Wow, wat een spel gaat dat wel niet worden? En beter dan GT3, pfffiew! Dat komt er zeker bij! En de Z4 komt ook! Yeehaa!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerWow, wat een spel gaat dat wel niet worden? En beter dan GT3, pfffiew! Dat komt er zeker bij! En de Z4 komt ook! Yeehaa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerOorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door BMW PowerWow, wat een spel gaat dat wel niet worden? En beter dan GT3, pfffiew! Dat komt er zeker bij! En de Z4 komt ook! Yeehaa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonsorry maar dat is onmogelijk
ge moogt den beste converter hebben wa de wilt, Gran Turismo is beveiligd op diefstal en dergelijke.
in game mania hebben ze het al een paar keer geprobeerd maar tevergeefs. (mijn jongere broer werkt in game mania)
ik denk toch wel dat ge een SUPERnurd moet zijn om dat te kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door Bart VOorspronkelijk geplaatst door Renoik vond colin Mcrae II zeer goed, CMR III heb ik jammer genoeg nog niet kunnen spelen, aanrader?
ja zeker! maar ik geloof dat CMR 4 al gaat uitkomen binnekort!
ah voila se tis blijkbaar al uit!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Renops2 kopen he
Maxime
Comment
-
Nuja de meeste ebben hier toch wel een pc dus een aan te raden pc spel vind ik mercedes benz world racing, om jullie te overtuigen hebbek ier wa pics gezet, tzijn echte screenshots, van mijn pc. Dus geen zo een reklame screenshots zoals van gt4, die zijn toch lichtjes gemanipuleerd.
Da mercedes spel eeft echt alle mercedesssen van de cdi's tot de amg's. Een aan te raden spel als je mercedes freak zijt, en het is bovendien relistisch rijden ook. Ook zijn de auto's werkgelijkheidsgetrouw. in autowerel zeiden ze dat nen oude mercedes e320 cdi 200km/u deed aan 4000 rpm in 6e, ook in dit spel
tis een zalig spel vinnek.
hier zijn de pics:
aan het cruisen met mercedes s32 amg
Dashbord van e55 amg
Een lekkere burnout met ne mercedes e430
Ziet et er niet goed uit ?
Comment
-
Verplaatst naar IN HET KLEIN----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment