Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatch
    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
    Komt SAN ANDREAS uit voor de PC ?? Ik hoop van wel he !! Ik kan niet eeuwig Vice City blijven herspelen

Wie kan mij iets bevestigen ??
    ik vrees dat we nog een jaar moeten wachten op het op PC/Xbox te krijgen
    ik vrees t niet. Denk rond juni dagge u er moogt aan verwachten.

Het is naart het schijnt zelfs al te vinden op internet voor pc...

Comment

• Iemand need for speed underground 2 al gespeeld?

Gasten op unief bij mij zeggen dazzet al hebebn sinds gisteren of eergisteren

Dat ligt toch nog niet in de winkel. Nuja soit het schijnt subliem te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        Iemand need for speed underground 2 al gespeeld?

Gasten op unief bij mij zeggen dazzet al hebebn sinds gisteren of eergisteren

Dat ligt toch nog niet in de winkel. Nuja soit het schijnt subliem te zijn
        Euh demo ?

Comment

• de full is hier en daar al te verkrijgen, niet legaal

btw: niemand geen linkske ? :p

Comment

• Ik heb NFSU2 al van gisteren

Het spel is echt gigantisch groot tegenover 1, 5 delen in die stad
            En de controls zijn echt veel beter, tzelfde voor de sound trouwes...
            Ook zijn er gigantisch veel parts, waaronder veel parts (mss iets voor gTa? )

En je kan eindelijk verschillende auto's tegelijk hebben en tunen
            En met tunen bedoel ik nie alleen performance of uiterlijk, ook dyno testen en ophanging en ECU instellen :o

Nu heb ik een 240SX en een Escalade trouwens

Comment

• Vandaag ontvangen van DAMON HILL BMW (de garage van ...)

Gran Turismo 4

'BMW 1 series Virtual Drive

Knap gedaan en vooral origineel.

Keuze uit de 120d en 120i en mogelijkheid om hem te testen op 3 circuits (waaronder nurburgring)

stak nog folderke in met wat gossip over GT4 die intussen 'af' is.

Ook de E90 (nieuwe drie) zit reeds in het spel verwerkt.

Comment

• Heb een vraagje ivm San Andreas:

Op de kaart staan daar verschillende clothes shops, restaurants, training centres,... kun je daar eigenlijk niet binnen gaan?

En dan nog iets? Wat moet je doen om je gezondheid weer op punt te zetten nadat je bijvoorbeeld werd beschoten ofzo. Ik weet dat daar wel een code voor is, maar is er geen andere manier? Want met die code krijg je ook altijd massa's geld bij ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  Heb een vraagje ivm San Andreas:

Op de kaart staan daar verschillende clothes shops, restaurants, training centres,... kun je daar eigenlijk niet binnen gaan?

En dan nog iets? Wat moet je doen om je gezondheid weer op punt te zetten nadat je bijvoorbeeld werd beschoten ofzo. Ik weet dat daar wel een code voor is, maar is er geen andere manier? Want met die code krijg je ook altijd massa's geld bij ofzo.
                  die die restaurants en fitnes kan je binnen gaan om te eten en te trainen. als je beschoten werd of enrgie verliest moet je gaan eten in de hamburgertent. en voor meer spieren naar de fitnes. maar als je teveel hamburgers eet, moet je weer in beweging blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MICH
                    Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete

die die restaurants en fitnes kan je binnen gaan om te eten en te trainen. als je beschoten werd of enrgie verliest moet je gaan eten in de hamburgertent. en voor meer spieren naar de fitnes. maar als je teveel hamburgers eet, moet je weer in beweging blijven
                    Vreemd ik ben al enkele keren zo rond een hamburger tent gelopen en heb nooit een ingang gevonden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Oorspronkelijk geplaatst door MICH
                      Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete

Vreemd ik ben al enkele keren zo rond een hamburger tent gelopen en heb nooit een ingang gevonden...
                      er staat altijd een gele pijl voor de deur. anders kan je ook naar een pizzatent gaan

Comment

• Foto van de nieuwe Gran Turismo 4. Wel voor de PSP dus dit geldt niet voor de PS2 (want de PSP is nog niet leverbaar hier)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130

Foto van de nieuwe Gran Turismo 4. Wel voor de PSP dus dit geldt niet voor de PS2 (want de PSP is nog niet leverbaar hier)
                          Als dat foto's zijn van de GT4 voor PS2 dan ben ik de kerstman.

Fotootje van mijne Skyline in NFSU2 iemand?

Comment

• GT4 zal waarschijnlijk weer uitgesteld worden Dat is toch al het geval in Japan: van 3 december naar 28 december. Het is nu ook twijfelachtig of het eerste kwartaal voor Europa zal gehaald worden.

Nu is het toch wel heel erg aan het worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                              GT4 zal waarschijnlijk weer uitgesteld worden Dat is toch al het geval in Japan: van 3 december naar 28 december. Het is nu ook twijfelachtig of het eerste kwartaal voor Europa zal gehaald worden.

Nu is het toch wel heel erg aan het worden.
                              Nja, voor mij maakt het weinig uit ze! 't Is niet zo dat ik er werkelijk zit op te wachten hoor! Ik zal het toch niet kunnen/mogen kopen voordat de examens achter de rug zijn, dus dat zal ronde de krokusvakantie zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                Oorspronkelijk geplaatst door tdi130

Foto van de nieuwe Gran Turismo 4. Wel voor de PSP dus dit geldt niet voor de PS2 (want de PSP is nog niet leverbaar hier)
                                Dat us dan ook een fototje voor de PSP en NIET voor de PS2 (PSP is nog maar juist gelanceerd in Japan dusja...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
                                  Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                  Oorspronkelijk geplaatst door tdi130

Dat us dan ook een fototje voor de PSP en NIET voor de PS2 (PSP is nog maar juist gelanceerd in Japan dusja...)
                                  Ik bedoelde dus ook PSP ipv PS2

Onmogelijk dat die screenshot van de PSP is, zal wel van de PS2 zijn

Comment

• wie heeft een site voor screen shots van nfsu2

ik moet nog wachten tot 6december
                                    de demo heb ik ook waar grafischekaart kan het bijna niet aan

Comment

• Raad es uit welk spel dit komt: (BMW fans eat your heart out )

Comment

• More:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                          wie heeft een site voor screen shots van nfsu2

ik moet nog wachten tot 6december
                                          de demo heb ik ook waar grafischekaart kan het bijna niet aan
                                          www.nfsunlimited.net, ook me ne car showroom enzo!

Comment

Working...
                                          X