Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
    Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Oorspronkelijk geplaatst door Earman
    Oorspronkelijk geplaatst door Reno
    op de officiele japanse GT4 - site vind je een overzicht van alle wagens...T'is echt gek, voornamelijk BMW
    K'ben al een half uurtje van de ene verbazing in de andere te vallen...

http://www.playstation.jp/scej/title/gt4/main.html
    Man man dat wordt een zot spel!! Is er een manier dat ik dit op mijn pc draaiende krijg? of moet ik playstation console hebben?
    Ik vrees voor het laatste.
    Maarja, 150€ is nu ook niet de grote kost :-)
    daar neit van, maar ik vind het debiel zo een ps2 te kopen, alsje een snelle pc hebt die games draait, en je die ps2 zou kopen voor dat ene ps2 spelletje
    Liever een PS2 kopen voor dat ene spelletje, dan geen ps2 kopen, en dan dat ene spelletje niet hebben. Elke rechtgeaarde Autofreak zou minstens 1 van de Gran Turismo's moeten hebben.
    Hoe noem je dan iemand die ze allemaal heeft/had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
      Ow...
      Ik heb hier alle Need For Speeds liggen,Collin McRae,DTM Race Driver,A2 Racers,F1,... Ben ik dan geen autofreak ?
      Misschien wel, maar voor velen (mij incluis) is Gran Turismo gewoon de top! :o

Comment

• Tuurlijk is Grand Turismo de top.Maar ik heb geen zin om een dikke €250 te investeren om dat ene spel...

Comment

Tuurlijk is Grand Turismo de top.Maar ik heb geen zin om een dikke €250 te investeren om dat ene spel...
          Ik wel! Ik heb mijn PS2 gekocht enkel en alleen voor GT4, maar dat neemt niet weg dat ik ondertussen geen andere games kan kopen voor mn PS2!

Comment

Ow...
            Ik heb hier alle Need For Speeds liggen,Collin McRae,DTM Race Driver,A2 Racers,F1,... Ben ik dan geen autofreak ?
            Neen, je bent een nicht :-D
            Heb je ook Flatout?
            Of race driver2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
              Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
              Ow...
              Neen, je bent een nicht :-D
              Heb je ook Flatout?
              Of race driver2?
              Man, ben jij een vrouw ofzo (no offence, maar die begrijpen ALLES verkeerd) Ik zeg: als je gt4 niet wilt, dan ben je geen autofreak.

Comment

Tuurlijk is Grand Turismo de top.Maar ik heb geen zin om een dikke €250 te investeren om dat ene spel...
                hoe kom jij aan een "dikke" 250€?

PS2: te vinden voor 150€
                Spel: te vinden voor 60€

Wss in een pakket voor 200€

Scheelt nog 50€ he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                  Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                  op de officiele japanse GT4 - site vind je een overzicht van alle wagens...T'is echt gek, voornamelijk BMW
                  K'ben al een half uurtje van de ene verbazing in de andere te vallen...

http://www.playstation.jp/scej/title/gt4/main.html
                  Man man dat wordt een zot spel!! Is er een manier dat ik dit op mijn pc draaiende krijg? of moet ik playstation console hebben?
                  Ik vrees voor het laatste.
                  Maarja, 150€ is nu ook niet de grote kost :-)
                  daar neit van, maar ik vind het debiel zo een ps2 te kopen, alsje een snelle pc hebt die games draait, en je die ps2 zou kopen voor dat ene ps2 spelletje
                  Liever een PS2 kopen voor dat ene spelletje, dan geen ps2 kopen, en dan dat ene spelletje niet hebben. Elke rechtgeaarde Autofreak zou minstens 1 van de Gran Turismo's moeten hebben.
                  Hoe noem je dan iemand die ze allemaal heeft/had?
                  als ie ze allemaal heeft: normale jongen
                  Als ie er verschillende van verkocht heeft:dom
                  Als er geen enkele platinum tussenzit: Persoon naar mijn hart
                  Als hij ze allemaal heeft uitgespeeld: FREAK!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                    als ie ze allemaal heeft: normale jongen
                    Als ie er verschillende van verkocht heeft:dom
                    Als er geen enkele platinum tussenzit: Persoon naar mijn hart
                    Als hij ze allemaal heeft uitgespeeld: FREAK!
                    Ik heb enkel 2, 3 en de eerste concept.
                    1 heeft mijn broer nu, de andere concept ben ik kwijt
                    Naja, die concepts vond ik toch niets
                    Owja, prologue heb ik nie besef ik net :o

De rest heb ik wel allemaal uitgespeeld

Comment

• Jawel, het is zover, ik heb dat onding van een GTR aan de praat gekregen!!!! (het FIA GT Racing spel....)

