Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe komt het dat ik in WRC II (deze week geleend) in de sneeuw gemakkelijk een goed tot heel goed resultaat behaal (altijd top 3) en op asfalt altijd op 1 minuut en meer wordt gereden ??
Verkeerde 'rijstijl'
Hoe komt het dat ik in WRC II (deze week geleend) in de sneeuw gemakkelijk een goed tot heel goed resultaat behaal (altijd top 3) en op asfalt altijd op 1 minuut en meer wordt gereden ??
Verkeerde 'rijstijl'
Raar maar waar, ik heb dat met CMR3 en 4 dus ook
Het is net of die andere in de sneeuw veel voorzichtiger rijden
Verkeerde 'rijstijl'
Misschien aan de afstelling prutsen? Dat deed ik bij CMR2 ook, helpt veel als je het juiste vindt..
Verkeerde 'rijstijl'
Misschien aan de afstelling prutsen? Dat deed ik bij CMR2 ook, helpt veel als je het juiste vindt..
Nee, het ligt aan de AI ;-)
Die anderen rijden juist opmerkelijk slechter in de sneeuw ;-)
SimBin Development Team is nearing completion of the first ever official racing game based on the FIA GT racing series. GTR – The Ultimate Racing Game represents the most intense and immersive racing experience ever to grace a PC or games console. Read more 50+ screens & car models.
Comment