Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Forza is echt wel de moeite. Enkel op xbox natuurlijk. Ik zit nu een goeie 70% ver en blijf elke dag verlangen om toch ergens een half uurtje-uurtje te kunnen spelen. Er zitten zo'n 250 auto's in, voor ieder wat wils. Laatste auto bijgewonnen: Porsche Carrera GT (dat motorgeluid...!!!!)

edit: Fotootje in avatar is trouwens van Forza. Met de juiste auto en met de juiste settings kan je dus wheelies uitvoeren
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
      Maar als je bij opties gaat, dan naar besturing of toetsen of zoiets. Dan kom je dus in een nieuw scherm terug waarin je je knoppen kan instellen. Maar hoe keer je dan terug naar het hoofdmenu ??? Ik moet gewoon ctrl alt del doen want ik geraak er niet meer uit....
      Lang geleden dat ik het nog gespeeld heb, maar volgens mij was dat gewoon escape.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
        Lang geleden dat ik het nog gespeeld heb, maar volgens mij was dat gewoon escape.
        nope, ik geraak niet meer weg uit dat menu...

het redefine-menu, doe dat ook eens, stel eens je toesten goed en en kijk dan wat het geeft bij u
        Last edited by ; 26/07/2005, 18:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
          De wagenkleur is een beetje raar vind ik.
          Ik vind de graphics van Forza eigenlijk totaal niet goed...

Comment

• Ik kan geen fatsoenlijke racegames spelen met diene pc hier. Die kan dat niet trekken.
            En andere spelcomputers heb ik hier niet.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik wil een xbox met halo, halo II en forza motorsport kopen, maar mijn budget laat het voor de moment niet toe:
              gelieve te storten op rekeningnummer (ja, lap, kzou et nog moeten opzoeken ook )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                ik wil een xbox met halo, halo II en forza motorsport kopen, maar mijn budget laat het voor de moment niet toe:
                gelieve te storten op rekeningnummer (ja, lap, kzou et nog moeten opzoeken ook )

halo II stinkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                  nope, ik geraak niet meer weg uit dat menu...

het redefine-menu, doe dat ook eens, stel eens je toesten goed en en kijk dan wat het geeft bij u
                  Ik zal het morgen eens installeren, zien of ik u kan helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                    halo II stinkt
                    in principe, alles op console stinkt, vergeleken met pc-games

daarom dat ik eigenlijk op pc blijf

btw, er heeft nog niemand een paar aanraders van pc-racegames gegeven, ik ben niet zo thuis in de wereld van racegames (wel van shooters, rts en rpg)

gelieve erbij te vermelden of een cockpit-view mogelijk is, want dat vind ik wel een must...

en ook: zijn er nog andere spellen naast LFS die een besturing met de muis toelaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                      in principe, alles op console stinkt, vergeleken met pc-games

daarom dat ik eigenlijk op pc blijf

btw, er heeft nog niemand een paar aanraders van pc-racegames gegeven, ik ben niet zo thuis in de wereld van racegames (wel van shooters, rts en rpg)

gelieve erbij te vermelden of een cockpit-view mogelijk is, want dat vind ik wel een must...

en ook: zijn er nog andere spellen naast LFS die een besturing met de muis toelaten?
                      GTR is zowat de beste denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McHayes
                        Forza is echt wel de moeite. Enkel op xbox natuurlijk. Ik zit nu een goeie 70% ver en blijf elke dag verlangen om toch ergens een half uurtje-uurtje te kunnen spelen. Er zitten zo'n 250 auto's in, voor ieder wat wils. Laatste auto bijgewonnen: Porsche Carrera GT (dat motorgeluid...!!!!)

edit: Fotootje in avatar is trouwens van Forza. Met de juiste auto en met de juiste settings kan je dus wheelies uitvoeren
                        Weer gij soms die settings? Ik probeer al lang met een Dodge Challenger ma ik heb nooit de goede setting. Misschien het voorgewicht naar achteren plaatsen en de acceleratie verhogen tot het maximum?

Comment

• Ik weet niet waar ik het moet posten, maar kan iemand mij helpen met Splinter Cell ?
                          Ik zit vast in dat eerste echte level, na de training.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                            Ik weet niet waar ik het moet posten, maar kan iemand mij helpen met Splinter Cell ?
                            Ik zit vast in dat eerste echte level, na de training.
                            Op PC?

Zo ja, download dan een savegame. Dan kan je nog altijd levels overslaan als je wil.

Comment

• Idd op pc.
                              Maar ik speel liever van af het begin.

Comment

• Officiële demo van GT Legends is uit.

Te downloaden op http://www.gamershell.com/download_10319.shtml (opgepast: 270MB , maar snelle download over het algemeen: 400kbps)

wagens beschikbaar (allemaal GTC-'65 klasse):
                                -Chevrolet Corvette
                                -Lotus Elan
                                -Jaguar E-type

circuits:
                                -dijon GP circuit
                                -dijon short circuit

nu een klein verslagje:

SUPER! Je kunt het begin van de race zelf instellen (elk uur tussen 00u00 en 23u00) met bijbehorende lichtsterkte. Supermooie cockpits, briljante motorgeluiden, zelfs bewegende mannekes die met vlaggen zwaaien. Je kunt op 5 niveaus rijden: van beginnen tot profesional met bijbehorende AI-sterkte, schadeniveau en rijhulp.
                                Echt een game om naar uit te kijken (oktober 2005)

Comment

• Knap spel indeed!

Motorgeluiden zijn echt wel goed gelukt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                    Officiële demo van GT Legends is uit.

Te downloaden op http://www.gamershell.com/download_10319.shtml (opgepast: 270MB , maar snelle download over het algemeen: 400kbps)

wagens beschikbaar (allemaal GTC-'65 klasse):
                                    -Chevrolet Corvette
                                    -Lotus Elan
                                    -Jaguar E-type

circuits:
                                    -dijon GP circuit
                                    -dijon short circuit

nu een klein verslagje:

SUPER! Je kunt het begin van de race zelf instellen (elk uur tussen 00u00 en 23u00) met bijbehorende lichtsterkte. Supermooie cockpits, briljante motorgeluiden, zelfs bewegende mannekes die met vlaggen zwaaien. Je kunt op 5 niveaus rijden: van beginnen tot profesional met bijbehorende AI-sterkte, schadeniveau en rijhulp.
                                    Echt een game om naar uit te kijken (oktober 2005)
                                    van dezelfde makers van GTR niet? Dus wss weer enkel op pc te verkrijgen?

Ander vraagje: een Logitech Driving Force Pro Force Feedbak Wheel is toch compatibel met GTR hé?

Comment

• Jup is compatibel.

Ik heb de Logitech Formula Force GP met Force Feedback.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Jup is compatibel.

Ik heb de Logitech Formula Force GP met Force Feedback.
                                        Zalig! Nu nog GTR en nieuwe PC... (alleen jammer dat ik dat stuurtje maar voor enkele weken heb)

Comment

• hy,

Ik ben van plan om Street Racing Syndicate (SRS) te kopen. Maar weet iemand de prijs ?

alvast bedankt,
                                          arnev.

Comment

Working...
                                          X