Het is wel een hele omslachtige methode om hem te doen werken (register aanpassen, cd roms uittrekken en dan nog een image mounten op een virtuele drive) en dan krijg je nog een raar werkende (soms hangt hij heel ff, maar uiteindelijk werkt het toch) half duitse/half engelse versie.
                      Maar hey, mij hoor je niet klagen, want het is het uiteindelijk meer dan waard!!!!

De arcade mode is bedoeld voor de pas beginnende racer met weinig ervaring, maar die toch eens snel wat wilt bashen op een circuit met een paar andere auto's.

De Semi Pro mode is een semi professionele (d'uh) mode die bedoelt is voor mensen die al wat meer ervaring hebben met dergerlijke race games, die de circuits al wat kennen en die minder hulp nodig hebben van remassistenten en dergerlijke.

Simulation mode is een mode die gewoon geschikt is voor iemand die pas uit zijn Murciélago R-GT is gestapt en het circuit nog eens wilt overdoen. Verbluffend gewoon hoe reallistisch moeilijk het dan is!
                      Aangeraden zijn wel een stuurtje met pedalen en uiteraard een kuipstoel (rara wie dat zou hebben.. )

En ik? Ik hoor daar ergens in het midden thuis....

Het spel zelf is simpelweg mind blowing knap afgewerkt voor een race game, je voelt als het ware elke hobbel in het circuit, de krachten van de auto als je optrekt, afremt of gewoon uit de bocht vliegt!

Dit is ongetwijfeld de beste race simulatie verkrijgbaar op pc! En het zal het wachten op GT4 zeker verzachten.....

Damn, nu klink ik al bijna als een sales manager van SimBin ofzo

Comment

• Ik heb het ook even kunnen spelen bij een vriend en die had het ook zo gedaan (met cd-rom uittrekken en zo). 2 weken later crashte zijn pc

Liefst uitkijken daarmee dus xius

Voor de rest is het echt een super spel. Met de Porsche in de regen is echt dansen op ijs. Dat spel staat op 2 op mijn verlanglijstje (na GT4).

Comment

• Help,vraagje aan driver to be:

een tijd geleden stond er hier een vrije simulator van ww;racer.nl,maar waar moet je precies het "spel" downloaden ?Ik zie het nergens.

Comment

• Op racer.nl op downloads klikken, dan bij Latest stable version 0.5.0 op uw systeem klikken (windows voor mij) en dan op racer v0.5.0 Het spel is maar 10mb groot en je hebt maar 1 wagen en 1 circuit. Andere circuits en wagens kun je bijdownloaden.

Comment

• Thanx,je moest blijkbaar een paar keer op enter drukken.

Comment

• Kan je ook automatische versnelling doen ?
                                En zoja,waar kun je dat vinden,is me nogal onduidelijk.

Comment

• kan je op racer.nl, het volledige GTR spel downloade ? of ben ik niet mee

Comment

• Nee,het is een soort van simulatie,volledig vrij te downloaden.
                                    Maar neem simulatie dus letterlijk,zoals flight simulator,maar voor auto's eigenlijk.Een auto en een circuit,maar er staan op de site links naar andere site die auto's maken en circuits.

Comment

Nee,het is een soort van simulatie,volledig vrij te downloaden.
                                      Maar neem simulatie dus letterlijk,zoals flight simulator,maar voor auto's eigenlijk.Een auto en een circuit,maar er staan op de site links naar andere site die auto's maken en circuits.
                                      ah ok merci,

wanneer komt GTR dan eigenlijk uit ? ze zeiden summer 04, dan november 04,...

Comment

• Is juist uit denk ik.

Comment

• In Duitsland is ie al heel lang uit hoor, want ik heb hem ook al een tijdje

Maar voor de rest van Europa moet hij nog uitkomen denk ik...

Comment

Working...
                                          X