Ik ging et mijne vandaag gaan bestellen, maar dat is nu niet gelult! 't zal voor morgen zijn! Hopelijk ist nog niet te laat!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ondertussen al gehad, morgen storten, en dan gaan het lange weken worden tot 'ie er is
Vooral vanaf de 9de maart zal het nagelbijtend afwachten worden...
Ben razend benieuwd!
BRRR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIk heb 'm ook besteld.. Die e-mail kwam snel! Meteen het bedrag overgeschreven, ik hoop 'm snel te hebben
BRRR
Met de M3 CSL (of SLR, of Pagani, of Ford GT, of...) op de nurburgring ofzo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitWaar een E55 AMG je allemaal niet kan brengen in world racing als je gewoon wat hard door duwt:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboySinds wanneer kan je in World Racing ( heb dat spel ook) met de nieuwe E racen. Bij mij weten is er nog die oud model nog. Of is World Racing 2 al uit en ging deze dan niet met wagentjes van Audi en VW zijn?
En WR2 is idd met VW geloof ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ik vind dat niet erg, dat ze maar bij dat principe blijven voor mijn part
Je faptop opgeven en een (marder) PS2 in de plaats vragen?
NOT, kga natuurlijk voor hetgeen dat het meest kost
mss schaf ik me dat ooit eens aan als ik nog geld overheb van een vakantiejob... (die PS2 hé )2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Prologue aanschouw ik niet als deel van de GT serie, net zoals die proto dingen
Wat bedoel je met smal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erPS2 of (f)laptop... moeilijke keuze...
NOT, kga natuurlijk voor hetgeen dat het meest kost
mss schaf ik me dat ooit eens aan als ik nog geld overheb van een vakantiejob... (die PS2 hé )
Trouwens wanneer zijn ze verkrijgbaar. Heb gehoord dat ze 500€ gaan kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyOf een PSP
Trouwens wanneer zijn ze verkrijgbaar. Heb gehoord dat ze 500€ gaan kosten.
de nintendo DS kost €149
EDIT: moest ik me trouwens ooit zo'n handheld (of hoe noemt dat?) kopen, spaar ik liever wat langer voor die PSP dan die DS, ziet er mij maar "bucht" uit, ook al beweren de tests van niet2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Ah nee, ik zit fout
Heb net opgezocht en heb een site gevonden waar die ook 149.99EUR kost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyAh nee, ik zit fout
Heb net opgezocht en heb een site gevonden waar die ook 149.99EUR kost
http://www.importmadness.co.uk/cgi-b..._Number=2400672015 BMW F11 520dA
Comment