*rofl*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanHoe? Lange week?
Dinsdag is het er wss al!!!!!
Hoewel ik dat weekend veel te doen heb
Comment
-
Die screenshots zijn dus weldegelijk foto's van photomode in GT4, opgeslagen op een USB apparaat.. blijkbaar moet je echt geluk hebben zodat je usb stick/camera geaccepteerd wordt...
Daarnet een filmpje gezien van de Sauber op de nordschleiffe.... getver, dat was snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Die screenshots zijn dus weldegelijk foto's van photomode in GT4, opgeslagen op een USB apparaat.. blijkbaar moet je echt geluk hebben zodat je usb stick/camera geaccepteerd wordt...
Daarnet een filmpje gezien van de Sauber op de nordschleiffe.... getver, dat was snel
Comment
-
Is de laatste test van de Super licence test, dus de computer rijdt daar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynenEnorm erg, wetende dat ik hier 1533 MHz onder de kap heb en zo ne PS2 maar iets van een 300... Frustrerend, dat wel!
Er is trouwens al nieuws over GT5: wel schade, maar is bestemd voor PS3.
Er zijn altijd geruchten geweest dat er geen schade in gt4 is omdat de constructeurs dat niet wilden. Volledig fout: de PS2 is gewoon niet in staat om op dit niveau van graphics voor 650 wagens een realistisch schademodel te berekenen. Het ging dus gewoon niet.
Comment
-
Zelfs de nieuwe 3-reeks is er bij!!!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beEr zijn altijd geruchten geweest dat er geen schade in gt4 is omdat de constructeurs dat niet wilden. Volledig fout: de PS2 is gewoon niet in staat om op dit niveau van graphics voor 650 wagens een realistisch schademodel te berekenen. Het ging dus gewoon niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001http://home.comcast.net/~thebadbigs.../sauber_s16.wmv
Is de laatste test van de Super licence test, dus de computer rijdt daar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitDe droomland folder lag hier toevallig voor mijn neus ( mijn zus is druk op zoek naar een i pod ), ik draai de pagina om en wat zie ik daar staan?? een PS2 GT4 pack voor 189 €. valt nog mee.
ben nl. zoals zeer velen onder ons geïnteresseerd maar heb een X-BOX.
Comment
Comment