Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    -nope

-zal niet lang meer duren

smalle karren: had je je ps2 op breedbeeld staan en je speelde toevallig op een gewone tv ofzo? (heb ik ook al eens gehad)
    Eerst had ik het spel gespeeld op onze nieuwe Plasma-tV (107cm) die we net nieuw gekocht hadden en wou het uitproberen wat voor een ervaring was ps te spelen op een plasma-tv. Was wel af!, incl. het geluid helemaal hard. Dus toen waren de karretjes echt smal volgens mij! Maar daarvoor had ik wel DTM 2 gespeeld wat ik trouwens veel beter vond

Daarna terug op onze oude TV gespeeld, mocht niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
      €500? dat zal wel niet waar zijn! €200 of €250 dacht ik (incl. memorystick)

de nintendo DS kost €149

EDIT: moest ik me trouwens ooit zo'n handheld (of hoe noemt dat?) kopen, spaar ik liever wat langer voor die PSP dan die DS, ziet er mij maar "bucht" uit, ook al beweren de tests van niet
      Die DS IS BROL . Nee het is goed gamemateriaal, maar daar staat het naar goede nintendogewoonte dan ook. De PSP zul je voor vanalles kunnen gebruiken: XVID films, office heb ik ook al gehoord

Comment

je zit nogmaals fout, het is 149.99 pond, en dat is gelijk aan €217.73
        Ah stom Engeland wrm zijn ze ook niet overgeschakeld naar de Euro. Echt rare mensen, die britten. ik weet ook niet wrm ze rechts rijden op de baan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
          Sinds wanneer kan je in World Racing ( heb dat spel ook) met de nieuwe E racen. Bij mij weten is er nog die oud model nog. Of is World Racing 2 al uit en ging deze dan niet met wagentjes van Audi en VW zijn?
          ik heb dat spel voor pc, en standaard zit de nieuwe e sedan er in al zijn varianten in hoor, de nieuwe e break zit er nog niet in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            Die DS IS BROL . Nee het is goed gamemateriaal, maar daar staat het naar goede nintendogewoonte dan ook. De PSP zul je voor vanalles kunnen gebruiken: XVID films, office heb ik ook al gehoord
            jep, kvind hem in alle opzichten beter dan de DS

stukje uit de computermagazine over de DS:

"De prijs van zowel de console als de games is budgetvriendelijk te noemen, de mogelijkheid om ook oudere GBA-games te spelen op deze nieuwe console is een groot pluspunt, alsook de draadloze functie en de ingebouwde PictoChat. Als enig nadeel kunnen we enkel het nog steeds 'kiddy'-imago van Nintendo aanhalen."

blijkbaar toch niet zo slecht, maar kben niet overtuigd, die twee schermen alleen al lijken zo onhandig
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• "De aanbevolen prijs voor een Value Pack (pakket met een 32MB Memory Stick Duo, koptelefoons, batterijen, AC-adapter, beschermende tas, reinigingsdoekje en een UMD vol demo's) zal $249,99 (zo'n 190 Euro) gaan kosten. De eerste miljoen PSP Value Packs bevatten bovendien een smakelijk extraatje: een speciale UMD-release van Spider-Man 2 (de film, welteverstaan)."

bron: http://be.playstation.com/news/newsS...S&linktype=NT3
              2015 BMW F11 520dA

Comment

• specs van de PSP:

Chat-opties
                Stereogeluid
                USB-aansluiting
                Hoge-resolutiescherm
                Krachtige 3D-grapchics
                Hoge opslagcapaciteit UMD
                Audio- en videomogelijkheden
                Lithium-Ionbatterij voor lange speelduur
                On line gaming dankzij WiFi-technologie

4,5� TFT LCD-monitor pixelresolutie 480 x 272
                MIPS R 4000 32-bit chip met 8 MB geheugen
                Graphicsprocessor 256-bit bus met 2 MB VRAM
                MPEG4 Video-CODEC
                Formaat : 17 cm x 7,4 cm
                Gewicht : 280 gr

2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ze mogen hun handheld brollen houden, ik blijf wel ter plekke.
                  En als ik het veld in trek neem ik zeker geen PSP of iets dergerlijks mee...

