Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je je maar goed realiseert dat er zondag een meeting is waarop je aanwezig dient te zijn.
Weet ik goed genoeg hoor, GT4 gaat mijn zintuigen weer aanscherpen waardoor mijn Marder plots op het niveau van jouw Leo gaat staan qua wegligging, en dat enkel en alleen door de bestuurder
Ik ook, moet serieus grote broke leerstof gaan leren
Ik koop dat in de paasvakantie!
Mja, ik begin in de paasvakantie en ik kom eigenlijk niet meer buiten tot 31 juni, en da ga'k op reis en dan zijn't gentse feesten, dus t'zal dan al augustus zijn tegen da'k het ga hebben.... DA KAN ECHT NIET ZIJN
Blijkbaar zitten er toch kleine "foutjes" in het spel.
Zo kan je bij "Tuner Manufacturer Village", een HPA Motorsports Stage II R32 '04 kopen voor 31,870 Credits, terwijl de standaard R32 bij VW al 43,240 Credits kost.
specs:
Garage na 1 dag racen (wel dankzij GT3 100.000 extra credits)
HPA Motorsports R32
BMW M3
BMW M3 GTR Street Version
Autobianchi 112 Abarth (ofzoiets)
Nissan Skyline (oldtimer)
Jaguar XJ220 LM Race Car
Mazda 6 MPS
Nike 2022
Toyota Motorsport Triatlon Race Car
Nismo Skyline
Weet ik goed genoeg hoor, GT4 gaat mijn zintuigen weer aanscherpen waardoor mijn Marder plots op het niveau van jouw Leo gaat staan qua wegligging, en dat enkel en alleen door de bestuurder
Heeft BABS toevallig geen ingebouwde PS2 en tv?
@Ruftnek: You know what that means, don't ya?
eens ik mijn marder aan het bollen gekregen heb , flikker ik jullie allemaal naar huis. gTa door men overlvoed aan pk's, en aangezien jij er evenveel hebt als mij, zal ik je moeiteloos dubbelen door men ultragrip bandjes. zwier maar met je kont, jij.
HPA Motorsports R32
BMW M3
Jaguar XJ220 LM Race Car
Mazda 6 MPS
Nike 2022
Nismo Skyline
HPA Motorsports R32
BMW M3
Jaguar XJ220 LM Race Car
Mazda 6 MPS
Nike 2022
Nismo Skyline
Best wel leuk spel
Wat bedoel je met die GT3 credits? Hoe krijg je die?
300SL: Nog niet mee gereden
CLK-GTR: snel (heeft nu 1013 pk ofzo)
SL 65 AMG met 999pk: Als je zonder tractiecontrole rijdt, geraak je bijna niet vooruit, zelfs in 4e slippen alle wielen door.
CLK-DTM: Beste wagen in mijn garage denk ik, rijdt het snelst over de Nordschleiffe.
Iemand geïntresseerd in een filmpje hoe ik met de SL over de nurburgring scheur? dan maak ik het wel ff.
GT4 checkt je memory card voor savegame's van GT3 en vraagt dan of je 100.000 credits wilt transferren, samen met rijbewijs a en b, geloof ik.
Als je GT3 hebt gespeeld, kan je 100.000 credits van je GT3 saved file overzetten naar GT4
Als je GT4 Prologue hebt gespeeld, kan je rijbewijs A of B krijgen, naargelang je vorderingen in Prologue. Je krijgt wel niet de bijbehorende wagens (en in deze GT4 krijg je zowel als je alles brons, alles zilver en alles goud hebt wagens)
Comment