Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jep er is een safetycar, maar als je die 1 maal aantikt ontploft uw auto bijna . Ok je mag er niet tegen aan rijden, maar dit is overdreven.

Voor de rest is het wel super ja!

edit: Sorry Dodgeboy, niet geantwoord op uw vraag:

Ik denk om het goed te kunnen spelen: 2.4GHz, 512 MB RAM, grafische kaart 64MB (of hoger natuurlijk)

Comment

• Ik wacht ook al een heel tijdje op GTR...
      Heb de demo, en kheb't ook gspeeld daar in Zolder, ne keer met ne 550 en ne keer met ne Saleen. Kmoet zeggen leve de Saleen!! Ik zat er echt wel 'in', 'k voelde mij precies nen echte die zich aan't kwalificeren was
      Kheb dan ook den besttijd van die dag op die auto met 0.8 s verbeterd

Hopelijk komt er snel ne fatsoenlijke add-on in de vorm van Zolder, want ik ben ne zolderfreak

En den M3-GTR, zit die erin?
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• M3 GTR zit er niet in. Het spel is gebaseerd op seizoen 2003 he, niet op dit jaar.

Zitten er wel in (buiten de normale fiagt): Mosler MT900, Z3 M, Elise, Morgan Aero 8, Corvette C5-R, Seat Toledo GT, Gillet Vertigo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
          Zitten er wel in (buiten de normale fiagt): Mosler MT900, Z3 M, Elise, Morgan Aero 8, Corvette C5-R, Seat Toledo GT, Gillet Vertigo...
          De Z3 M, Elise, Earo 8 en Corvette zitten er standaard in, de rest is van een expansion

Comment

• En die expansion gaat er bij ons standaard bij zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
              En die expansion gaat er bij ons standaard bij zitten
              *grmbl*

Ik zorg wel dak tegen dan een nieuwe versie heb :o

Comment

• Forza motorsport ziet er wel mooi uit, wie weet is het wel een geduchte concurrent voor GT4.

Comment

• Komt dat ook uit op PS2 ?
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    Komt dat ook uit op PS2 ?
                    Neen.

Comment

• X BOX only Mss later op pc :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                        X BOX only Mss later op pc :
                        Hmmm, denk het niet, dit zal de Gran Turismo van de XBOX worden, net zoals GTR voor PC ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                          Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                          X BOX only Mss later op pc :
                          Hmmm, denk het niet, dit zal de Gran Turismo van de XBOX worden, net zoals GTR voor PC ofzo...
                          Wordt mss wel qua exclusiviteit de gt4 van de XBOX, maar volgens mij is dit spel gewoon nog te pril om zomaar ff de referentie iets te kunnen doen

Comment

• Daar kan je wel eens gelijk hebben, een imago bouw je niet zomaar op....

Comment

• Kunde bij da gratis spel Racer ook me het keyboard rijde?

Comment

• Jep dan moet ge bij config aanpassen. Dat staat bij SIMS en dan config. (normaal gezien toch)

edit: kun je wel beter niet doen. Je hebt analoge besturing nodig of je spint al na 2 seconden. Zeker bij krachtigere wagens zoals een BMW M3 gtr

Comment

• Nieuws ivm GTR:

verschillende gamesites zetten de release van GTR op 25/02/'05. Ongeveer dezelfde periode als GT4 dus (februari-maart).

Voor de bmw-freaks: andere freaks zijn de BMW M3 GTR aan het modden om in de game te zetten.

voorlopige pics zijn te vinden op http://rsc.vadertrophy.com/forums/viewtopic.php?id=828

Comment

• Nu ben ik al vergeten van wie ik ze heb ,maar kan die persoon of iemand anders nog 'ns die cheat emulator van DTM Race Driver doorsturen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                      Nu ben ik al vergeten van wie ik ze heb ,maar kan die persoon of iemand anders nog 'ns die cheat emulator van DTM Race Driver doorsturen ?
                                      Ge hebt die is aan mij doorgestuurd, ik denk dat ik die nog wel ergens heb staan..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                        Nu ben ik al vergeten van wie ik ze heb ,maar kan die persoon of iemand anders nog 'ns die cheat emulator van DTM Race Driver doorsturen ?
                                        Ge hebt die is aan mij doorgestuurd, ik denk dat ik die nog wel ergens heb staan..
                                        Wacht,'k kom zo op msn

Comment

• Hartelijk dan Pieter

Comment

Working...
                                          X