien wordt het iets voor een next gen, een ps3 bijvoorbeeld.
        Het zijn, as usual, foto's van de filmpjes en die zien er toch altijd een stuk beter uit dan wanneer je echt speelt.
        Maar het spel komt eind juni uit, dus ik weet al wat ik ga doen na de examens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carmotions
          Het zijn, as usual, foto's van de filmpjes en die zien er toch altijd een stuk beter uit dan wanneer je echt speelt.
          28 mei komt GT4 Prologue uit , maar GT4 wordt in de VS pas gereleased in november en europa volgt enkele weken laten; dus het zal +/- kerstmis worden , zeker.

Comment

• Je zag er al een fragmentje van op voorgaand filmpje, maar de Nordschleife zit in GT4.
            Hieronder een fragment uit het persbericht.
            Hoe lang zullen we bezig zijn aan een ronde van 20 km?

Featuring a ‘rollercoaster-style’ race course with various elevation changes and turns, located in the wooded hills of the Eifel plateau in Western Germany, Nurburgring is widely regarded as one of the most challenging race courses in the world. Opened in June,1927 with a total length of 20.8km and a total of 73 corners (33 left, 40 right), the track is considered legendary and mythical amongst many motorsport competitors and fans. The Formula One Grand Prix makes its stop at Nurburgring every year for the official Grand Prix of Europe and many auto manufacturers from around the world use the track as a testing ground.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas
              BMW M3 GTR en een Volvo touringcar als ik mij niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomlion
                Oorspronkelijk geplaatst door carmotions
                28 mei komt GT4 Prologue uit , maar GT4 wordt in de VS pas gereleased in november en europa volgt enkele weken laten; dus het zal +/- kerstmis worden , zeker.
                GT prologue komt 26 mei uit volgens http://be.playstation.com/calendar/r...l?linktype=NAV

Comment

• The Real Driving Simulator is terug om alle racefanaten een preview van GT4 te geven, want GT4 verschijnt pas later dit jaar.

SCEE heeft plannen aangekondigd om in mei een op Europa gerichte versie van Gran Turismo 4: Prologue uit te brengen. Gran Turismo 4: Prologue Signature Edition zal in een beperkte oplage voor ongeveer 39 euro op de markt worden gebracht. De GT-fans krijgen op die manier de kans om zes maanden voor de verschijning van Gran Turismo 4 de nieuwe graphics-engine en het physics-model te bekijken.

Gran Turismo 4: Prologue is gedeeltelijk een 'teaser' voor GT4 en gedeeltelijk een trainingsgame. Deze versie is in Japan al een enorm succes. De Europese 'Signature Edition' bevat 46 tests en 64 auto's zodat de vaardigheden van de gamer tot het uiterste worden getest. GT4 mag dan wel meer dan 500 auto's bevatten, maar toch is 64 geen bescheiden aantal. De spelers die alle tests van de Prologue Signature Edition hebben uitgespeeld worden in GT4 beloond voor hun moeite met de gegevens die zijn opgeslagen op hun memory card.

Als een extra bonus bevat GT4: Prologue Signature Edition de exclusieve 'Making of'-film waarin je kunt zien wat er achter de schermen gebeurt bij GT4. Verder krijg je nog extra aanwijzingen zodat je een fantastische coureur kunt worden.

GT4 zal tegen het einde van dit jaar verschijnen, wat zeker goed nieuws is voor de hardcore GT-fans. Zij zullen de grafische vooruitgang zien die Polyphony sinds GT3 heeft geboekt. Wij komen natuurlijk met een uitgebreide speeltest van Gran Turismo 4: Prologue Signature Edition voordat deze in mei verschijnt.

Comment

• Zelfs Robby komt aan zijn trekken in GT4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke

Zelfs Robby komt aan zijn trekken in GT4
                      HANDig voor hem

Comment

• Ik denk dat ik ook een bestelling ga plaatsen voor GT4 prologue .... Heb ze totnutoe allemaal gekocht (1,2,3,concept), dus prologue en GT4 mogen daar eigenlijk ook bij
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Weet niet of het hier al stond, maar ik denk van niet.

De directeur van Polyphony, Kazunori Yamauchi, onthult een interessante nieuwe toevoeging aan het nieuwste deel van The Real Driving Simulator: professionele fotografie.

"Laten we een foto nemen van je auto." Dat is de nieuwe missie van Gran Turismo's gloednieuwe Photo-mode. Tijdens een persconferentie in een vergaderruimte van SCEE vertelde de Polyphony-directeur Kazunori Yamauchi ons dat er fotografie aan Gran Turismo 4 wordt toegevoegd.

Spelers van eerdere delen uit deze serie hebben aardig wat tijd besteed aan het racen en het bekijken van hun prestaties in de Replay-mode. In plaats van spelers af te raden minder tijd aan de gedeeltes te laten besteden waarin niet wordt geracet, stond Yamauchi erop om de Photo-mode toe te voegen om ook op een andere manier de game te kunnen waarderen. Hij is er zelfs van overtuigd dat sommige gamers het racen helemaal op zullen geven om foto's te kunnen maken.

Dankzij zijn liefde voor autorijden is virtueel racen alleen maar realistischer geworden. En door zijn voorliefde voor fotografie krijgt de game waarschijnlijk de meest accurate simulatie van fotografie ooit. Je kunt in de Photo-mode niet alleen foto's maken van replays, het is ook mogelijk om foto's te maken van de meer dan 500 auto's op de 50 circuits of zelfs 16 speciaal ontwikkelde locaties. Net als een professioneel fotograaf kun je uit verschillende lenzen, fotorolletjes en filters kiezen. Verder kun je de dieptescherpte aanpassen en effecten toevoegen.

