Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die demo van GTR....die besturing trekt op op de ******
In Spa zat ik al buiten het circuit ergens tussen de bomen
Tja normaal is dat spel bedoeld om met een stuurke te spelen, maar mij lukt het nog tamelijk goed met toetsenbord. Met de Saleen haal ik 2.13:026 , met de Ferrari is het iets minder: 2.25:574 terwijl de cpu daar tijden van 2.22 rijdt.
Alee, ik heb nu toch al aardig wat Street Racing Syndicate gespeeld, en ik moet zeggen, het is geen slecht spel!
Daar waar NFSU2 stopt met realisme, gaat SRS nog even iets verder, helaas is het realisme ver zoek daar waar NFSU2 begint ermee...
En dan bedoel ik vooral de besturing, die is met het toetsenbord bijna een ramp, alles reageert veel te hard en veel te snel, echte arcade stijl dus, jammer, maar je geraakt er aan gewend en past je rijstijl er aan. Tot je een nieuwe auto koopt waardoor je weer een volledig nieuwe rijstijl kunt opbouwen
Ook de tuningsmogelijkheden zijn iets meer verdiept, zo heeft elk merk andere onderdelen met andere prestaties en prijzen
Volgens mij slijten de banden ook, maar daar heb ik eigelijk nog niet op gelet
Qua quantiteit aan onderdelen en auto's heeft NFSU2 duidelijk meer te bieden, in SRS zitten enkel en alleen (op enkele golfjes en bora's uitgezonderd) ricerbakken
Elke auto is er wel in een andere uitvoering te verkrijgen, maar ook hier moet SRS het afleggen tegen NFSU2, omdat je in NFSU2 meer kunt personaliseren aan je kar.
Racemodus zijn er ook niet zoveel als in NFSU2, je hebt de competitie's, de plaatselijke raceruitdagingen, de one on one's op afgesproken plaatsen, de straatracen die je zelf uitlokt op straat, een cruise mode (voor wat te genieten van je kar), een respect mode, waar je chickies mee kunt ophalen, en dan zou je nog ergens voor PINK SLIPS (papieren van de auto) kunnen racen, zelfs online!
En dan is er nog het geluid, het is goed, niet meer en niet minder, want het geluid van de wagens in NFSU2 is overduidelijk lekkerder!
2 Concurrenten dus, die op elkaar gelijken, maar toch verschillen in de details....
idem ah nee... ik zat nie tussen de bomen, maar in de grintbak
hoe lang duurt het vooraleer een pcgame daalt van €50 naar €30? dan weet ik wanneer ik NFSU2 kan gaan halen
afhankelijk van hoe lang ze in de rekken blijven liggen, in winkels als bart smit kun je een recent spel op deze manier al heel snel goedkoop op de kop tikken.
Heb dat spel gekocht voor PS2 maandag, sorry, maar ik vind het dus nix waard, buiten dat je met Mercedes kunt rijden.
Bwa, je moet heel wat instellen om een goede simulatie te krijgen, maar mijn PS2 versie is precies serieus outdated (oude E klasse e.d.) en het geluid is 100% waardeloos.
Bwa, je moet heel wat instellen om een goede simulatie te krijgen, maar mijn PS2 versie is precies serieus outdated (oude E klasse e.d.) en het geluid is 100% waardeloos.
Ik bedoel dit deze heeft een stuuromwenteling van 900° en is zowat het beste op de markt. Het kost wel 150€ en dat is tamelijk veel voor mij aangezien ik mijn sociaal leven ook nog moet onderhouden.
Comment