Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
    Iemand geïntresseerd in een filmpje hoe ik met de SL over de nurburgring scheur? dan maak ik het wel ff.
    Ja.

Kun je het nu trouwens opslaan op een USB stick?

Comment

• Lap, kan ik ook nog die rijbewijzen doen, gelukkig zijn A en B poepsimpel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Ja.

Kun je het nu trouwens opslaan op een USB stick?
        Ik weet niet, ik heb mijn USB Stick een paar maand geleden overgedragen aan mijn zus, ik gebruikte hem niet. Maar in het boekje staat dat je het inderdaad zou kunnen opslaan op een USB stick.

Ik ga dan nu ff over de nurburgring scheuren

(of heb je liever andere wagen en circuit, er zit ook Circuit de la Sartre in (Le Mans)

Comment

• Verdorie ik heb nooit GT3 gespeeldop deze card dus geen 100 000 credits voor mij :-(

Oh ja, kben het net gaan halen. Ik kan niet wachten om naar huis te gaan om het te gaan spelen.....

Comment

• Ik zit met een dilemma. Om een betere wegligging te hebben zou ik een taartschep op mijn SL moeten zetten. Maar heb daar eerlijk gezegd niet veel zin in, mijn M3 zijn looks zijn daardoor ook al naar de knoppen

Comment

Ik weet niet, ik heb mijn USB Stick een paar maand geleden overgedragen aan mijn zus, ik gebruikte hem niet. Maar in het boekje staat dat je het inderdaad zou kunnen opslaan op een USB stick.

Ik ga dan nu ff over de nurburgring scheuren

(of heb je liever andere wagen en circuit, er zit ook Circuit de la Sartre in (Le Mans)
              Ik wéét wat er inzit

Pak maar de ring met je snelste kar

Comment

Ik zit met een dilemma. Om een betere wegligging te hebben zou ik een taartschep op mijn SL moeten zetten. Maar heb daar eerlijk gezegd niet veel zin in, mijn M3 zijn looks zijn daardoor ook al naar de knoppen
                'k Zou het niet doen...
                Soft slicks?

Comment

• ik zei dat ik gt4 ging kopen als het 30€ koste
                  wel ik heb me bedacht, een klasgenoot heeft het gisteren gekregen en nu wil ik het ook
                  maar ik wacht wel tot na de examens
                  zou ik nog moeten reserveren dan?

Comment

'k Zou het niet doen...
                    Soft slicks?
                    Met soft slicks zit je metteen op je canvas, en in elke race is het nu met bandenslijtage.

Comment

Ik wéét wat er inzit

Pak maar de ring met je snelste kar

Damn, het filmpje is 80MB, heb geen groot genoege webspace

Kzal wel eens zien of ik niets leukers kan opnemen dat minder lang duurt.

Comment

Met soft slicks zit je metteen op je canvas, en in elke race is het nu met bandenslijtage.
                        Hoe zit et trouwens met motorslijtage e.d.?

Comment

Hoe zit et trouwens met motorslijtage e.d.?
                          Bwa, olie verversen alleen. Je merkt duidelijk dat er op een bepaald moment minder en minder PK's komen.
                          Je wagen kan wel gaan vervormen, en dan kan je het rechten, alleen kost dat rechten stukken van mensen (90.000Cr). Je kan ook een rolkooi inbouwen (30.000Cr) en dan heb je minder snel vervorming. Bij mijn M3 (514pk) merk je het duidelijk dat mijn chassis niet meer 100% rechtstaat, hij trekt constant naar rechts als je stuur loslaat op rechte lijn. Is wel spijtig, want dan rijdt hij niet meer zo goed.

P.S. net 385 gehaald op nurburgring met SL

Comment

• Lijkt me wel realistisch

BTW, als je voor de eerste 30 km je olie ververst krijg je nog een pk boost (zoals bij GT3) ?

Comment

Lijkt me wel realistisch

BTW, als je voor de eerste 30 km je olie ververst krijg je nog een pk boost (zoals bij GT3) ?
                              Ja, dat zit er nog in.

En ik kan het toch niet laten om nog eens een update te geven over mijn garage hoor

2002 Mini Cooper S 267pk
                              1998 CLK GTR 1031 pk
                              2022 Nike 2022 259 pk
                              1954 300SL 226pk
                              2004 M3 514pk
                              2004 SL 65 AMG 999pk
                              1994 Nismo 270R 528pk
                              2004 HPA R32 567pk
                              2000 CLK DTM 472pk
                              2005 Mazda 6 MPS 272 pk
                              2004 Toyota MTRC 266pk
                              1967 Skyline 2000GT-B 125pk
                              1979 autobianchi A112 Abarth 71pk
                              2003 M3 GTR 380pk
                              2001 XJ220 LM 550pk
                              1970 Mini Marcos GT 77pk
                              1992 Mercedes 190 E Evolution Touring Car 382pk

Comment

• ben je verslaafd of zo want zoveel auto's op 1-2dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                  ben je verslaafd of zo want zoveel auto's op 1-2dagen
                                  Aren't we all.....aren't we all?

Comment

• m'n besluit staat vast: als ik tijdens de paasvakantie al een studentenjob kan krijgen komt er een PS2 + GT4 in huis

owja, over die PS2, is het voldoende zo'n startpack te hebben, dus een PS2 met één controller of moet ik nog zo'n memorycard (of wat is dat?) hebben en eventueel een 2e controller?
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• memorycard is idd wel handig...

2de controller alleen als er iemand anders eens met je komt rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        m'n besluit staat vast: als ik tijdens de paasvakantie al een studentenjob kan krijgen komt er een PS2 + GT4 in huis

owja, over die PS2, is het voldoende zo'n startpack te hebben, dus een PS2 met één controller of moet ik nog zo'n memorycard (of wat is dat?) hebben en eventueel een 2e controller?
                                        Als je zo een pack koopt, is de kans groot dat je een memorycard bij krijgt. Een memory card is namelijk verplicht om GT mode te kunnen spelen.

Comment

Als je zo een pack koopt, is de kans groot dat je een memorycard bij krijgt. Een memory card is namelijk verplicht om GT mode te kunnen spelen.
                                          anders zou gt plots heel wat minder geestig worden, tenzij je je ps2 natuurlijk dag en nacht laat aanliggen

Comment

Working...
                                          X