Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
op de officiele japanse GT4 - site vind je een overzicht van alle wagens...T'is echt gek, voornamelijk BMW
K'ben al een half uurtje van de ene verbazing in de andere te vallen...
Man man dat wordt een zot spel!! Is er een manier dat ik dit op mijn pc draaiende krijg? of moet ik playstation console hebben?
Ik vrees voor het laatste.
Maarja, 150€ is nu ook niet de grote kost :-)
daar neit van, maar ik vind het debiel zo een ps2 te kopen, alsje een snelle pc hebt die games draait, en je die ps2 zou kopen voor dat ene ps2 spelletje
Liever een PS2 kopen voor dat ene spelletje, dan geen ps2 kopen, en dan dat ene spelletje niet hebben. Elke rechtgeaarde Autofreak zou minstens 1 van de Gran Turismo's moeten hebben.
op de officiele japanse GT4 - site vind je een overzicht van alle wagens...T'is echt gek, voornamelijk BMW
K'ben al een half uurtje van de ene verbazing in de andere te vallen...
Man man dat wordt een zot spel!! Is er een manier dat ik dit op mijn pc draaiende krijg? of moet ik playstation console hebben?
Ik vrees voor het laatste.
Maarja, 150€ is nu ook niet de grote kost :-)
daar neit van, maar ik vind het debiel zo een ps2 te kopen, alsje een snelle pc hebt die games draait, en je die ps2 zou kopen voor dat ene ps2 spelletje
Liever een PS2 kopen voor dat ene spelletje, dan geen ps2 kopen, en dan dat ene spelletje niet hebben. Elke rechtgeaarde Autofreak zou minstens 1 van de Gran Turismo's moeten hebben.
Hoe noem je dan iemand die ze allemaal heeft/had?
als ie ze allemaal heeft: normale jongen
Als ie er verschillende van verkocht heeft:dom
Als er geen enkele platinum tussenzit: Persoon naar mijn hart
Als hij ze allemaal heeft uitgespeeld: FREAK!
als ie ze allemaal heeft: normale jongen
Als ie er verschillende van verkocht heeft:dom
Als er geen enkele platinum tussenzit: Persoon naar mijn hart
Als hij ze allemaal heeft uitgespeeld: FREAK!
Ik heb enkel 2, 3 en de eerste concept.
1 heeft mijn broer nu, de andere concept ben ik kwijt
Naja, die concepts vond ik toch niets
Owja, prologue heb ik nie besef ik net :o
Jawel, het is zover, ik heb dat onding van een GTR aan de praat gekregen!!!! (het FIA GT Racing spel....)
Het is wel een hele omslachtige methode om hem te doen werken (register aanpassen, cd roms uittrekken en dan nog een image mounten op een virtuele drive) en dan krijg je nog een raar werkende (soms hangt hij heel ff, maar uiteindelijk werkt het toch) half duitse/half engelse versie.
Maar hey, mij hoor je niet klagen, want het is het uiteindelijk meer dan waard!!!!
De arcade mode is bedoeld voor de pas beginnende racer met weinig ervaring, maar die toch eens snel wat wilt bashen op een circuit met een paar andere auto's.
De Semi Pro mode is een semi professionele (d'uh) mode die bedoelt is voor mensen die al wat meer ervaring hebben met dergerlijke race games, die de circuits al wat kennen en die minder hulp nodig hebben van remassistenten en dergerlijke.
En ik? Ik hoor daar ergens in het midden thuis....
Het spel zelf is simpelweg mind blowing knap afgewerkt voor een race game, je voelt als het ware elke hobbel in het circuit, de krachten van de auto als je optrekt, afremt of gewoon uit de bocht vliegt!
Dit is ongetwijfeld de beste race simulatie verkrijgbaar op pc! En het zal het wachten op GT4 zeker verzachten.....
Damn, nu klink ik al bijna als een sales manager van SimBin ofzo
Op racer.nl op downloads klikken, dan bij Latest stable version 0.5.0 op uw systeem klikken (windows voor mij) en dan op racer v0.5.0 Het spel is maar 10mb groot en je hebt maar 1 wagen en 1 circuit. Andere circuits en wagens kun je bijdownloaden.
Nee,het is een soort van simulatie,volledig vrij te downloaden.
Maar neem simulatie dus letterlijk,zoals flight simulator,maar voor auto's eigenlijk.Een auto en een circuit,maar er staan op de site links naar andere site die auto's maken en circuits.
Nee,het is een soort van simulatie,volledig vrij te downloaden.
Maar neem simulatie dus letterlijk,zoals flight simulator,maar voor auto's eigenlijk.Een auto en een circuit,maar er staan op de site links naar andere site die auto's maken en circuits.
ah ok merci,
wanneer komt GTR dan eigenlijk uit ? ze zeiden summer 04, dan november 04,...
Comment