De foto's kunnen worden toegevoegd aan een 'intelligente' diavoorstelling waarmee je ze niet alleen kunt laten zien, maar ook technische gegevens kunt bekijken van het moment dat de foto werd genomen. Zo krijg je bijvoorbeeld informatie over de exacte locatie van de auto en de snelheid van je tegenstanders en hun bewegingen (een bocht nemen, over een straight racen enzovoort). Yamauchi liet een diavoorstelling zien die zijn team eerder had gemaakt en de resultaten waren gewoonweg verbluffend. Foto's die in allerlei stijlen (blauwtinten en snelheidseffecten) vanuit verschillende hoeken waren genomen. De foto's waren op de circuits van Kyoto, New York, de Grand Canyon, Kreta en Hong Kong genomen en waren bijna niet van de echte locaties te onderscheiden.

Door de on line-functionaliteit van GT4 en de beperkte grootte van de bestanden, kun je zelfs met een lage bandbreedte fantastische foto's uitwisselen met andere spelers. De functie is ook compatibel met bepaalde USB-printers, dus je kunt zelfs een echt fotoalbum van je favoriete GT4-momenten maken. In de SCEA-stand waren printers aanwezig zodat die functie kon worden uitgeprobeerd.

Yamauchi heeft ook bevestigd dat de meer dan 500 auto's afkomstig zijn van 80 verschillende fabrikanten en dat er ook nieuwe modellen te bewonderen zijn (zoals de gloednieuwe BMW 1-serie) maar zelfs auto's uit 1886. Ooit al eens met een Ford Model T tegen een Nissan Skyline willen racen? Dit is je kans, maar wij weten in ieder geval met welke auto we kunnen winnen.

Er werden ook drie nieuwe circuits onthuld, namelijk Hong Kong, Costa di Amalfi en de Duitse Nürburgring Nordschleife. Volgens Yamauchi testen fabrikanten op het laatste circuit hun sportauto's. Het was het droomcircuit dat hij eigenlijk al in de eerste GT had willen verwerken, maar de ontwikkelaars beschikten niet over de juiste technologie die ervoor nodig was. De directeur dacht eerst dat de PS2-hardware het niet aankon, maar na de recente verbeteringen is zijn droom werkelijkheid geworden.

Om een idee te geven van de precisie waarmee het circuit wordt weergegeven, liet Yamauchi ons weten hoe Nissan's beste testrijder een Nissan Skyline GT-R (R34) uit GT4 had geprobeerd en dat zijn rondetijden binnen 1% van zijn beste rondetijden ooit lagen.

Er werd verder nog informatie bekend gemaakt met betrekking tot driedimensionaal publiek, wat een verbetering is ten opzichte van GT4 Prologue. Verder heeft de game een uitgebreid physics-model voor de coureur dat het effect van snelheid op het menselijk lichaam in de gaten kan houden. GT4 was de eerste stap in het creëren van een simulatie van de echte wereld. Het race-element is bijna perfect, maar nu gaan de makers zich op alles daaromheen richten zoals de omgevingen en de toeschouwers, maar ook de licht- en luchteffecten.

Dit is blijkbaar niet het enige. Er werd tijdens de presentatie ook een vooruitblik gegeven op de modes die niet in GT3 zijn verschenen en die nu een comeback maken, maar ook een aantal nieuwe modes. Hij wilde ons niet alles over die modes vertellen, maar aan de afbeeldingen te zien, heeft het met locaties als garages, banken en parkeerplaatsen te maken.

Dat is allemaal natuurlijk erg spannend, maar hopelijk kunnen we je voordat Gran Turismo 4 in november verschijnt nog meer over de game vertellen.

Bron: www.playstation.com

Zottig !!!!!! Fotookes nemen En dan die speciale modes. GT4 wordt serieus goed. Dus denk ik dat ik ook maar GT4 Prologue ga kopen
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Olala! Dat gaat wat worden!

Comment

• WAT is eigenlijk het verschil tussen de "gewone" GT4 en de GT4 prologue of zo iets...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaglover
                                WAT is eigenlijk het verschil tussen de "gewone" GT4 en de GT4 prologue of zo iets...
                                Prologue komt een tijdje voor GT4 uit, je kan er de nieuwe graphics al in zien en er zitten 64 auto's uit GT4 in. Bij Prologue is er een filmpje van the making of GT4.
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  Ik denk dat ik ook een bestelling ga plaatsen voor GT4 prologue .... Heb ze totnutoe allemaal gekocht (1,2,3,concept), dus prologue en GT4 mogen daar eigenlijk ook bij
                                  ik ook, k'ga morgen eens informeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw-lover
                                    Oorspronkelijk geplaatst door jaglover
                                    WAT is eigenlijk het verschil tussen de "gewone" GT4 en de GT4 prologue of zo iets...
                                    Prologue komt een tijdje voor GT4 uit, je kan er de nieuwe graphics al in zien en er zitten 64 auto's uit GT4 in. Bij Prologue is er een filmpje van the making of GT4.
                                    ah,ok,thanx man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den brakke

Zelfs Robby komt aan zijn trekken in GT4
                                      maar simon niet volledig ...
                                      (zoek er niks anders achter hé )

Comment

• Iemand Gamepower gezien ? daar lieten ze op de E3 een wat lijkt op een deftige concurrentie voor GT4 zien.

Comment

Working...
                                        X