Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Damn, het filmpje is 80MB, heb geen groot genoege webspace
Kzal wel eens zien of ik niets leukers kan opnemen dat minder lang duurt.
Waar kan je dat filmpje op je USB stick zetten?
Het lukt me enkel om foto's te bewaren.
Ik vermoed dat ik er ergens over kijk?
@Maxime Sels
Met de Stormer heb ik al wel gereden in Arcade mode, maar daar kun je geen foto's maken.
Morgen heb ik wat meer tijd en dan zal ik er wel een paar van de MG maken.
Waar kan je dat filmpje op je USB stick zetten?
Het lukt me enkel om foto's te bewaren.
Ik vermoed dat ik er ergens over kijk?
@Maxime Sels
Met de Stormer heb ik al wel gereden in Arcade mode, maar daar kun je geen foto's maken.
Morgen heb ik wat meer tijd en dan zal ik er wel een paar van de MG maken.
Ik zet ze niet op mijn USB Stick. Ik sluit daarom gewoon ff mijn ps2 op mijn pc aan, en capture zo de binnenkomende 'video'beelden.
Gisteren eerste keer gespeeld. Eerst begonnen zonder de credits en heb toen een domme fout gemaakt en die stomme Lupogaan tunen tot 200 pk. Daarna konk aan geen enkele deftige race meedoen.
RESET en de credits binnengehaald. Kheb nu een deftige auto gekocht enhet spel is plots10000 keerzo leuk.
Die backfire is cool maar..... standaard op een RS 6 :-%?
Ik ben ook dom begonnen, ik heb de 100000 credits van GT3 overgeschreven naar GT4 en heb een voor de fun een Panda en om te gaan racen een TVR 350C (of hoe noemt dat ding) gekocht. Over de Panda geen slecht woord, ik heb daar de FF cup mee gewonnen maar die TVR was echt een ontgoocheling het rem en stuurgevoel is echt slecht. Ik dacht eerst dat dat de nieuwe besturing was maar gelukkig lag het aan de wagen zelf. Voor de rest weinig klachten over het spel, die motion blur als je ergens tegen rijd vind ik niet zo geslaagd en die rijhulpsystemen in sommige licencetests en drivingmissions hangen ook wel mijn kl*ten uit, voor de rest een heel goed spel.
Weet er trouwens iemand waarvoor die A-spec punten dienen?
Met welke races verdien je snel veel geld?
Hetgeen waarmee ik voorlopig het meeste geld verdien is de RX8 cup bij de mazda events: 5races aan 2000 credits per race en nog een bonus van 15000 op het einde, als prizecar krijg je een RX8 racecar die je kan verkopen voor ongeveer 120000.
Gisteren eerste keer gespeeld. Eerst begonnen zonder de credits en heb toen een domme fout gemaakt en die stomme Lupogaan tunen tot 200 pk. Daarna konk aan geen enkele deftige race meedoen.
RESET en de credits binnengehaald. Kheb nu een deftige auto gekocht enhet spel is plots10000 keerzo leuk.
Die backfire is cool maar..... standaard op een RS 6 :-%?
Comment