Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Racegame-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
    Da's San Andreas en dat staat in de hangaar op de las Venturas luchthaven.

Iets anders nu:

Mijn jongere broer wilt de nieuwe Driver kopen. Iemand daar ervaring mee?
    Ik vond Driver3 niet veel soeps, vandaar...
    Als het even goed is als driver 3, dan is het de moeite niet. Ik heb na 10 minuten dat spel uitgehaald en weggelegd; zo slecht.

Comment

• wtf?

Auto's online kopen voor racegame PS3
      Spel onbeperkt uit te breiden

Remco Mourits
      22 september 2006
      Bron: ZDNet
      dit artikel

Sony wil nog maar weinig kwijt over de games voor de nieuwe PlayStation 3 (PS3). Kazunori Yamauchi, de maker van de Gran Turismo-serie, blijkt een stuk spraakzamer. In een interview met het Japanse tijdschrift Famitsu vertelt hij uitgebreid over hoe de online capaciteit van de nieuwe spelcomputer zal worden gebruikt.
      De nieuwe versie van de racegame heet Gran Turismo: HD (GT:HD). Sony wil veel nadruk leggen op de High Definition (HD) beeldkwaliteit die de PS3 kan leveren. Ook andere titels zullen het achtervoegsel 'HD' krijgen.

De grootste vernieuwing in GT:HD is echter dat de game na aanschaf geen auto's en geen racecircuits bevat. Gamers kunnen deze los aanschaffen. Een auto zal zo'n 50 tot 100 yen (30 tot 70 eurocent) kosten; een circuit tussen de 200 en 500 yen (1,30 tot 3,30 euro).
      Spelers kunnen aanvankelijk kiezen uit 750 auto's en 50 tracks. Wie al deze auto's en circuits wil kopen, is dus minstens 300 euro kwijt. Omdat auto's en circuits uitsluitend online verkrijgbaar zijn, kunnen de makers het aanbod eenvoudig uitbreiden. Er zijn al plannen voor 'limited edition' racewagens - die uiteraard duurder zullen zijn.
      Het idee van betaal-terwijl-je-speelt is niet nieuw; in diverse online multiplayer-games (MMORPG's) wordt dit al toegepast. Gamers kunnen hier online kleren en wapens voor hun spelkarakters kopen en betalen een vast bedrag per maand om mee te mogen doen. En ook voor het Xbox 360-spel Project Gotham Racing 3 zijn tegen betaling uitbreidingen met nieuwe wagens te koop. Of mensen ook bereid zijn een fors bedrag neer te leggen voor een racespel zonder auto's, is voorlopig nog de vraag.

Comment

• Wat een afzetters, chance dat geen haar op mijn hoofd er aan denkt om een PS3 te kopen.

Comment

• Het leukste van de game is dan verdewenen: het opbouwen van een 'carrière' en het vrijspelen van wagens en cicruits.

Nu moet je gewoon betalen om verder te spelen.

Ik hoop niet dat dit idee erdoor komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
            Het leukste van de game is dan verdewenen: het opbouwen van een 'carrière' en het vrijspelen van wagens en cicruits.

Nu moet je gewoon betalen om verder te spelen.

Ik hoop niet dat dit idee erdoor komt.
            ik denk niet dat zoiets erdoor komt, weet je wel zo'n spel kan dan al zeer duur gaan oplopen, het is typisch iets voor sony eh :s ... velen gaan zich bedenken om een ps3 aan te kopen en dergelijke ook velen gaan het gt:hd niet aankopen en zo zullen ze op de duur wel moeten toegeven en die kost doen verdwijnen ...
            2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Sony zit een beetje op dezelfde manier de F1-fans te kl*ten door alle F1-rechten op te kopen.Wil je een F1-game, dan moet je een PS kopen.

Comment

• IGN’s home for the latest game trailers, including new gameplay, cinematics, announcements, and reveals. Subscribe to stay up to date and get notified when new trailers arrive, that includes during events like Nintendo Directs, Sony State of Plays, E3, The Game Awards, Gamescom, and more. Check out our playlists for trailers coming to your preferred gaming platforms like PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, and Xbox Series X. For more content, visit IGN.com or check out our other channels: IGN - https://www.youtube.com/IGN IGN Games - https://www.youtube.com/IGNGames IGN Guides - https://www.youtube.com/c/IGNGuides IGN VR - https://www.youtube.com/IGNVR IGN Movie Trailers - https://www.youtube.com/IGNMovieTrailers This is only a small taste of the videos and content available from IGN. Get more, visit http://www.ign.com

knappe trailer

Comment

• wow ziet er erg mooi uit toch wacht ik tot GT5

Comment

• als het spel goedkoop is valt die auto's kopen nog mee, maar je zal niet dat de auto's die iedereen wil het duurst zullen zijn natuurlijk. ach ja, ps3 komt hier toch niet binnen, over 2 jaar koop ik een echte rij-ijzer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez

wow ziet er erg mooi uit toch wacht ik tot GT5
                      ik ook, knap spel ongetwijfeld maar ik vind dit toch een gevaarlijke evolutie voor de game-wereld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                        Ola ! Lekker.

Comment

• De eerdere berichtgeving rond GT HD was niet volledig.

De offline speelmodus zal de titel 'Gran Turismo HD: Classic' dragen en zal, in tegenstelling tot eerdere berichten, wel met alle 770 auto's en 50 tracks geleverd worden. Deze kunnen geünlockt worden door races te winnen, maar wie daar geen zin in heeft kan de circuits en racewagens gewoon via het internet kopen. Dat is dan ook wat de verwarring eerder veroorzaakte.
                          En nog wat screenshots...
                          klik

Comment

• Een geruststelling.

Comment

• Fokkin hell, dat zijn foto's

Comment

• http://www.gran-turismo.com/jp/binar...s/376/p41a.jpg

Daaaaaamn, wat een details...

Ik vind die "free driving mode" op openbare weg de máx ! Zou in elk spel moeten zitten... toch grandioos?

Comment

• GranTurismo HD komt dus eerst op de nieuwe Sony Playstation 3, correct?

Comment

• Wrm niet op pc, dan moet'k is achter een PS-simulator zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      GranTurismo HD komt dus eerst op de nieuwe Sony Playstation 3, correct?
                                      Niet eerst, alleen

Free driving mode?
                                      Ow noo, dit brengt TDU in gevaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                                        Wrm niet op pc, dan moet'k is achter een PS-simulator zoeken.
                                        Dat zou ik graag eens zien!

Zo'n beelden op je pc en dan nog via een emulatie.

Comment

• Kheb van horen zeggen dat het zou moeten lukken,wat er van waar is...

Comment

Working...
                                          X