Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    In Duitsland is ie al heel lang uit hoor, want ik heb hem ook al een tijdje

Maar voor de rest van Europa moet hij nog uitkomen denk ik...
    en is dat een off. versie ? want ik lees hier dat het zo'n omslachtige manier was om het te doen werken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatch
      Oorspronkelijk geplaatst door xius001

en is dat een off. versie ? want ik lees hier dat het zo'n omslachtige manier was om het te doen werken ?
      Een officiele niet legale, ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatch
        Oorspronkelijk geplaatst door xius001

Een officiele niet legale, ja
        ahum PM mij eens

Comment

• De officiële GTR is alleen nog maar uit in Duitsland, maar die Duitse versie is ondertussen ook al te vinden op sommige plaatsen in België en Nederland. Er is bovendien al een onofficiële Engelstalige patch uit. Alleen de Duitse Pittalk wordt niet vervangen door de Engelse.

GTR zou in de rest van Europa uitkomen "in the beginning of 2005" (http://www.GTR-Game.com)

Wij hebben dan wel extra ad-ons zoals het 24u-van-spa-packet met oa de Mosler MT900, Gillet Vertigo Streiff, Seat Toledo GT...

btw Niemand geen zin om een league te beginnen als het zover is?

Comment

• Helaas werkt die update niet met de niet zo legale versie

Comment

• Ik zou zeggen: Eigen schuld dikke bult

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                De officiële GTR is alleen nog maar uit in Duitsland, maar die Duitse versie is ondertussen ook al te vinden op sommige plaatsen in België en Nederland. Er is bovendien al een onofficiële Engelstalige patch uit. Alleen de Duitse Pittalk wordt niet vervangen door de Engelse.

GTR zou in de rest van Europa uitkomen "in the beginning of 2005" (http://www.GTR-Game.com)

Wij hebben dan wel extra ad-ons zoals het 24u-van-spa-packet met oa de Mosler MT900, Gillet Vertigo Streiff, Seat Toledo GT...

echt wel ! kga mij dan ook dat logitec stuurtje aanschaffen waar ze mee in Spa/Zolder/... stonden

Comment

• Owja, het circuit van zolder zit er (nog) niet in, dat vind ik wel spijtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatch
                    Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                    De officiële GTR is alleen nog maar uit in Duitsland, maar die Duitse versie is ondertussen ook al te vinden op sommige plaatsen in België en Nederland. Er is bovendien al een onofficiële Engelstalige patch uit. Alleen de Duitse Pittalk wordt niet vervangen door de Engelse.

echt wel ! kga mij dan ook dat logitec stuurtje aanschaffen waar ze mee in Spa/Zolder/... stonden
                    daar wil ik me dan ook wel voor inschrijven indien mogelijk,ik heb hier al zo een logitec stuurtje liggen ,de "momo" ofzo.nu het spel nog eh

Comment

• Bwa, als de traction control aanstaat doe ik wel mee met het toetsenbord, want mijn stuurtje is kapot

Comment

• Zonder stuurtje is het vrij moeilijk inderdaad. Ik heb het in Zolder al eens gespeeld, samen met driver_to_be, en een stuurtje, pedalen, kuipstoeltje, zijn eigenlijk noodzakelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                          Zonder stuurtje is het vrij moeilijk inderdaad. Ik heb het in Zolder al eens gespeeld, samen met driver_to_be, en een stuurtje, pedalen, kuipstoeltje, zijn eigenlijk noodzakelijk
                          inderdaad je moet kunnen doseren, zeker qua sturen

Comment

• Kuipstoeltje staat achter me, bij de PS2, alleen dat stuurtje nog
                            BTW, met de Elise is het zelfs mogelijk met zonder hulp te rijden, mét een toetsenbord! :o
                            Met de Saleen is het trouwens ook makkelijk rijden, dat ding heeft massa's power en grip (wel mét tractiecontrole )

Comment

• Bij nader inzicht is het spel niet zo stabiel... na een tijdje komt er een crash van windows (blauw scherm)
                              Nu weet ik alleen niet of het aan SP2, de videokaart of het spel ligt

Comment

• ik had het je gezegd, oppassen daarmee . Die Starforce 3 protectie is echt ontzettend sterk, en eigelijk niet te kraken. In ieder, maar dan ook ieder bestandje zit een beveiliging en eigelijk zou je dus heel het spel moeten vervangen voor een no-cd crack. Bij andere games moet je alleen het .exe-bestand vervangen.

Comment

Bij nader inzicht is het spel niet zo stabiel... na een tijdje komt er een crash van windows (blauw scherm)
                                  Nu weet ik alleen niet of het aan SP2, de videokaart of het spel ligt
                                  haha

al geluk dat je het me dan niet wilde doorgeven hoe je eraan bent gekomen

Comment

ik had het je gezegd, oppassen daarmee . Die Starforce 3 protectie is echt ontzettend sterk, en eigelijk niet te kraken. In ieder, maar dan ook ieder bestandje zit een beveiliging en eigelijk zou je dus heel het spel moeten vervangen voor een no-cd crack. Bij andere games moet je alleen het .exe-bestand vervangen.
                                    Bwa, opnieuw installeren en et marcheert weer :o

De GT3RS is trouwens een kutauto om mee te rijden, zo veel onderstuur
                                    Idem voor de 575 en dat ander kloon onding

Comment

• Daar heb ik nog niet mee kunnen rijden. Alleen met de Saleen, de GT3-RS, de Murcie en de Viper.

Comment

Daar heb ik nog niet mee kunnen rijden. Alleen met de Saleen, de GT3-RS, de Murcie en de Viper.
                                        Viper heeft wat te zwakke remmen vind ik, de GT3 RS trouwens ook, met veel gesleur en gemeur krijg je ze wel in een bocht, maar dan vind ik de Murcie, de Saleen (vooral!!) of de Elise toch een veel neutraler, zoniet speels oversturend karakter hebben

Comment

• Wat zijn eigenlijk de vereisten om het goed te kunnen spelen (niet minimum,maar goed)?

Ik heb de demo al en het is écht superrealistisch.
                                          Volgens mij is dit de enigste game met raceauto's n racecircuits die écht klopt.Niet alleen de wagens,hun gdrag,motorgeluid maar ook....Die omgevingen zijn zo perfect nagebouwd en er zit een safetycar in.'t stoorde mij altijd bij F1 games dat die brokstukken van chrashes gewoon op de baan bleven liggen en er geen safetycar was.hier dus wel,net als bewegende marchals met de juiste vlaggen enz...

pet af voor Simbin

Comment

Working...
                                          X