Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
    dat zou onmogelijk zijn. want de pc kan moeilijk PS2-disc's lezen.
    Nee, daar ligt de moeilijkheid niet (zijn gewoon dvd's)
    De moeilijkheid ligt em in de 128bit van de PS2, een gewone pc heeft er maar 32 (of 64, maar dat is nog niet genoeg)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
      Iemand idee wat de prijs zal zijn?
      Moet effe bij men spaarpot kijken.
      Ik heb het besteld bij Game Mania, en daar kost ie 65€. Je hebt hem dan wel 9/10 al op 8 maart

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de prijs van de wagens, want ik heb gelezen in OPM2 dat de eigenaars van GT3 en Prologue beloond worden met rijbewijs B en 100.000 credits. Als ze dezelfde prijszetting gebruiken voor GT4 als GT3 (dus ongeveer echte prijzen) begin je met 120.000Cr. waar je volgens mij al een leuke wagen mee kunt kopen vanaf het begin (als ik me niet vergis moet een skyline mogelijk zijn, en wss ook een M3 ofzo)
      Last edited by ; 06/03/2005, 12:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
        Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de prijs van de wagens, want ik heb gelezen in OPM2 dat de eigenaars van GT3 en Prologue beloond worden met rijbewijs B en 100.000 credits. Als ze dezelfde prijszetting gebruiken voor GT4 als GT3 (dus ongeveer echte prijzen) begin je met 120.000Cr. waar je volgens mij al een leuke wagen mee kunt kopen vanaf het begin (als ik me niet vergis moet een skyline mogelijk zijn, en wss ook een M3 ofzo)
        Idd, ik weet wel nog niet of ik het ga doen

Mss wel, en dan aanschouw ik die 100.000 als "noodfinanciën" en ik dacht dat je idd een 20.000 krijgt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          Nee, daar ligt de moeilijkheid niet (zijn gewoon dvd's)
          De moeilijkheid ligt em in de 128bit van de PS2, een gewone pc heeft er maar 32 (of 64, maar dat is nog niet genoeg)...
          heeft dat niets te maken metde grafische kaart van een pc?? een grafische kaart van een pc is toch 128 bit op zijn minsr, dus waar ligt het probleem dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            heeft dat niets te maken metde grafische kaart van een pc?? een grafische kaart van een pc is toch 128 bit op zijn minsr, dus waar ligt het probleem dan?
            Ik denk dat het vooral de processor is, die van de PS2 draait op maar 600Mhz ofzo, maar is dan wel 128 bit
            Nuja, er zijn weldegelijk spellen uit voor zowel PC/PS2/Xbox/GC enzo, maar die zijn dan ook speciaal daarvoor ontwikkeld...

En GT4 is van Sony en zal PS2 exclusive blijven, net zoals bijvoorbeeld Project Gotham Racing voor Xbox en Mario voor GC.

Er bestaat wel een (betalend) programma om PS2 spellen te kunnen afspelen, maar of het werkt....
            Bleem was indertijd ook zo voor de PS1, en dat werkte nooit fatsoenlijk, ofwel te snel ofwel te langzaam...

Comment

Ik denk dat het vooral de processor is, die van de PS2 draait op maar 600Mhz ofzo, maar is dan wel 128 bit
              Nuja, er zijn weldegelijk spellen uit voor zowel PC/PS2/Xbox/GC enzo, maar die zijn dan ook speciaal daarvoor ontwikkeld...

En GT4 is van Sony en zal PS2 exclusive blijven, net zoals bijvoorbeeld Project Gotham Racing voor Xbox en Mario voor GC.

Er bestaat wel een (betalend) programma om PS2 spellen te kunnen afspelen, maar of het werkt....
              Bleem was indertijd ook zo voor de PS1, en dat werkte nooit fatsoenlijk, ofwel te snel ofwel te langzaam...
              Inderdaad, Bleem, ik moet wel zeggen ik heb gt1 daar probleemloos opgespeeld, mits wat handigheid met het toetsenbord.

Als die processor van de ps2 dan toch een krachtig ding is, dan versta ik niet dat hij moeite had om max payne 2 te draaien, als er een zwaar vuurgevecht was ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                Inderdaad, Bleem, ik moet wel zeggen ik heb gt1 daar probleemloos opgespeeld, mits wat handigheid met het toetsenbord.

Als die processor van de ps2 dan toch een krachtig ding is, dan versta ik niet dat hij moeite had om max payne 2 te draaien, als er een zwaar vuurgevecht was ...
                Dat ligt eigelijk aan de ontwikkelaar van Max Payne die de engine niet heeft aangepast op de PS2

Bij GT3 merk je dat het op moeilijke omstandigheden is aangepast, bijvoorbeeld, op dat nachtelijke parcours in de regen kun je maar met 4 auto's rijden ipv met 6....

