Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MICH
    effe over totaal iets anders, wie heeft hier een chip zitten in z'n PS2?
    Chip, rewired, allemaal 1 pot nat

maw: ik

Comment

• Mijn maat heeft een HD zitten van 80GB in zijn PS2. Kent hier iemand zoiets? Ik meen verstaan te hebben dat dit illegaal is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
        Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
        9 maart zal er niet veel beweging op het forum zijn
        en wat moeten zij doen die geen ps2 hebben?
        wachten in de hoop dat er een pakket uitkomt met GT4+PS2
        daar wacht ik toch op
        me tooo echt waar ik hoop zo zwaar dat dat uitkomt, want ik ben van plan het spel te kopen, zonder ps2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
          Mijn maat heeft een HD zitten van 80GB in zijn PS2. Kent hier iemand zoiets? Ik meen verstaan te hebben dat dit illegaal is
          Dat is inderdaad zwaar illegaal.
          Maar wel leuk

Je gaat ergens een PS2-spel kopen, lees dat in op je harde schijf, en dan kan je dat spel spelen met minder laadtijden. Is best wel handig

en als je slim bent ga je het spel gewoon huren of lenen, of lees je een gekopieerd exemplaar in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
            Oorspronkelijk geplaatst door wotr
            Mijn maat heeft een HD zitten van 80GB in zijn PS2. Kent hier iemand zoiets? Ik meen verstaan te hebben dat dit illegaal is
            Dat is inderdaad zwaar illegaal.
            Maar wel leuk

Je gaat ergens een PS2-spel kopen, lees dat in op je harde schijf, en dan kan je dat spel spelen met minder laadtijden. Is best wel handig

en als je slim bent ga je het spel gewoon huren of lenen, of lees je een gekopieerd exemplaar in.
            Een xbox heeft dat dan een standaard HD. Een vriend van me had eens een xbox geleend van ne gast, en hij zei dat het volgens hem standaard was, maar het barste ook van de games

Comment

• Xbox heeft standaard eentje van 40, dacht ik

Maar daar zal wel een beveiliging op zitten waardoor je geen spellen ernaar kunt kopieren

Of die beveiliging te omzeilen is, spreek ik me niet over uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Xbox heeft standaard eentje van 40, dacht ik

Maar daar zal wel een beveiliging op zitten waardoor je geen spellen ernaar kunt kopieren

Of die beveiliging te omzeilen is, spreek ik me niet over uit
                she is

Comment

• heb eindelijk m'n chip in mijn PS2. en heb ook WRC4 om te gebruiken. man, man, wat een prachtig spel. zo'n mooie graphics.

Comment

• Zo goed als officieel nu: Gran Turismo komt in Europa uit op 9 maart.
                    En GTR komt in Groot-Brittanië uit op 25 februari. Ik weet wel niet of dat hier in België op dezelfde datum zal gebeuren. (waarschijnlijk niet )

edit: gt4 is dus 11 maart geworden.
                    Last edited by ; 08/02/2005, 12:16.

Comment

• Daarnet even de originele GTA op ps1 gespeeld, my god, wat een nostalgie!!
                      Alle herinneringen van vroeger kwamen weer boven, hoe ik het spel voor het eerst bij mij neef had gespeeld, een week daarna zelf kocht en toen mezelf aan de PS1 vastgebonden!
                      Het was gewoon zo'n uniek en vernieuwend concept, nog uitgebreider dan zijn concurrent, Carmageddon.
                      Grote ellenlange straten, iets wat de nieuwe GTA's niet meer hebben....

Vroeger was zo'n spel gewoonweg zo verslavend als het maar kon, tegenwoordig ben je een spel na enkele dagen al beu, als het niet sneller is...
                      Make's you think about stuff....

Comment

• ik heb san andreas juist nog eens gespeeld
                        met nos over de luchthaven in een sultan

Comment

• jaja het is bijna zover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                            Daarnet even de originele GTA op ps1 gespeeld, my god, wat een nostalgie!!
                            Alle herinneringen van vroeger kwamen weer boven, hoe ik het spel voor het eerst bij mij neef had gespeeld, een week daarna zelf kocht en toen mezelf aan de PS1 vastgebonden!
                            Het was gewoon zo'n uniek en vernieuwend concept, nog uitgebreider dan zijn concurrent, Carmageddon.
                            Grote ellenlange straten, iets wat de nieuwe GTA's niet meer hebben....

Vroeger was zo'n spel gewoonweg zo verslavend als het maar kon, tegenwoordig ben je een spel na enkele dagen al beu, als het niet sneller is...
                            Make's you think about stuff....
                            Dat komt omdat je ouder wordt. Als ik mijn jongere broer op San Andreas laat spelen komt die daar ook voor 5 uur niet meer af.

Comment

• Bedankt om me als een ouwe zak te laten overkomen
                              Mss toch maar eens mijn leeftijd hier onder zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                she is
                                ben gisteren nog bij iemand geweest die een chip had laten zetten om de spellen in te lezen op de HD. zou het ook graag hebben maar mammie en pappie vinden het illegaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
                                  ben gisteren nog bij iemand geweest die een chip had laten zetten om de spellen in te lezen op de HD. zou het ook graag hebben maar mammie en pappie vinden het illegaal.
                                  Mama en papa moeten dat toch niet weten..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                    Mama en papa moeten dat toch niet weten..
                                    viel wel nogal hard op.
                                    was met drie gele flikkerlichtjes en een blauw.
                                    en dan nog, ik laat mij in alles financieren door mijn ouders, dit wil dus zeggen dat ik nooit iets van mijn eigen spaarboekje betaal en zakgeld krijg ik niet..

Comment

• voor zij die toch al even de gt4 sfeer willen opsnuiven, een video

de intro:

ftp://69fb2bf11b1f2f6b:9138c5be5b58c...com/gt4-op.avi

Comment

• heb nog iets veel beters gevonden:

een link met massa's video, waaronder videos van de bmw 1 in dat spel van 106 mb? ECHT ALLES! Alles van videos is er

registratie vereist:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=43081

indien je wil kun je via pm wel mijn pas en username krijgen.

Comment

• Toppertje! Op de carlist van GT4 staan de driftbakken van van D1 Grand Prix op!! Zowel de Skyline van Blitz als de silvia van HKS!!

Can't wait! Sebiet ff gaan reserveren dat spel!!

Comment

Working...
                                          X