Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die demo van GTR....die besturing trekt op op de ******

In Spa zat ik al buiten het circuit ergens tussen de bomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
      Die demo van GTR....die besturing trekt op op de ******

Dat ligt aan de bestuurder

BTW, kben momenteel SRS (Street Racing Syndicate) aan het testen, een review volgt tegen de avond, denk ik

Comment

Tja normaal is dat spel bedoeld om met een stuurke te spelen, maar mij lukt het nog tamelijk goed met toetsenbord. Met de Saleen haal ik 2.13:026 , met de Ferrari is het iets minder: 2.25:574 terwijl de cpu daar tijden van 2.22 rijdt.

Comment

idem ah nee... ik zat nie tussen de bomen, maar in de grintbak

hoe lang duurt het vooraleer een pcgame daalt van €50 naar €30? dan weet ik wanneer ik NFSU2 kan gaan halen
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Alee, ik heb nu toch al aardig wat Street Racing Syndicate gespeeld, en ik moet zeggen, het is geen slecht spel!

Daar waar NFSU2 stopt met realisme, gaat SRS nog even iets verder, helaas is het realisme ver zoek daar waar NFSU2 begint ermee...

En dan bedoel ik vooral de besturing, die is met het toetsenbord bijna een ramp, alles reageert veel te hard en veel te snel, echte arcade stijl dus, jammer, maar je geraakt er aan gewend en past je rijstijl er aan. Tot je een nieuwe auto koopt waardoor je weer een volledig nieuwe rijstijl kunt opbouwen

Graphics zijn evenwaardig vind ik, mss nét iets beter, mede door het schademodel van SRS, dat ook de performance en het weggedrag aantast.
            En in tegenstelling tot NFSU2, kun je hier ook overdag racen!
            En er zijn 3 steden, LA, Philadelphia en Miami

Zoals ik al zei heeft deze qua realisme nét iets meer te bieden dan NFSU2, waaronder de schade, je nitro moet je telkens opnieuw bijkopen als het leeg is, de politie zal je achterna komen in geval van een te hoge snelheid, accident of wanneer ze je betrappen met een streetrace...
            Ook moet je respect opbouwen, enerzijds door te racen en anderzijds door wat show te geven tijdens de race, om verder te geraken in de competities én om een meisje te versieren (hoe meer respect bij haar, hoe meer filmpjes je vrijkrijgt )

Ook de tuningsmogelijkheden zijn iets meer verdiept, zo heeft elk merk andere onderdelen met andere prestaties en prijzen
            Volgens mij slijten de banden ook, maar daar heb ik eigelijk nog niet op gelet

Qua quantiteit aan onderdelen en auto's heeft NFSU2 duidelijk meer te bieden, in SRS zitten enkel en alleen (op enkele golfjes en bora's uitgezonderd) ricerbakken
            Elke auto is er wel in een andere uitvoering te verkrijgen, maar ook hier moet SRS het afleggen tegen NFSU2, omdat je in NFSU2 meer kunt personaliseren aan je kar.

Racemodus zijn er ook niet zoveel als in NFSU2, je hebt de competitie's, de plaatselijke raceruitdagingen, de one on one's op afgesproken plaatsen, de straatracen die je zelf uitlokt op straat, een cruise mode (voor wat te genieten van je kar), een respect mode, waar je chickies mee kunt ophalen, en dan zou je nog ergens voor PINK SLIPS (papieren van de auto) kunnen racen, zelfs online!

En dan is er nog het geluid, het is goed, niet meer en niet minder, want het geluid van de wagens in NFSU2 is overduidelijk lekkerder!

2 Concurrenten dus, die op elkaar gelijken, maar toch verschillen in de details....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              idem ah nee... ik zat nie tussen de bomen, maar in de grintbak

hoe lang duurt het vooraleer een pcgame daalt van €50 naar €30? dan weet ik wanneer ik NFSU2 kan gaan halen
              afhankelijk van hoe lang ze in de rekken blijven liggen, in winkels als bart smit kun je een recent spel op deze manier al heel snel goedkoop op de kop tikken.

Comment

• Iemand die goeie sites weet met add-on auto's voor mercedes benz world racing??

Comment

• Waar een E55 AMG je allemaal niet kan brengen in world racing als je gewoon wat hard door duwt:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                    Iemand die goeie sites weet met add-on auto's voor mercedes benz world racing??
                    Heb dat spel gekocht voor PS2 maandag, sorry, maar ik vind het dus nix waard, buiten dat je met Mercedes kunt rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                      Heb dat spel gekocht voor PS2 maandag, sorry, maar ik vind het dus nix waard, buiten dat je met Mercedes kunt rijden.
                      Bwa, je moet heel wat instellen om een goede simulatie te krijgen, maar mijn PS2 versie is precies serieus outdated (oude E klasse e.d.) en het geluid is 100% waardeloos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        Bwa, je moet heel wat instellen om een goede simulatie te krijgen, maar mijn PS2 versie is precies serieus outdated (oude E klasse e.d.) en het geluid is 100% waardeloos.
                        Jep, dat bedoel ik.

Een G500 maakt hetzelfde geluid als een A 230K

Comment

• Zou dat Logitec Driving Force Pro stuurwiel de moeite zijn om te kopen?

Comment

• GTR komt 4 maart uit in België volgens de mensen van de fnac !

Heb mij alvast zo'n logitech MOMO stuurtje gekocht, te zalig :o

Comment

• nice. en hoeveel stuuromwentelingen heeft dat stuur?

Comment

• hmm, 't staat op men kot
                                maar echt ver gaat het niet hoor, denk langs elke kant een 170°

Comment

• Ik bedoel dit deze heeft een stuuromwenteling van 900° en is zowat het beste op de markt. Het kost wel 150€ en dat is tamelijk veel voor mij aangezien ik mijn sociaal leven ook nog moet onderhouden.

Comment

• Ik heb al 3 keer met dat Momo-stuur gereden, en dat is echt de max!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      Iemand die goeie sites weet met add-on auto's voor mercedes benz world racing??
                                      http://www.geocities.com/m3d_ru/mbwr.html#Cars

http://www.theborggaming.planet-mult....php?number=15

Comment

• Weet iemand of Mercedes Benz: World Racing nog te koop is in België? En waar dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janneman00
                                          Weet iemand of Mercedes Benz: World Racing nog te koop is in België? En waar dan?
                                          Ben er ook naar op zoek,de PS2 versie zag ik onlangs nog liggen in de Fnac,maar de PC-versie ben ik nog nergens tegengekomen.

Comment

Working...
                                          X