Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
schoonbroer heeft een psp. Burnout Legends is heel goed (tenzij je al Takedown op console gespeeld hebt). Ridge Racer trekt op niets. Colin's game heb ik nog niet gespeeld.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McHayesschoonbroer heeft een psp. Burnout Legends is heel goed (tenzij je al Takedown op console gespeeld hebt). Ridge Racer trekt op niets. Colin's game heb ik nog niet gespeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyZijn hier al mensen die een psp hebben? Ik heb vorig weekend een gekocht! Heb voorlopig maar 1 spelletje, colin mcrea rally 5! Vind het nog een tamelijk moeilijk spel. Sta momenteel na 5rally's op de 2e plaats in tkampioenschap. Best wel een tof spel, maar de nota's konden echt stukken beter gegeven worden en soms doet de auto zonder enige reden heel rare dingen. Buiten dat is het wel een leuk spel, maar zeker niet zo goed als pakweg een wrc4!
Dé game imho voor de PSP (dat alle mogelijkheden aanspreekt) moet toch wel Grand Theft Auto: Liberty City Stories zijn.
Ik kan al niet wachten tot wanneer het uit is in België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticik heb vandaag Project Gotham Racing 3 gaan halen
DIT IS echt HET vetste race spel ooit. Man, wat een beeld, wat een geluid,... Tis echt zo een chique beeld da ge vantijd het verschil ni meer zie me de realiteit. De Nordschleife is de max!! vooral met de incar view.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticik heb vandaag Project Gotham Racing 3 gaan halen
DIT IS echt HET vetste race spel ooit. Man, wat een beeld, wat een geluid,... Tis echt zo een chique beeld da ge vantijd het verschil ni meer zie me de realiteit. De Nordschleife is de max!! vooral met de incar view.
Leuk detail is dat je interieur verlichting aan springt wanneer je in een tunnel rijdt.
Maar vooral... de geluiden!
Heb enkel met een Murcie gezien en werkelijk dat geluid is echt fantastisch goed , lekker lang doortrekken in 2de versnelling... heerlijk gewoon!
Ik denk dat ik het ga kopen na de examens samen met een XboX 360.
*lol*
Mijn 2 week oude PSP met speciaal geimporteerde GTA: LCS zal mogen stof vangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTIHallo, effe een vraagje : ik wil een racegame kopen, mag ofwel voor de PS2 zijn ofwel voor de PC. Welk vinden jullie de beste keus op dit moment? Liefst geen formule 1 game ofzo maar iets met BMW's, Mercedessen, Porsche's enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIdd ...
Heeft iemand van jullie ervaring met Enthusia ?
...
Uit wat ik heb opgemaakt in mijn zoektocht moet dit spel in zijn geheel bekeken in Gran Turismo 4 wel z'n meerdere erkennen. Anderzijds is het zeker geen slecht spel.
GameSpot Review
Overall Score = 7.4
- Gameplay 7
- Graphics 8
- Sound 6
- Value 7
- Tilt 8
Difficulty: Medium
Learning Curve: About a half hour
Tech Info
While the game's touchy driving model and overly complex career mode won't appeal to everyone, Enthusia is a worthy game for those looking for something different in the four-wheel genre.
The Good: Great-looking car models; challenging driving physics; interesting twist on the drive and collect formula.
The Bad: Ugly menus; rear-wheel-drive cars are basically unplayable.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTIGran Turismo 4 dus hé. Bedankt voor de tips. Enthusia ken ik niet maar die screenshots zien er wel verdomd goe uit. Ik ga ook eens zien wat ik over dat spel kan vinden.
Nadeel is wel dat je een stuur nodig hebt om dit goed te kunnen spelen en dat het aanbod aan auto's nogal beperkt is, maar dat kun je enigszins oplossen door er te downloaden van het internet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeGTR is een echte race simulator pur sang. GT4 is toch meer geschikt denk ik, door zijn enorm aanbod van dagdagelijkse auto's.
Comment
Comment