Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Q
    Ik vind 500 euro voor een spelconsole niet echt meevallen.
    Maar langs de andere kant betaal je al zoveel voor een top videokaart.
    Lol.

Mijn (2) videokaarten hebben meer gekost

Schandalig eigenlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
      Lol.

Mijn (2) videokaarten hebben meer gekost

Schandalig eigenlijk!
      Ik heb mijn PS2 nog 20650 BEF betaald en als accesoire kreeg je één controller

Wedden dat je de PS3 niet mee naar huis krijgt voor minder dan €700 de eerste weken??
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
        Ik wacht nog effe af op wat deftige reviews.

Of wie weet maak de Nintendo Revolution een kans?
        Ik heb gehoord dat die revolution maar 2-3 keer zo sterk zou zijn dan de GC, terwijl de XboX 360en PS3 10-12 keer sterker zijn dan hun respectievelijke voorgangers, dus ik vrees er een beetje voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy

Wedden dat je de PS3 niet mee naar huis krijgt voor minder dan €700 de eerste weken??
          In japan zou het een 400€ komen ongeveer dacht ik gehoord te hebben, en dus in Europa een 450-500€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy

Dat geloof je nu toch zelf niet hoop ik?
            Ze moeten de console wel nog verkocht krijgen ook hé. Denk dat 500 euro het maximum gaat zijn. Het is toch niet op de console dat de winst wordt gemaakt hoor. Integendeel.

Info: http://ps3.ign.com/articles/615/615745p1.html?fromint=1

"De Japanse krant Mainichi Shimbun zou een gesprek hebben gehad met een aantal woordvoerders van Sony. Die zouden de krant verteld hebben dat de PS3 gelanceerd zou worden aan een prijs die lager is dan 50.000 Yen, omgekerend is dat ruwweg €375 of $465. Veronderstel dat men geen rekening houdt met de koersen, dan zou het mogelijk zijn dat de PS3 aan een launchprijs van om en bij de €450 te koop gesteld zou kunnen worden."

Greetz
            FrE
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
              Ik heb gehoord dat die revolution maar 2-3 keer zo sterk zou zijn dan de GC, terwijl de XboX 360en PS3 10-12 keer sterker zijn dan hun respectievelijke voorgangers, dus ik vrees er een beetje voor
              Bij Gamespot.com wordt er vermeld dat de Xbox 360 5 à 6 keer zo krachtig zal zijn dan de originele versie.
              Hou er dan nog eens rekening mee dat de "oude" Xbox (en de Gamecube trouwens ook) al krachtiger was dan de PS2, dan lijkt me 10-12 keer sterker toch een beetje overdreven.
              Hoe dan ook is zijn die theoretische waarden nog steeds relatief en zegt het weinig over de kwaliteiten van de console en de games.
              Afwachten dus...

Hetzelfde geldt voor de verkoopsprijzen gezien de 360 vroeger op de markt zal verschijnen dan de PS3, dus (voor een korte periode) een monopolie zal hebben.
              De prijsdaling van de PS2 was ook een ractie op de lancering van de Xbox.
              Wederom afwachten dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                In theorie is de PS3 de allerkrachtigste console op het moment.

de Nintento Revolution zou idd 2 à 3 maal sneller zijn dan de GameCube.
                de XboX 360 zou 15 maal sneller zijn dan de huidige XboX
                de PS3 zou 35 maal sneller zijn dan de PS2

Comment

• De prijs van 400€ lijkt me onhaalbaar voor zo'n console.
                  Zal wel (weer) rond de 500-600€ zitten

Comment

• Formulla one 2006 op PS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

Formulla one 2006 op PS3

LOL

ik dacht eerst dat dat een echte foto was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                        LOL

ik dacht eerst dat dat een echte foto was
                        me too! Dit kan toch gewoon geen waar zijn . Nuja 1 ding is zeker: het zal niet aan allen van ons gegeven zijn de pracht van die ps3 onmiddellijk te ontdekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          me too! Dit kan toch gewoon geen waar zijn . Nuja 1 ding is zeker: het zal niet aan allen van ons gegeven zijn de pracht van die ps3 onmiddellijk te ontdekken.
                          Idd. ik geef mijn geld daar niet meer aan. Tenzij dat GT5 er zo goed uit zal zien dan overweeg ik misschien nog de aankoop van zo'n PS3. Maar dat duurt toch nog jaaaren.

Comment

• en wat vinden jullie van SRS?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                              en wat vinden jullie van SRS?
                              SRS?

Comment

SRS?
                                ik denk dat hij "street racing syndicate" bedoelt.

Comment

Formulla one 2006 op PS3
                                  Holy fück! Ik dacht eerst al van 'hé, wat doet die foto van de F1 hier?'

Maar is dit in-game footage of gewoon gerendered filmpje...ik zou toch eerder het laatste gokken. Maar ziet er sowieso super uit!

Wat betreft die prijs: ik denk toch dat die onder de 500 euro gaan blijven hoor. De concurrentie is groot en vergeet niet dat men een tijdlang de consoles (xbox, ps2) met verlies heeft verkocht enkel om te kunnen concurreren, men wou dit wel ophalen in de verkoop van games.

Nu is het nog maar de vraag of ontwikkelaars de tijd (en geld...) zullen krijgen om de volledige kracht van die consoles gaan te gebruiken, want dat is zelfs nu nog vaak niet het geval. Time is money en men wil de ontwikkelingsduur van games liefst zo kort mogelijk houden, waardoor men ook toegevingen moet doen.

Comment

Formulla one 2006 op PS3
                                    Fock... ik dacht dat het ne foto was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      Fock... ik dacht dat het ne foto was...
                                      Gij niet alleen. Niet normaal

Comment

• is SRS (Street Racing Syndicate) ietwat goed? Volgens een review blijkbaar niet zo, (66/100), maar wat zijn jullie bevindingen ervan?
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Circuleren er nog foto's of screens van de PS3?

Comment

Working...
                                          X