Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy@Simon:256 MB RAM,64 mb Videokart,Windows 98,geluid zit ook goed en CD-lezer-snelheid ook.
je doet best deze upgrade
+256MB DDR400 PC3200 erbij (dan speel het al veel vlotter)
+ ATI RADEON 9600XT 256MB
welk moederbord heb je?
welke processor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkede foto mode in GT4 thanx to simon
die "photo mode" ziet er zo zalig uit..! een foto trekken terwijl ik een powerslide doe met een shelby mustang gt500e!
kan niet wachten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door den brakkede foto mode in GT4 thanx to simon
die "photo mode" ziet er zo zalig uit..! een foto trekken terwijl ik een powerslide doe met een shelby mustang gt500e!
kan niet wachten..
ik heet Bram
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door den brakkede foto mode in GT4 thanx to simon
kan niet wachten..
ik heet Bram
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door den brakkeOorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door den brakkede foto mode in GT4 thanx to simon
kan niet wachten..
ik heet Bram
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy@Simon:256 MB RAM,64 mb Videokart,Windows 98,geluid zit ook goed en CD-lezer-snelheid ook.
welk moederbord heb je?
welke processor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door simonOorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy@Simon:256 MB RAM,64 mb Videokart,Windows 98,geluid zit ook goed en CD-lezer-snelheid ook.
welk moederbord heb je?
welke processor?
GTA3 ging bij mij vroeger (1800+) altyd met schokken (kan zijn omdat het een gedownloade was)
Comment
Comment