Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *rofl*

Comment

• Laaaaaaaaaaaange week

Comment

• *kwijl*

Comment

• Hoe? Lange week?

Dinsdag is het er wss al!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
            Hoe? Lange week?

Dinsdag is het er wss al!!!!!
            Ja, maar mijne wordt verzonden, dus stel het is officieel op 9 maart daar (woensdag), dan wordt het verstuurd en dan kan het nog een paar dagen duren, hopelijk nog vóór het weekend...
            Hoewel ik dat weekend veel te doen heb

Comment

• Schitterende screenshot's!
              Krijg al maar meer zin om het te kopen..

Comment

• Die screenshots zijn dus weldegelijk foto's van photomode in GT4, opgeslagen op een USB apparaat.. blijkbaar moet je echt geluk hebben zodat je usb stick/camera geaccepteerd wordt...

Daarnet een filmpje gezien van de Sauber op de nordschleiffe.... getver, dat was snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                  Die screenshots zijn dus weldegelijk foto's van photomode in GT4, opgeslagen op een USB apparaat.. blijkbaar moet je echt geluk hebben zodat je usb stick/camera geaccepteerd wordt...

Daarnet een filmpje gezien van de Sauber op de nordschleiffe.... getver, dat was snel
                  Waar? Wil ik ook eens zien.

Comment

• Is de laatste test van de Super licence test, dus de computer rijdt daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                      Enorm erg, wetende dat ik hier 1533 MHz onder de kap heb en zo ne PS2 maar iets van een 300... Frustrerend, dat wel!
                      Maar een PS2 is 128-bits, terwijl zo goed als alle processors 32-bits (behalve de AMD 64, die heeft dus 64 bits)

Er is trouwens al nieuws over GT5: wel schade, maar is bestemd voor PS3.
                      Er zijn altijd geruchten geweest dat er geen schade in gt4 is omdat de constructeurs dat niet wilden. Volledig fout: de PS2 is gewoon niet in staat om op dit niveau van graphics voor 650 wagens een realistisch schademodel te berekenen. Het ging dus gewoon niet.

Comment

• Zelfs de nieuwe 3-reeks is er bij!!!
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                          Er zijn altijd geruchten geweest dat er geen schade in gt4 is omdat de constructeurs dat niet wilden. Volledig fout: de PS2 is gewoon niet in staat om op dit niveau van graphics voor 650 wagens een realistisch schademodel te berekenen. Het ging dus gewoon niet.
                          En bijkomend dat in 99% van de gevallen de auto toch perte totale zou zijn

Comment

• En de Golf I en V GTI.
                            SLR Mclaren
                            En 100 Nissan's...

Comment

• Idd, wat té veel jappen naar mijn mening (ik bedoel: een stuk of 50 skyline's, komaan )

Maja, de weinige europeanen en amerikanen compenseren dat wel door hun kwaliteit

Comment

• Ja dat is wel spijtig. Maar het is een Japans spel he.

Ik vind dat die extra Europese wagens al veel goed maken.

Heeft iemand eigelijk screenshots van de BMW M3 GTR? Die zit er ook in, maar ik heb nog geen screens daarvan gezien.

Comment

• De GTR:

De GTR Race car:

Comment

http://home.comcast.net/~thebadbigs.../sauber_s16.wmv

Is de laatste test van de Super licence test, dus de computer rijdt daar...
                                    Wij PAL's krijgen de Toyota 7 (can-am bolide uit vervlogen tijden) in de plaats geloof ik. De Sauber was ietsje te snel om realistisch te zijn.

Comment

• De droomland folder lag hier toevallig voor mijn neus ( mijn zus is druk op zoek naar een i pod ), ik draai de pagina om en wat zie ik daar staan?? een PS2 GT4 pack voor 189 €. valt nog mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        De droomland folder lag hier toevallig voor mijn neus ( mijn zus is druk op zoek naar een i pod ), ik draai de pagina om en wat zie ik daar staan?? een PS2 GT4 pack voor 189 €. valt nog mee.
                                        op welke consoles komt ie uit?
                                        ben nl. zoals zeer velen onder ons geïnteresseerd maar heb een X-BOX.

Comment

Kan je nu ook in de stad vrij rondrijden?

Comment

Working...
                                          X