Comment

• Ik heb gisteren bij onze BMW-dealer nog op GT4 gespeeld. Het was zo'n demoversie met alleen de 120i/d als wagens, en natuurlijk de Nürburgring als circuit. Ik reed met zo'n GT-stuurtje, en ik denk dat ik mij dat ga aanschaffen. Het was echt super! Het wachten wordt met de dag moeilijker.

Comment

• Ik begin zo'n stuurtje ook serieus te overwegen, want je kunt het zelfs PC compatibel maken...

Maar het is natuurlijk niet bepaald goedkoop

Comment

• vraagje: stel, ik koop me een PS2 en ik sluit die aan op m'n tv-tuner van m'n laptop, kan ik dan met m'n muis (aangesloten op de laptop) shooters spelen?
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                        vraagje: stel, ik koop me een PS2 en ik sluit die aan op m'n tv-tuner van m'n laptop, kan ik dan met m'n muis (aangesloten op de laptop) shooters spelen?
                        Neen.
                        Heb je een USB muis?
                        Hééél mss dat je hem dan wel op de PS2 aangesloten krijgt...

Comment

Neen.
                          Heb je een USB muis?
                          Hééél mss dat je hem dan wel op de PS2 aangesloten krijgt...
                          duh, tuurlijk heb ik een USB muis, wie gebruikt er de dag van vandaag nog een PS2-poort?

nuja, als ik een PS2 koop, koop ik hem om GT4 en andere racegames te spelen, shooters speel ik dan wel op m'n laptop
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                            Ik heb gisteren bij onze BMW-dealer nog op GT4 gespeeld. Het was zo'n demoversie met alleen de 120i/d als wagens, en natuurlijk de Nürburgring als circuit. Ik reed met zo'n GT-stuurtje, en ik denk dat ik mij dat ga aanschaffen. Het was echt super! Het wachten wordt met de dag moeilijker.
                            Ik heb daar ook mee gereden gisteren en ik vond het ook zalig!!

Ik denk er ook aan dat stuur te kopen, alleen kost dat ook veel hé...

Nog 5 dagen en het spel is er!!

Waar zou je het spel het goedkoopst kunnen krijgen?
                            Carrefour?

Comment

• Ik denk eerder de fnac. Ofwel op internet: heb al sites gezien waar het 29£ kostte (zo'n 45€)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
                                Ik heb daar ook mee gereden gisteren en ik vond het ook zalig!!

Ik denk er ook aan dat stuur te kopen, alleen kost dat ook veel hé...

Nog 5 dagen en het spel is er!!

Waar zou je het spel het goedkoopst kunnen krijgen?
                                Carrefour?
                                Al kost het 70euro, dan zou ik het nog kopen. Dit moet ik gewoon hebben!

Comment

• Right, geef me 2 weken met GT4 en na enkele ronden op de nordschleife bijvoorbeeld zou ik het in het echt ook kunnen

Oorspronkelijk geplaatst door Evo-magazine
                                  "The effort clearly paid off, for in a typically exhaustive validation exercise, a test driver with 15 years' experience drove an R34 Nissan Skyline GT-R around the real circuit and GT4's Nordschleife recreation, and acieved lap times (8mins 15sec) that varied by just 1 per cent. He also commented that the GT4 Skyline and circuit were so realistic he could experiment with driving techniques that would be too dangerious to risk in real life."

Comment

• Ik heb zo'n Ferrari stuurtje met gaspedalen. Vind het behoorlijk moeilijk.
                                    Ik speel liever met de joystick.
                                    En hopelijk moet men niet alleen met de dual-shockers besturen wat ik ook moeilijk vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                      Ik denk eerder de fnac. Ofwel op internet: heb al sites gezien waar het 29£ kostte (zo'n 45€)
                                      De Fnac is duur voor PS2 spellen. Betere keuze is GameMania (ik zie dat er in je sig Bachelor @ Gent staat, vandaar)

Comment

• Waar ligt die Game Mania ergens? Fnac weet ik wel liggen (veldstraat), maar Game Mania ben ik nog niet tegengekomen.

Comment

• Game Mania Gent
                                          Dampoortstraat 30
                                          Tel.: 09/223.85.47

Openingsuren:
                                          Ma-Vr: 10 tot 19h.
                                          Za: 10 tot 18h.
                                          Zo: Gesloten

bron: gamemania.be

Comment

Working...
                                          X