Comment

Ze mogen hun handheld brollen houden, ik blijf wel ter plekke.
                    En als ik het veld in trek neem ik zeker geen PSP of iets dergerlijks mee...
                    een PS2 en TV op aardgas aangedreven zeker?
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

een PS2 en TV op aarsgas aangedreven zeker?
                      Zie aanpassing in het rood

Comment

Zie aanpassing in het rood
                        whatever, tzijn alletwee fossiele brandstoffen die na een tijd uitgeput geraken
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik ben ervan overtuigd dat dat soort brandstof niet uitgeput raakt zolang ik dat niet ben

Maar bon, dat is

Back to GT4!

Comment

Ik ben ervan overtuigd dat dat soort brandstof niet uitgeput raakt zolang ik dat niet ben

Maar bon, dat is

Back to GT4!
                            Hehe, heb de mijne vandaag gaan bestellen, na lang twijfelen toch maar naar Game-Mania gestapt, hoewel ik hem bij de Fnac (quasi) gratis kan gaan afhalen.

Leverdatum: 9 maart.

Game Mania kennende krijg ik 8 maart rond de middag een telefoontje dat het geleverd is, en dat ik het mag gaan afhalen Vanaf dan is het non-stop tot vrijdagavond vrees ik.

En over die wagens die te smal zijn in GT Prologue, Al eens geprobeerd om je instelling van 16:9 naar 4:3 te zetten, dat helpt ook vreselijk in verhoudingen

Comment

die twee schermen alleen al lijken zo onhandig
                              Heb er al meermaals op gespeeld, en dat went snel hoor Vooral dat touchscreen vind ik de max

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                Heb er al meermaals op gespeeld, en dat went snel hoor Vooral dat touchscreen vind ik de max
                                NINTENDO SUCKS

vroeger waren die mannen echt de beste, maar heb je bvb hun gamecube al eens bekijken?? de keuze aan games is kleiner, die controller lijkt er wel eentje van fisher-price (kwaliteit idem) en dan zijn die besturingen meestal echt om heel mee te lachen. Iemand soms al NFSU2 gespeeld op een GC? het lukt mij niet al te best

Comment

• Yup, in Denemarken heb ik NFSU 1 es gespeeld, ik kon nog steeds mijn broer afdrogen, maar de besturing was barslecht...

Comment

NINTENDO SUCKS

vroeger waren die mannen echt de beste, maar heb je bvb hun gamecube al eens bekijken?? de keuze aan games is kleiner, die controller lijkt er wel eentje van fisher-price (kwaliteit idem) en dan zijn die besturingen meestal echt om heel mee te lachen. Iemand soms al NFSU2 gespeeld op een GC? het lukt mij niet al te best
                                    GameCube sucks gewoon

Voor de rest heb ik niks tegen Nintendo.

Comment

NINTENDO SUCKS

nintendo sucks idd, die GC lijkt precies speelgoed, als je dan kan kiezen tussen een PS2 of een GC... ik zou het snel weten!

bovendien gaan ze iets te snel met hun vernieuwing vind ik, de GBA was nog maar pas uit en ze hadden al een nieuw exemplaar klaarliggen, dat kleiner openklapmodel
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

nintendo sucks idd, die GC lijkt precies speelgoed, als je dan kan kiezen tussen een PS2 of een GC... ik zou het snel weten!

bovendien gaan ze iets te snel met hun vernieuwing vind ik, de GBA was nog maar pas uit en ze hadden al een nieuw exemplaar klaarliggen, dat kleiner openklapmodel

Het heet dan ook een Game Cube
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Hmm, daarnet een filmpje gezien van de Photo mode in gt4 (knap trouwens) en die foto's werden opgeslagen op een USB flash memory...
                                          Is dat hetzelfde als een USB stick?
                                          Kheb anders daarnet mijn USB stick aangesloten op de PS2, maar 'ie herkende 'em blijkbaar niet

Comment

Working...
                                          X