Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
smalle karren: had je je ps2 op breedbeeld staan en je speelde toevallig op een gewone tv ofzo? (heb ik ook al eens gehad)
Eerst had ik het spel gespeeld op onze nieuwe Plasma-tV (107cm) die we net nieuw gekocht hadden en wou het uitproberen wat voor een ervaring was ps te spelen op een plasma-tv. Was wel af!, incl. het geluid helemaal hard. Dus toen waren de karretjes echt smal volgens mij! Maar daarvoor had ik wel DTM 2 gespeeld wat ik trouwens veel beter vond
Daarna terug op onze oude TV gespeeld, mocht niet meer
€500? dat zal wel niet waar zijn! €200 of €250 dacht ik (incl. memorystick)
de nintendo DS kost €149
EDIT: moest ik me trouwens ooit zo'n handheld (of hoe noemt dat?) kopen, spaar ik liever wat langer voor die PSP dan die DS, ziet er mij maar "bucht" uit, ook al beweren de tests van niet
Die DS IS BROL . Nee het is goed gamemateriaal, maar daar staat het naar goede nintendogewoonte dan ook. De PSP zul je voor vanalles kunnen gebruiken: XVID films, office heb ik ook al gehoord
Sinds wanneer kan je in World Racing ( heb dat spel ook) met de nieuwe E racen. Bij mij weten is er nog die oud model nog. Of is World Racing 2 al uit en ging deze dan niet met wagentjes van Audi en VW zijn?
ik heb dat spel voor pc, en standaard zit de nieuwe e sedan er in al zijn varianten in hoor, de nieuwe e break zit er nog niet in.
Die DS IS BROL . Nee het is goed gamemateriaal, maar daar staat het naar goede nintendogewoonte dan ook. De PSP zul je voor vanalles kunnen gebruiken: XVID films, office heb ik ook al gehoord
jep, kvind hem in alle opzichten beter dan de DS
stukje uit de computermagazine over de DS:
"De prijs van zowel de console als de games is budgetvriendelijk te noemen, de mogelijkheid om ook oudere GBA-games te spelen op deze nieuwe console is een groot pluspunt, alsook de draadloze functie en de ingebouwde PictoChat. Als enig nadeel kunnen we enkel het nog steeds 'kiddy'-imago van Nintendo aanhalen."
blijkbaar toch niet zo slecht, maar kben niet overtuigd, die twee schermen alleen al lijken zo onhandig
"De aanbevolen prijs voor een Value Pack (pakket met een 32MB Memory Stick Duo, koptelefoons, batterijen, AC-adapter, beschermende tas, reinigingsdoekje en een UMD vol demo's) zal $249,99 (zo'n 190 Euro) gaan kosten. De eerste miljoen PSP Value Packs bevatten bovendien een smakelijk extraatje: een speciale UMD-release van Spider-Man 2 (de film, welteverstaan)."
Chat-opties
Stereogeluid
USB-aansluiting
Hoge-resolutiescherm
Krachtige 3D-grapchics
Hoge opslagcapaciteit UMD
Audio- en videomogelijkheden
Lithium-Ionbatterij voor lange speelduur
On line gaming dankzij WiFi-technologie 4,5� TFT LCD-monitor pixelresolutie 480 x 272
MIPS R 4000 32-bit chip met 8 MB geheugen
Graphicsprocessor 256-bit bus met 2 MB VRAM
MPEG4 Video-CODEC
Formaat : 17 cm x 7,4 cm
Gewicht : 280 gr
Ik ben ervan overtuigd dat dat soort brandstof niet uitgeput raakt zolang ik dat niet ben
Maar bon, dat is
Back to GT4!
Hehe, heb de mijne vandaag gaan bestellen, na lang twijfelen toch maar naar Game-Mania gestapt, hoewel ik hem bij de Fnac (quasi) gratis kan gaan afhalen.
Leverdatum: 9 maart.
Game Mania kennende krijg ik 8 maart rond de middag een telefoontje dat het geleverd is, en dat ik het mag gaan afhalen Vanaf dan is het non-stop tot vrijdagavond vrees ik.
En over die wagens die te smal zijn in GT Prologue, Al eens geprobeerd om je instelling van 16:9 naar 4:3 te zetten, dat helpt ook vreselijk in verhoudingen
Heb er al meermaals op gespeeld, en dat went snel hoor Vooral dat touchscreen vind ik de max
NINTENDO SUCKS
vroeger waren die mannen echt de beste, maar heb je bvb hun gamecube al eens bekijken?? de keuze aan games is kleiner, die controller lijkt er wel eentje van fisher-price (kwaliteit idem) en dan zijn die besturingen meestal echt om heel mee te lachen. Iemand soms al NFSU2 gespeeld op een GC? het lukt mij niet al te best
vroeger waren die mannen echt de beste, maar heb je bvb hun gamecube al eens bekijken?? de keuze aan games is kleiner, die controller lijkt er wel eentje van fisher-price (kwaliteit idem) en dan zijn die besturingen meestal echt om heel mee te lachen. Iemand soms al NFSU2 gespeeld op een GC? het lukt mij niet al te best
nintendo sucks idd, die GC lijkt precies speelgoed, als je dan kan kiezen tussen een PS2 of een GC... ik zou het snel weten!
bovendien gaan ze iets te snel met hun vernieuwing vind ik, de GBA was nog maar pas uit en ze hadden al een nieuw exemplaar klaarliggen, dat kleiner openklapmodel
nintendo sucks idd, die GC lijkt precies speelgoed, als je dan kan kiezen tussen een PS2 of een GC... ik zou het snel weten!
bovendien gaan ze iets te snel met hun vernieuwing vind ik, de GBA was nog maar pas uit en ze hadden al een nieuw exemplaar klaarliggen, dat kleiner openklapmodel
Hmm, daarnet een filmpje gezien van de Photo mode in gt4 (knap trouwens) en die foto's werden opgeslagen op een USB flash memory...
Is dat hetzelfde als een USB stick?
Kheb anders daarnet mijn USB stick aangesloten op de PS2, maar 'ie herkende 'em blijkbaar niet
Comment