Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan er hier iemand met een ps1 stuur rijden op GT3 ?
Tis heel raar, met NFS HP 2, NFSU, de GTA's en DTM kan ik wel met dat stuur rijden, alleen GT3 aanvaard hem niet
Het is trouwens een Mclaren stuur...
Ik heb ooit met dat stuur gereden op GT3 (wel met veel geklommel), maar nu aanvaard hij et gewoon niet meer...
Ik heb dat stuur ook. het gaat idd niet op GT3
Ik weet ook niet waarom.
Tis heel raar, met NFS HP 2, NFSU, de GTA's en DTM kan ik wel met dat stuur rijden, alleen GT3 aanvaard hem niet
Ik heb ooit met dat stuur gereden op GT3 (wel met veel geklommel), maar nu aanvaard hij et gewoon niet meer...
Ik weet ook niet waarom.
En toch heb ik er ooit meegereden op GT3
Compatibel met PS1 en PS2 zeggen ze dan...achterlijken
Ik weet ook niet waarom.
GT2 ging goed met dat stuur als je het op Necon zette. GT3 is niet compactibel met necon en daarom gaat dat niet zo goed denk ik.
Ik weet ook niet waarom.
GT2 ging goed met dat stuur als je het op Necon zette. GT3 is niet compactibel met necon en daarom gaat dat niet zo goed denk ik.
Raar maar waar, maa rnu gaat hij weer
Ge moet proberen hem in de groene modus te krijgen (standaard ps1 controller) en dan de hele tijd op x duwen terwijl ge omschakelt van control, tis ff wat prutsen, maar het gaat, helaas stuurt hij dan digitaal en geeft hij ook digitaal gas
fantastisch!Enorm gedetailleerd, als je botst vliegen de scherven in het rond, de motor is geen plaatje waar er wat opgetekend is maar hij bestaat uit echte onderdelen, je kan wielen kwijtraken , ;;;
auto's: ford gt40-achtig-iets, lambo countach, chevrolet corvette stingray, mustang gt 500, dodge charger-look-a-like, jaguar e-type, aston martin V8,...
fantastisch!Enorm gedetailleerd, als je botst vliegen de scherven in het rond, de motor is geen plaatje waar er wat opgetekend is maar hij bestaat uit echte onderdelen, je kan wielen kwijtraken , ;;;
auto's: ford gt40-achtig-iets, lambo countach, chevrolet corvette stingray, mustang gt 500, dodge charger-look-a-like, jaguar e-type, aston martin V8,...
Comment