Is dit geen McLaren F1 Longtail ???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het Grote Racegame-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteDaaaaaaaaaaaaamn, ik wil een PS2!1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
nog enkele pics Gran Turismo http://media.ps2.ign.com/media/489/4...html?fromint=1
heb er een mooie gezet:
gewoon op next klikken voor de volgende reeks, er staan er ook nog onder de reclame van The Lord of the rings [/img]1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
de meest geloofwaardige lijst met auto's staat hier:
Drie bmw's, hetgeen iets nieuws is, nog steeds echter geen porsches noch ferrari's....[/quote]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Renode meest geloofwaardige lijst met auto's staat hier:
Drie bmw's, hetgeen iets nieuws is, nog steeds echter geen porsches noch ferrari's....
Veeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeel Honda's en Nissans! Jammer, maar aan de carlist zie je wel duidelijk dat het een Japans spel is! Ze zouden er veel meer Europeanen mogen insteken!
Maxime
Comment
-
Dat was in de vorige versie ook reeds het geval, en mss zelfs nog erger. maar dat heeft ook zo zijn voordelen, zo leer je de hier weinig bekende japanse supercars beter kennen...
auto's zoals de skyline, EVO's,...zijn hier bij het grote publiek bekende geraakt bij alleen door de Gran turismo serie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenoDat was in de vorige versie ook reeds het geval, en mss zelfs nog erger. maar dat heeft ook zo zijn voordelen, zo leer je de hier weinig bekende japanse supercars beter kennen...
auto's zoals de skyline, EVO's,...zijn hier bij het grote publiek bekende geraakt bij alleen door de Gran turismo serie...
Maar in vergelijking me GT2 is er toch een ferme achteruitgang! Daar waren nog massa's BMW's, Mercedessen enzovoort!
Maxime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door RenoDat was in de vorige versie ook reeds het geval, en mss zelfs nog erger. maar dat heeft ook zo zijn voordelen, zo leer je de hier weinig bekende japanse supercars beter kennen...
Maar in vergelijking me GT2 is er toch een ferme achteruitgang! Daar waren nog massa's BMW's, Mercedessen enzovoort!
Maxime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenoOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door RenoDat was in de vorige versie ook reeds het geval, en mss zelfs nog erger. maar dat heeft ook zo zijn voordelen, zo leer je de hier weinig bekende japanse supercars beter kennen...
Maxime
Comment
Comment