Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik wil het wel winnen met de wedstrijd van aw
    het ziet er toch goed uit vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
      Maar is dit in-game footage of gewoon gerendered filmpje...ik zou toch eerder het laatste gokken. Maar ziet er sowieso super uit!
      In-game... gisteren op school nog een filmpje van gezien, mindblowing graphics gewoon
      Banden waar duidelijke slijtage sporen op zijn, het rubber textuur dat zichtbaar is, het publiek dat formidabel is afgewerkt en allerlei moves doet, de hittegolven die magnifiek worden weergegeven, de bewegende onderdelen.... subliem gewoon

over SRS:
      Heb hier laatst zelf nog een review over gemaakt, vergeleken met NFSU2, zal wel enkele pagina's terug staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        In-game... gisteren op school nog een filmpje van gezien, mindblowing graphics gewoon
        Banden waar duidelijke slijtage sporen op zijn, het rubber textuur dat zichtbaar is, het publiek dat formidabel is afgewerkt en allerlei moves doet, de hittegolven die magnifiek worden weergegeven, de bewegende onderdelen.... subliem gewoon
        Dat gaat dus een probleem worden hé, er zijn zoveel details waar men nu rekening mee kan houden dat de ontwikkelingsduur van een spel wel eens (te) lang zou kunnen aanslepen. Daardoor gaan ontwikkelaars knopen moeten doorhakken om binnen budget te blijven en bijgevolg dus een deel van de kracht onbenut laten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

Formulla one 2006 op PS3
          dit kan vreemd klinken, maar dit beeld doet me niets, ik vind het TE realistisch lijken, klinkt gek, vind het zelf ook gek, maar ik vind deze screenshot slaapverwekkend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
            dit kan vreemd klinken, maar dit beeld doet me niets, ik vind het TE realistisch lijken, klinkt gek, vind het zelf ook gek, maar ik vind deze screenshot slaapverwekkend
            Maar misschien verandert dit zeer snel eens je het spel hebt gespeeld!

Comment

• Comment

• het spel ziet er toch niet slecht uit vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                  het spel ziet er toch niet slecht uit vind ik
                  Maar 't is het wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                    Maar 't is het wel.
                    Idd.

Mislukte rip-off van NFSU2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                      Idd.

Mislukte rip-off van NFSU2
                      Ja inderdaad! Ze moesten zich schamen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                        Dat gaat dus een probleem worden hé, er zijn zoveel details waar men nu rekening mee kan houden dat de ontwikkelingsduur van een spel wel eens (te) lang zou kunnen aanslepen. Daardoor gaan ontwikkelaars knopen moeten doorhakken om binnen budget te blijven en bijgevolg dus een deel van de kracht onbenut laten...
                        Deze mening deel ik ook... ! De tijden veranderen zo erg qua graphics. Op de duur zullen ze gewoon een jaar of twee zitten aan een goed spel die aan de "hoge" eisen van nu voldoen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                          Deze mening deel ik ook... ! De tijden veranderen zo erg qua graphics. Op de duur zullen ze gewoon een jaar of twee zitten aan een goed spel die aan de "hoge" eisen van nu voldoen !
                          Daar lig ik nu eens niet wakker van sie!

Er zijn toch altijd andere games die je kunt spelen tijdens zo'n 'wachtperiode'? Bij mij is het toch zo! Ik koop dan eens een totaal ander Game, genre Fifa of SSX3 of Tennis Court of GTA... Je speelt dat game uit en tegen dan komt het nieuwe game uit waarop je wachtte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                            Ik heb mijn PS2 nog 20650 BEF betaald en als accesoire kreeg je één controller

Wedden dat je de PS3 niet mee naar huis krijgt voor minder dan €700 de eerste weken??
                            uiteraard niet! Elk console kost rond de 600 € of meer bij de release. Ik weet nog goed hoe de Sega Saturn uitkwam ( die trouwens nooit een succes was door de ps2 ) en die koste toen op bepaalde plaatsen dik in de 700 €

Comment

• Daar geloof ik eerlijkgezegd niks van. Een grote 500 euro max zal die kosten. Wie zal em anders kopen?

Greetz
                              FrE
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                Daar lig ik nu eens niet wakker van sie!

Er zijn toch altijd andere games die je kunt spelen tijdens zo'n 'wachtperiode'? Bij mij is het toch zo! Ik koop dan eens een totaal ander Game, genre Fifa of SSX3 of Tennis Court of GTA... Je speelt dat game uit en tegen dan komt het nieuwe game uit waarop je wachtte...
                                Jij niet maar sommige andere freaks wel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                                  Daar geloof ik eerlijkgezegd niks van. Een grote 500 euro max zal die kosten. Wie zal em anders kopen?

Greetz
                                  FrE
                                  er zijn er meer dan genoeg die die prijs veil hebben voor de ps2. Hij koste bij de release ook een dikke 500 € en ze lagen te slapen aan de deur tot de winkel open ging...

Comment

• Er is nieuws over DTM 3: het spel zou meer realistisch worden en er zouden nog meer kampioenschappen inzitten.

Wat screenshots ed: www.codemasters.nl/dtm3

Lijkt veelbelovend en hopelijk is dat arcadeachtig gevoel van DTM 2 eruit.

Comment

• Wie speelt hier eigelijk nog allemaal de S2 demo van Live for speed?

Comment

• Rarara, wat heb ik vandaag mogen spelen?
                                        Heb de PSP voor het eerst mogen testen in een Multimedia-winkel in Wenen;
                                        Prachtig toestel, heldere scherm en verbluffende grafische elementen
                                        [IMG][/IMG]

Comment

Working...
                                        X