Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar toch hopen dat bijvoorbeeld het geluid van een RS6 en die van een E55 te onderscheiden is m.a.w. ze niet helemaal hetzelfde zijn.

Maar dat zien wel wel allemaal komende weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
      Maar toch hopen dat bijvoorbeeld het geluid van een RS6 en die van een E55 te onderscheiden is m.a.w. ze niet helemaal hetzelfde zijn.

Maar dat zien wel wel allemaal komende weken.
      ik heb onlangs een m5 filmke gezien en ik moet zeggen dat dat geluid gewoon echt goed geleek op het geluid dat we in echte videos met de echte m5 al hebben mogen horen!!

Comment

• Dat het maar vlug vrijdag is ze! Na het zien van die screens sta ik volledig in brand!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
          Dat het maar vlug vrijdag is ze! Na het zien van die screens sta ik volledig in brand!
          huh? Was het niet de 9de (woensdag?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Es-eller
            De Fnac is duur voor PS2 spellen. Betere keuze is GameMania (ik zie dat er in je sig Bachelor @ Gent staat, vandaar)
            Ze zijn misschien niet altijd het goedkoopst, maar ze hebben wel 30 dagen prijsgarantie.
            Dus als je het koopt en twee weken later zie je het in een of ander foldertje 3 euro goedkoper, dan kun je gewoon met je kassaticket terug gaan en de 3 euro verschil terug krijgen.

Trouwens als de leverancier op tijd levert, dan mag je zeker zijn dat ze de komende weken niet zijn uitverkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
              huh? Was het niet de 9de (woensdag?)
              Ow ik dacht vrijdag de 11e. Dat heeft men mij trouwens ook gezegd in de Free Record Shop.

Comment

• ik heb een speciaal vraagje voor jullie:

stel ik kom ier af met mijn camion vol met gt4's. En ik zeg jullie, kijk ge kunnet nu al hebben, maar het zal 10 € meer zijn.

Laten we veronderstelllen dat niemand het besteld had en het gewoon woensdag zou gaan kopen. Wie zou het dan doen?

Comment

• Ik wacht tot vrijdag. Ik brand van verlangen, maar ik blijf bij m'n verstand hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                    ik heb een speciaal vraagje voor jullie:

stel ik kom ier af met mijn camion vol met gt4's. En ik zeg jullie, kijk ge kunnet nu al hebben, maar het zal 10 € meer zijn.

Laten we veronderstelllen dat niemand het besteld had en het gewoon woensdag zou gaan kopen. Wie zou het dan doen?
                    IK.

Dan zeg ik mijn bestelling wel af!
                    Zondagavond is altijd beter dan dinsdagnamiddag he

@ Xius: Kzal u wel warmhouden met screens als ik de mijne heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                      Je kan hem ook gewoon kopen hoor

Muuuuuuu...sssstttt

haaaaa.....vveeeee

PSII

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        Ow ik dacht vrijdag de 11e. Dat heeft men mij trouwens ook gezegd in de Free Record Shop.
                        Woensdag 9/3/2005 is momenteel de officiële datum en het spel mag ook niet eerder verkocht worden.
                        Zie ook http://www.granturismoworld.com/ voor meer lekkernij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          ik heb onlangs een m5 filmke gezien en ik moet zeggen dat dat geluid gewoon echt goed geleek op het geluid dat we in echte videos met de echte m5 al hebben mogen horen!!
                          Dan is 't goed!
                          Nu nog afwachten.

Comment

• carrefour: 56 €

maar er staat wel bij: releasedatum= 11/3

Comment

• Prachtig toch:

Comment

• 0123456789

Comment

• Zoals velen hier waarschijnlijk: MUST HAVE THAT GAME!!!!!!!
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Pff, stel dat ze het woensdag pas verzenden bij Proxis, dan heb ik het eigelijk ten vroegste pas vrijdag en is er een grote kans dat ik het maandag pas heb?

Achja, dat weekend zit toch al goed vol...

Comment

• ik heb vandaag telefoon gekregen van GameMania dat mijn exemplaar klaar ligt om af te halen vanaf woensdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomlion
                                        ik heb vandaag telefoon gekregen van GameMania dat mijn exemplaar klaar ligt om af te halen vanaf woensdag
                                        dat exemplaar in jouw avatar zou ik ook anders wel eens willen afhalen
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                          dat exemplaar in jouw avatar zou ik ook anders wel eens willen afhalen
                                          I know...

Comment

Working...
                                          X