Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het spel is echt gigantisch groot tegenover 1, 5 delen in die stad
En de controls zijn echt veel beter, tzelfde voor de sound trouwes...
Ook zijn er gigantisch veel parts, waaronder veel parts (mss iets voor gTa? )
En je kan eindelijk verschillende auto's tegelijk hebben en tunen
En met tunen bedoel ik nie alleen performance of uiterlijk, ook dyno testen en ophanging en ECU instellen :o
Op de kaart staan daar verschillende clothes shops, restaurants, training centres,... kun je daar eigenlijk niet binnen gaan?
En dan nog iets? Wat moet je doen om je gezondheid weer op punt te zetten nadat je bijvoorbeeld werd beschoten ofzo. Ik weet dat daar wel een code voor is, maar is er geen andere manier? Want met die code krijg je ook altijd massa's geld bij ofzo.
Op de kaart staan daar verschillende clothes shops, restaurants, training centres,... kun je daar eigenlijk niet binnen gaan?
En dan nog iets? Wat moet je doen om je gezondheid weer op punt te zetten nadat je bijvoorbeeld werd beschoten ofzo. Ik weet dat daar wel een code voor is, maar is er geen andere manier? Want met die code krijg je ook altijd massa's geld bij ofzo.
die die restaurants en fitnes kan je binnen gaan om te eten en te trainen. als je beschoten werd of enrgie verliest moet je gaan eten in de hamburgertent. en voor meer spieren naar de fitnes. maar als je teveel hamburgers eet, moet je weer in beweging blijven
die die restaurants en fitnes kan je binnen gaan om te eten en te trainen. als je beschoten werd of enrgie verliest moet je gaan eten in de hamburgertent. en voor meer spieren naar de fitnes. maar als je teveel hamburgers eet, moet je weer in beweging blijven
Vreemd ik ben al enkele keren zo rond een hamburger tent gelopen en heb nooit een ingang gevonden...
Vreemd ik ben al enkele keren zo rond een hamburger tent gelopen en heb nooit een ingang gevonden...
er staat altijd een gele pijl voor de deur. anders kan je ook naar een pizzatent gaan
GT4 zal waarschijnlijk weer uitgesteld worden Dat is toch al het geval in Japan: van 3 december naar 28 december. Het is nu ook twijfelachtig of het eerste kwartaal voor Europa zal gehaald worden.
GT4 zal waarschijnlijk weer uitgesteld worden Dat is toch al het geval in Japan: van 3 december naar 28 december. Het is nu ook twijfelachtig of het eerste kwartaal voor Europa zal gehaald worden.
Nu is het toch wel heel erg aan het worden.
Nja, voor mij maakt het weinig uit ze! 't Is niet zo dat ik er werkelijk zit op te wachten hoor! Ik zal het toch niet kunnen/mogen kopen voordat de examens achter de rug zijn, dus dat zal ronde de krokusvakantie zijn.
Comment