Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gevonden
    Last edited by ; 08/02/2005, 21:38.

Comment

• Wat is eigelijk het spel op PC dat het meeste gelijkt op GT3 en straks GT4 ?

Ik heb geen playstation maar ik wil ook wel eens een deftig spel spelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
        Wat is eigelijk het spel op PC dat het meeste gelijkt op GT3 en straks GT4 ?

Qua realisme is Fia GT Racing (GTR) het beste wat je kunt hebben, maar ik kan niet zomaar een spel bedenken dat op GT3/4 lijkt qua circuits, auto's én realisme...

Comment

• Kzal daar dan eens voor kijken samen met NFSU2, dan kan ik wel ff uit de voeten de eerste maand

thx

Comment

• GTR is spijtig genoeg nog niet uit

Op 25 februari komt het uit in Gr-Br, en als wij de Engelstalige versie krijgen, ook hier. Maar ik weet niet of wij een Engelstalige of een Nederlandstalige versie gaan krijgen.

Comment

• Excuseer: de officiële releasedate voor GTR is uit en ge raadt nooit wanneer....

(kijk maar op http://www.gtr-game.com/index.php?page=news0&newsid=28)

Jawel samen met GT4, dus op 11 maart

Ik denk dat ze het voor expres doen. Wordt in ieder geval een dure dag

Comment

Wat is eigelijk het spel op PC dat het meeste gelijkt op GT3 en straks GT4 ?

DTM race driver 2 maar daar is niet zo veel tuning in en ook niet zo veel straatwagens of zo dus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                  GTR is spijtig genoeg nog niet uit

Op 25 februari komt het uit in Gr-Br, en als wij de Engelstalige versie krijgen, ook hier. Maar ik weet niet of wij een Engelstalige of een Nederlandstalige versie gaan krijgen.
                  In duitsland is al langer uit hoor

Maar je hebt gelijk, ik ga ook eens de niet duitse versie proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    In duitsland is al langer uit hoor

Maar je hebt gelijk, ik ga ook eens de niet duitse versie proberen
                    Jup ik weet het, ik heb het zelfs geprobeerd met dat trucske van cd-rom speler uittrekken en zo.
                    Maar
                    1) ik heb geen zin om de hele tijd naar dat Duits gezaag van de pits te luisteren
                    2) ik wil mijn cd-rom speler wel nog eens gebruiken

Comment

• ik ben hem gaan reserveren maar daar zeiden ze me nog steeds 9 maart?

Comment

• Wooooww die screens zien er formabastisch uit gewoon

Ik ben bezig de duitse demo aan het afhalen + patch 24u spa

Comment

• Welke screens?

Comment

Wooooww die screens zien er formabastisch uit gewoon

Ik ben bezig de duitse demo aan het afhalen + patch 24u spa
                            Die 24u Spa is dat echt 24u zoals in GT4?

Comment

• Comment

• foto's komen van http://gt4phototravel.qn.com/

Comment

• Ik kan écht niet meer wachten

Comment

• Die 24u races laat ik toch over aan de B-spec mode, dan duurt het 'slechts' 9uur als je de beelden versneld. Hoewel wij mensen die de PAL versie krijgen kunnen switchen tussen zelf rijden en team manager spelen met B-spec.

Comment

• Héhé, ik heb een database met alle 719 wagens erin + de 12 die erin komen voor Europa (that's right, pal krijgt 12 extra wagens..) Wil je weten of een bepaalde wagen erin zit, vraag het me dan

Er zitten veel endurance races in, drie van 24u. Voor de rest een pak andere races.

Nieuw is onder andere de B-spec mode. Waar je in A-spec mode zelf racet, laat je in B-spec mode de AI voor jou racen. Jij bepaalt wanneer je pit, hoe aggressief je de AI laat rijden... Je bent dus als het ware de manager dan. Ideaal voor lange races, waar je kan afwisselen met de computer als het ware. B-spec mode laat ook toe de tijd tot X3 up te speeden, dus een 24hrs race kan technisch gezien in 8 uur gedaan worden.

Voor Endurance races en langere races is er nu ook een added - feature : benzineverbruik. Dit om het nog realistischer te maken.

Verder is deze game echt hét van hét, en is het nog 27 dagen wachten op de pal-release.

Heb je nog vragen? --) shoot!
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                        is het nog 27 dagen wachten op de pal-release.
                                        écht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                          Héhé, ik heb een database met alle 719 wagens erin + de 12 die erin komen voor Europa (that's right, pal krijgt 12 extra wagens..) Wil je weten of een bepaalde wagen erin zit, vraag het me dan
                                          Ook vanop GTPlanet.net?

Comment

Working...
                                          X