Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat wist je toch al lang: Gran turismo is een PS2 only spel. Wordt gemaakt door sony entertainment, nogal wiedes dat ze het voor hun playstation willen houden!
Ik weet niet...NFS HP2 is een fantastisch spel...en toch speel ik het niet zo graag als de andere in de NFS-reeks (voordat de Undergrounds kwamen bedoel ik,met gewone racemonsters )
Ik weet niet...NFS HP2 is een fantastisch spel...en toch speel ik het niet zo graag als de andere in de NFS-reeks (voordat de Undergrounds kwamen bedoel ik,met gewone racemonsters )
Idem, alle Need For Speeds voor HP2 (de orginele HP, Porsche challenge, High Stakes,...) hadden nog een magische sfeer, een interieur, beetje fatsoenlijke schade en een degelijke career mode.
Je kon zelfs je lampjes aan of uit doen :o
Ook waren er in sommige NFS' real life filmpjes verwerkt (zo zal ik nooit de burn outende Diablo vergeten van in NFS1)
Toevallig werkte EA toen nog onder de full Electronics Arts.....
De nieuwe NFS' mogen wel knapper zijn, maar het heeft een cheap, massaproductie gevoel, vind ik
Comment