Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voila ben ook de trotse bezitter van GTA San Andreas! 't Is inderdaad pakken groot, dat spel! ZOT!
Da moet ik deze week ook nog is gaan halen!
Zeker doen!
Heb het gisteren wat proefgespeeld en 't is echt enorm. En dan heb ik nog maar een beperkt deel van de stad of staat, of wat dan ook.
Wel was ik wat ontgoocheld over de graphics. Ik ben gewend van GTA op PC te spelen. En op computer zijn de beelden toch stukken beter dan op PS2!
Voila ben ook de trotse bezitter van GTA San Andreas! 't Is inderdaad pakken groot, dat spel! ZOT!
Zeker doen!
Heb het gisteren wat proefgespeeld en 't is echt enorm. En dan heb ik nog maar een beperkt deel van de stad of staat, of wat dan ook.
Wel was ik wat ontgoocheld over de graphics. Ik ben gewend van GTA op PC te spelen. En op computer zijn de beelden toch stukken beter dan op PS2!
Maar het is wel plezanter om te spelen op ps2
Momenteel zeker nog niet!
Ik was dat zo gewend om GTA3 en Vice City te spelen op PC dat ik gewoon speelde met alle toetsen op mijn klavier. Dusja.... nu is dat zeker nog zoeken ze naar alle functies.
Zeker doen!
Maar het is wel plezanter om te spelen op ps2
Momenteel zeker nog niet!
Ik was dat zo gewend om GTA3 en Vice City te spelen op PC dat ik gewoon speelde met alle toetsen op mijn klavier. Dusja.... nu is dat zeker nog zoeken ze naar alle functies.
Iemand een idee wat de systeemvereisten gaan zijn van San Andreas op pc?
Ik heb GTA3 en Vice City en die lopen beiden erg vlot. Als m'n pc'tje het toelaat koop ik ook zeker San Andreas, maar dan moet het wel deftig werken uiteraard...
'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Zeker doen!
Heb er al hier en daar iets over gelezen, en het ziet er idd. wel weer een zalig spel uit!
Comment