Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
GTR heb ik van maandag en GT4 van woensdag. GT4 kan ik wel nog niet spelen aangezien ik geen ps2 op mijn kot heb.
GTR kan ik gelukkig wel spelen en het is super, zelfs zonder stuur. Raar maar waar, ik rij het liefst met de Lister: die is het stabielste en kan over het algemeen heel goed mee met de rest.
Wie wou er hier eigelijk een team oprichten om mee te doen aan leagues?
Laat me misschien iets weten via pm.
GTR heb ik van maandag en GT4 van woensdag. GT4 kan ik wel nog niet spelen aangezien ik geen ps2 op mijn kot heb.
GTR kan ik gelukkig wel spelen en het is super, zelfs zonder stuur. Raar maar waar, ik rij het liefst met de Lister: die is het stabielste en kan over het algemeen heel goed mee met de rest.
Wie wou er hier eigelijk een team oprichten om mee te doen aan leagues?
Laat me misschien iets weten via pm.
kheb het sinds vandaag en is echt wel de max met dat logitech stuur :o
mijn favoriet toch de murcielago
ik heb ook een probleem GVD. ik wil GT4 kopieeren, maar het is groter dan 4.7GB. ik heb dvd's nodig die langs 2 kanten schrijven, maar ik heb geen zulke writer. heeft iemand dat hier op het forum???
ik heb een dual layer writer, maar het probleem is dat ik nog geen discs heb gevonden. Achja heb dat nog niet nodig gehad, aangezien ik geen ps2 heb.
Zouden we niet beter het volgende doen in het gt4 topic?
Als je een wagen wint, zet je die in het topic en ook waar je die gewonnen hebt. Iemand houdt dan die lijst bij zodat iedereen weet welke wagen je waar kunt krijgen. Zo vermijd je toestanden van: "Ik wil de Audi R8, maar weet niet waar ik die kan winnen. Ik zal dus alle races moeten afgaan om te zien waar die zit."
Zouden we niet beter het volgende doen in het gt4 topic?
Als je een wagen wint, zet je die in het topic en ook waar je die gewonnen hebt. Iemand houdt dan die lijst bij zodat iedereen weet welke wagen je waar kunt krijgen. Zo vermijd je toestanden van: "Ik wil de Audi R8, maar weet niet waar ik die kan winnen. Ik zal dus alle races moeten afgaan om te zien waar die zit."
Het is maar een gedacht he.
Een apart GT4 topic zie ik wel zitten, maar voor mij hoeft daar geen lijst bij van "te winnen" wagens, want die vind je genoeg op het net
Ik heb nu ook GT4!!! Allez sinds woensdag al eigenlijk, maar kheb al mijn vrije tijd aan de game opgeofferd zodat ik het jullie nog niet heb kunnen meedelen
Ik heb deze week GTR gekocht. Voor Gran Turismo had ik nog geen tijd (was er nog niet op woensdag in de FNAC in Leuven). Morgen dan waarschijnlijk...
GTR is echt wel een subliem realistisch spel. Het is zelfs zo erg, dat als je de G-Force aanzet (op 100%), je de neiging krijgt om dieper te ademen, als je remt bijvoorbeeld, gewoon door de illusie die het spel opwekt.
In totaal 6 grote missies, ik heb het spel ongeveer 5 uur en ik heb er al 4 van uit
Is GTR de moeite ?
Jazeker. Eerst moet je kiezen tussen "Arcade", "Semi-Pro" en "Simulation". In "Simulation" kan je zowat alles aanpassen, races rijden op de mooiste circuits (incl. 24U van Spa),in de mooiste wagens...
Saleen, Porsche, Ferrari, Corvette, BMW Z3M, Lotus Elise, Seat Toledo,...elke wagen rijdt anders. Met pijltjes rijden is niet zo evident.
Jazeker. Eerst moet je kiezen tussen "Arcade", "Semi-Pro" en "Simulation". In "Simulation" kan je zowat alles aanpassen, races rijden op de mooiste circuits (incl. 24U van Spa),in de mooiste wagens...
Saleen, Porsche, Ferrari, Corvette, BMW Z3M, Lotus Elise, Seat Toledo,...elke wagen rijdt anders. Met pijltjes rijden is niet zo evident.
Van dat rijden, in die demo vond ik dat ook. Ik kon die auto echt niet de baas, is dat hetzelfde in het volledige spel?
Comment