Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In die missie waar ge eerst moet het drugslab en daarna die vlieger opblazen zit ik vast op het einde. Als ik mijn rookbommen smijt komt die f*cking heli mij niet oppikken.
In die missie waar ge eerst moet het drugslab en daarna die vlieger opblazen zit ik vast op het einde. Als ik mijn rookbommen smijt komt die f*cking heli mij niet oppikken.
Yep , Ik heb dat spel , Gratis bij gamecube gekregen !
Ik had er eens een topic over geopend, ben het nu terug beginnen spelen en er zijn pakken nieuwe wagens uit. Ondertussen is ook World Racing 2 uitgekomen, met wagens van verschillende merken dit keer. Aangezien er hier een paar mensen waren die het hadden op pc, post ik de dl-links nog eens.
Heeft er hier iemand Sports Car GT ?
Ok, het is oud, en redelijk saai misschien, maar nu wordt het een leuk spel doordat er een megamod uit is met niet minder dan 117 van de beste racewagens ooit.Kleine greep uit het aanbod:
-Maserati MC12
-Toyota GT1 '98 en '99
-Mercedes CLK-GTR en CLR
-Audi's R8 van Joest en Champion Racing
-Pescarolo's
-Vipers van Belmondo, Carsport Holland en Oreca
-Konrad Saleen S7R
-BMW V12 LMR
-McLaren F1 Gulf , Fina en EMI
-Bentley EXP Speed 8
-Chevrolet Corvette C5-R
-BMW M3 GTR
-Porsche's GT3 en GT2
-Porsche GT1 en GT1 EVO
-Nissan R390 (denk dat dat de juiste benaming is)
-Een hele reeks Daytona-prototypes
-Lister Storm
-Ferrari 550
-TVR T400R
-...
Geloof me, plots wordt het een heel leuk spel.
Komt er nog bij dat er een heleboel tracks te downloaden zijn.
Ik heb alvast de Norisring, Nordschleife, Silverstone, Estoril, Kyalami, LeMans, Spa, Suzuka,... er in gezet.
Mensen die willen kunnen online racen tegen me
Damn ik lees dit nu pas, ik weet nog dat het redelijk realistisch te spelen was en heb het hier nog liggen. Was wel leuk, maar 't is al lang geleden. Is de Nordschleife de moeite?
Zijn hier al mensen die een psp hebben? Ik heb vorig weekend een gekocht! Heb voorlopig maar 1 spelletje, colin mcrea rally 5! Vind het nog een tamelijk moeilijk spel. Sta momenteel na 5rally's op de 2e plaats in tkampioenschap. Best wel een tof spel, maar de nota's konden echt stukken beter gegeven worden en soms doet de auto zonder enige reden heel rare dingen. Buiten dat is het wel een leuk spel, maar zeker niet zo goed als pakweg een wrc4!
Zijn hier al mensen die een psp hebben? Ik heb vorig weekend een gekocht! Heb voorlopig maar 1 spelletje, colin mcrea rally 5! Vind het nog een tamelijk moeilijk spel. Sta momenteel na 5rally's op de 2e plaats in tkampioenschap. Best wel een tof spel, maar de nota's konden echt stukken beter gegeven worden en soms doet de auto zonder enige reden heel rare dingen. Buiten dat is het wel een leuk spel, maar zeker niet zo goed als pakweg een wrc4!
Ik heb ook een PSP. Meteen gaan halen toen hij uitkwam. Heb het spel Midnight Club 3 DUB edition en ik moet zeggen de graphics zijn geweldig. Zou je niet verwachten van zo'n klein ding.
Comment