Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
sorry maar dat is onmogelijk
ge moogt den beste converter hebben wa de wilt, Gran Turismo is beveiligd op diefstal en dergelijke.
in game mania hebben ze het al een paar keer geprobeerd maar tevergeefs. (mijn jongere broer werkt in game mania)
dat denk ik ook. die ps-games hebben een heel andere code dan de pc.
ik denk toch wel dat ge een SUPERnurd moet zijn om dat te kunnen.
Zou'k wel willen! Maar mijn pa is er ferm tegen! En ik vind het wel veel geld eerlijk gezegd! En als ik dat zou kopen zou mij dan van den eerste keer ook een tv aanschaffen voor op mijn kamer! Want beneden zou zo'n aparaat niet mogen rondslingeren!
Nuja de meeste ebben hier toch wel een pc dus een aan te raden pc spel vind ik mercedes benz world racing, om jullie te overtuigen hebbek ier wa pics gezet, tzijn echte screenshots, van mijn pc. Dus geen zo een reklame screenshots zoals van gt4, die zijn toch lichtjes gemanipuleerd.
Da mercedes spel eeft echt alle mercedesssen van de cdi's tot de amg's. Een aan te raden spel als je mercedes freak zijt, en het is bovendien relistisch rijden ook. Ook zijn de auto's werkgelijkheidsgetrouw. in autowerel zeiden ze dat nen oude mercedes e320 cdi 200km/u deed aan 4000 rpm in 6e, ook in dit spel
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment