Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn maat heeft een HD zitten van 80GB in zijn PS2. Kent hier iemand zoiets? Ik meen verstaan te hebben dat dit illegaal is
Dat is inderdaad zwaar illegaal.
Maar wel leuk
Je gaat ergens een PS2-spel kopen, lees dat in op je harde schijf, en dan kan je dat spel spelen met minder laadtijden. Is best wel handig
en als je slim bent ga je het spel gewoon huren of lenen, of lees je een gekopieerd exemplaar in.
Een xbox heeft dat dan een standaard HD. Een vriend van me had eens een xbox geleend van ne gast, en hij zei dat het volgens hem standaard was, maar het barste ook van de games
Zo goed als officieel nu: Gran Turismo komt in Europa uit op 9 maart.
En GTR komt in Groot-Brittanië uit op 25 februari. Ik weet wel niet of dat hier in België op dezelfde datum zal gebeuren. (waarschijnlijk niet )
Daarnet even de originele GTA op ps1 gespeeld, my god, wat een nostalgie!!
Alle herinneringen van vroeger kwamen weer boven, hoe ik het spel voor het eerst bij mij neef had gespeeld, een week daarna zelf kocht en toen mezelf aan de PS1 vastgebonden!
Het was gewoon zo'n uniek en vernieuwend concept, nog uitgebreider dan zijn concurrent, Carmageddon.
Grote ellenlange straten, iets wat de nieuwe GTA's niet meer hebben....
Vroeger was zo'n spel gewoonweg zo verslavend als het maar kon, tegenwoordig ben je een spel na enkele dagen al beu, als het niet sneller is...
Make's you think about stuff....
Daarnet even de originele GTA op ps1 gespeeld, my god, wat een nostalgie!!
Alle herinneringen van vroeger kwamen weer boven, hoe ik het spel voor het eerst bij mij neef had gespeeld, een week daarna zelf kocht en toen mezelf aan de PS1 vastgebonden!
Het was gewoon zo'n uniek en vernieuwend concept, nog uitgebreider dan zijn concurrent, Carmageddon.
Grote ellenlange straten, iets wat de nieuwe GTA's niet meer hebben....
Vroeger was zo'n spel gewoonweg zo verslavend als het maar kon, tegenwoordig ben je een spel na enkele dagen al beu, als het niet sneller is...
Make's you think about stuff....
Dat komt omdat je ouder wordt. Als ik mijn jongere broer op San Andreas laat spelen komt die daar ook voor 5 uur niet meer af.
ben gisteren nog bij iemand geweest die een chip had laten zetten om de spellen in te lezen op de HD. zou het ook graag hebben maar mammie en pappie vinden het illegaal.
ben gisteren nog bij iemand geweest die een chip had laten zetten om de spellen in te lezen op de HD. zou het ook graag hebben maar mammie en pappie vinden het illegaal.
viel wel nogal hard op.
was met drie gele flikkerlichtjes en een blauw.
en dan nog, ik laat mij in alles financieren door mijn ouders, dit wil dus zeggen dat ik nooit iets van mijn eigen spaarboekje betaal en zakgeld krijg ik niet..
Comment